Fijn dat je een beetje goed geslapen hebt, en kop op inge.
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
Fijn dat je een beetje goed geslapen hebt, en kop op inge.
Gr patries
(24-4-2009).
tja en nu de volgende nacht…stom misschien maar durf weer niet, want vanacht had ik wat rustgevends ingenomen, maar kan het moeilijk elke nacht doen.
dus ik weet niet of ik vanavond nog voor 1malig dit doe of dat ik het gewoon zonder doe. HOOP het laatste…maarja anders blijf ik aan de gang en dat is gewoon niks voor mij. dus het wordt dan het laatste…denk ik. zucht
Zou eerst zonder proberen inge (weet is voor mij makkelijker gezegd), als je nou niet kan slapen kun je er altijd een in nemen. Zou het dan een idee zijn om een halfje te nemen? Ben je mischien morgenvroeg ook niet zo suffig.
Gr patries
(24-4-2009).
het probleem ligt niet bij inslapen, ik ben bang dat ik zonder weer zo’n paniek aanval krijg…
omdat het een kalmerend middel is, dus kalm inslaapt en ook in de nacht rustig bent.
een halfje…ja is een goed idee dan neem ik morgen gewoon niks ofzo
of ik probeer het toch helemaal zonder
ooh als mn mn vriend nou maar thuis komt. pas dan ga ik mn bed in haha
Oh meis toch, zal je vertellen dat ik die dingen sinds vorige week ook in huis heb liggen, omdat het met mees ook helemaal niet goed gaat. Word er ook zo kl…te zenuwachtig van. Als ik het dus niet trek dan neem ik inderdaad een halfje, tis het proberen waard. Sterkte voor zo, en hoop dat het goed gaat voor je.
Gr patries
(24-4-2009).
ook oxazepam?
of wat gebruik jij voor s’nachts?
en wat is er dan met Mees aan de hand ??
toch niks ergs hoop ik?
Liefs en sterkte!
enne dankjewel… ik ga mn bedje in met een goed boek
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Sep 2009 22:32:51
Jij hebt morgen een TOP dag, let maar op inge!!! Kop op, duik er zo lekker in (nadat je vent thuis is gekomen. Heb ooit gehoord van iemandër is geen dag zo donker of het word weer licht". Klopt of niet! Ga mees uit bed plukken, kijken of ik er daar nog wat in krijg. Slaap lekker inge
Gr patries
(24-4-2009).
WOW je hebt gelijk!
ik heb echt nu al een top dag! hahaha,
ik heb EN super geslapen ZONDER OXAZEPAM:-d
eeeennn!! : jaja hier komt ie
mijn vriend en ik hebben ALLE 2 350 euro extra gestort gekregen van het uwv!! boven onze loon dan,
alsof je het wist!
is het niet stiekem een donatie van jou?
Ha ha ha heb je geen jeuk aan je handpalm gehad dan Inge??
Maar lekker dat je zonder goed geslapen hebt meid. Zo gaan we de goede kant op.
Groetjes,
Michèle
nee geen jeuk wel trillende handen zovan: ik wil wel maar doe het niet
ik ben wel blij ja,
morgen gaan we zwemmen met Rico.
eigenlijk wilde we naar het prehistorisch dorp maar we gaan volgende week waarschijnlijk, kunnen we daar een boeren menu krijgen ofzoiets haha.
Nou kijk inge, geloof in jezelf!!! Enne wat een helderzienheid hé haha. Wat onze mees betreft, drinkt weer heel erg slecht met als fijne bij komstigheid dat hij nu ook niet echt veel aankomt. Moet woensdag weer naar de kinderarts voor een extra weeg moment, maar wil toch gaan overleggen over hij niet wat mag gaan happen ofzo. Heb dus vorige week de huisarts gebeld omdat ik er zo zenuwachtig van word als hij zo slecht drinkt, voel me zo machteloos. Toen heb ik die pilletjes gekregen.
Gr patries
(24-4-2009).
och meid toch,
wat vervelend,
hoe oud is ie nu? en hij spuugde ook zoveel toch? of heb ik nou de verkeerde voor me volgens mij niet toch>??
ik hoop dat de KA misschien wat voor jullie kan doen want idd dit is ook niks!
meisie het komt wel goed, en goed dat je wat hebt gekregen maar verlies je zelf er niet in he!
Kus kus kus!!!
Enne ja het is vandaag een lekker dagje geweest
wel beetje gespannen weer en ik denk dat ik nog wel een week bang ben voor zo’n nacht. moet je nagaan hoe heftig ie was. normaal ben ik niet bang te krijgen maar goeie genade…
komt wel goed
ook met jullie! hou me op de hoogte he meid en sterkte…
liefsss
Mees is vandaag 21 weken en word er inderdaad niet vrolijk van. Ene dag gaat het beter als de andere dag. Heb het idee dat de ka het zelf ook niet echt weet, mees spoog niet ontzettend veel heeft verborgen reflux met evt koemelk maar dat weten we eigenlijk nog niet. Heb maar 10 van die pilletjes gekregen en neem er soms een halfje van. Hopelijk komt het oooooiiiittttt goed hier.
Gr patries
(24-4-2009).
jawel meid,
rico spuugd ook nog steeds maar op den duur wordt het minder ofzo
hier spuugd ie inmiddels dan een week helemaal niet
en dan weer een week in volle hevigheid.
ik maak me daar ook zorgen over maar als ik moet vertrouwen op de ka moet ik denken: 9 van de 10 x groeien ze eroverheen.
maar idd het bezorgd je een hoop kopzorgen.
maar had jij oxazepam dan?
en helpen ze wel een beetje?
ik had er 30 gekregen en heb ze al een half jaar er heb er nog 18
heb daarvan 1x 1 aan mn moeder gegeven en mn vriend had ooit eens een slapeloze nacht waardoor hij overdag zo gaar was en s’avbonds weer niet kon inslapen dus toen vroeg ie een pammetje.
hij is niet zo van de pilletjes dus als hij erom vraagt moet het wel erg zijn.
meisie als je wil praten
i’ll be there!
Nou we hebben weer een drama dag gehad, vanmorgen nog 150 gedronken,daarna weer 115 en 130 met veel pijn en moeite. Hij hoeft en wil het gewoon niet. Net om 7u drinkt hij weer 170 weg, zo raar allemaal. Inderdaad het spugen is weer wat meer dan weer wat minder. Nu dus weer meer. Ik heb ook die pilletjes die je noemt (weet ff niet hoe ze heten), vandaag zelf een halfje genomen. Krijg er niet meer van de ha omdat zegt hij je er verslaafd aan kan raken, en je het probleem niet mee oplost. Hopelijk gebeurt er woensdag bij de ka IETS, maar dat zal wel weer niet. Wil hem aan het happen krijgen, zal wel niet op een maand aankomen neem ik aan, mischien vind hij dat wel lekker. Bedankt voor je luisterend oor inge
Gr patries
(24-4-2009).
tuurlijk meid, daar ben ik ook voor onder andere dan
Heeft Mees zelf medicatie tegen het zuur?
want rico kreeg eerst zantac, maar aangezien dat zo ontzettend brand in het mondje en het eigenlijk ook helemaal niet hielp zijn we overgestapt op omeprazol 10 mg. (losec)
mocht ook dat niet werken willen artsen wel is Nexium voorschrijven, dat schijnt echt goed te helpen bij (verborgen) reflux.
Rico had daarbij ook motillium. waardoor de voeding sneller van maag naar dunne darm wordt getransporteerd (pfff zucht zucht…met die woorden gooien ze dus haha) waardoor het spugen tussen de voedingen door in ieder geval minder werd tot bijna helemaal over.
misschien is dat iets voor je kleintje… ik weet het medicijnen is ook niet alles maar een goede maagbeschermer kan zoiezo geen kwaad, en die beschermt dan gelijk de maag ook tegen de “zwaarte” van de motillium.
maar meisie, maak jij je zo druk dat je er echt niet meer van kunt slapen dan?
want dat is ook niet de bedoeling he lieverd! geef ook dat aan bij de KA dat je je gewoon echt zorgen maakt.
heeft hij ooit een maag darm passage onderzoek gehad? (Rontgen foto’s)
of een PH-meting?
Ja hij heeft zelfs 2 weken (6-8 weken) in het ziekenhuis gelegen, Ph meting gehad, en ook die rontgen foto’s die rico ook heeft gehad met dat gore drankje. Nix op te zien ,alles loopt mooi in elkaar over. Mees heeft nexium, zit al op anderhalf zakje, en dat andere spul wat je schrijft (van maag naar darm) is dat knal roze? Mees heeft inderdaad wel spul om de maag eerder leeg te laten lopen, maar dat is een eigenlijk een soort antibioticum wat hij maar 3 mnd mag gebruiken. Dat is nl ook iets wat ik dus woensdag wil overleggen dat hij dus zoveel troep krijgt dat dat kind al tot de nek toe vol zit en dan noeg aan een fles moet beginnen. Ik slaap wel goed 'snachts maar heb ze juist gekregen om een beetje rustiger te blijven, dat ik de boel een beetje onder controle hou, en niet steeds in janken uitbarst als hij de fles niet drinkt. Ben zelfs van gekkeheid naar ruim 1 jaar weer begonnen met roken, duik nu ff de tuin in voor 'n paf
Gr patries
(24-4-2009).
nee motillium is meer wit achtig van kleur.
hier hielp het in ieder geval wel goed.
ja goed dan is het in ieder geval niks lichamelijks…in ieder geval… als het geen allergie of intolerantie is? hebben ze daar al naar gekeken?
koemelk soja en/of lactose??
en hij spuugd dus ook vanaf de geboorte? heb je bv gegeven of altijd fv? en deed ie dat dan ook met bv?
haha enne schaam je niet hoor, ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger was en ben weer begonnen toen ik stopte met bv… excuus was ook: ik heb nooit gezegt dat ik voor mezelf stopte (is ook niet zo trouwens…stopte voor Rico).
en toen ik geen bv meer gaf zag ik geen rede om nog verder te gaan met NIET roken.
iedereen verklaard me voor gek. enterecht ook als ik jou rede hoor. hij zit er gewoon doorheen dus logisch dat je dan eerder naar een peuk grijpt. ik had nergens last van en begon gewoon weer. stom he
Heb met mees helemaal geen bv gegeven omdat dat met luna dramatisch was, heb nl afgeplatte tepels en nix werkte toen. Ben dus daar helemaal niet mee begonnen en meteen op fv overgegaan. Mees heeft de eerste 6 weken gewoon goed gedronken, tis van de een op de andere dag begonnen. Hij is ook meteen op de nutramigen voeding gezet van wege het vermoeden van koemelk, maar dat is tot op de dag van vandaag nooit echt onderzocht. Heb de verpakking van dat roze spul ff erbij gepakt en dat heet:erythrocine!!! Tja en die peuk, word er soms wel eens een beetje pissig over dat mensen inderdaad zeggen dat je niet goedwijs bent dat je weer begonnen bent met roken, toen ik dus gestopt was door de zwangerschap (was een stevige roker, niet bij de kidz uiteraard) iedereen het allemaal doodnormaal vind (wat ook wel zo is, begrijp me niet verkeerd) en ze er verder nix over zeiden. Nu is het de grootste zonde en raken ze er niet over uit gepraat hoe erg het toch wel niet is, kots misselijk word ik ervan. Mijn schoonmoeder zegt dan ook van kom op meid, wij vrouwen zijn sterk. Ja daaaaag, tis ff langs komem, ff troelen met de kidz, oh wat vervelend dat het niet gaat en vervolgens gaan we weer naar huis. Ze vergeten alleen 1 ding en dat is dat wiju er dag in dag uit met de flessen zitten te prutsen. Je wij vrouwen moeten sterk zijn!!! Aan me hoela
Gr patries
(24-4-2009).
hmm ja nooit van gehoord maar wel even opgezocht. idd dient het behalve als antibiotica ook voor een verstoorde maaglediging.
en als je het maar 3 mnd mag gebruiken heb je er ook bar weinig aan en vooral als het niet echt werkt.
stel in iedergeval voor of hij motillium mag hebben in combinatie met Nexium.
bij rico is zijn spugen ook van de 1 op andere dag begonnen maar wel in de fv periode. met bv had ie nergens last van (1ste 4 weken niet) en pas rond 8 weken begon zijn spugen.
ik neem aan dat jij nutriton door de voeding doet?
en hoeveel schepjes op hoeveel voeding doe jij dat?
want ik had 150+5 + 5 flinke scheppen nutriton… DAT in combinatie met 10 mg losec en naar de hand van zijn gewicht motillium 4x per dag (een half uur a 3 kwartier voor de voeding want anders werkt het spul nog niet en dan heeft ie er ook niks aan)
is mees verder druk als kind?
enne ja ach ze zeuren maar wat af die mensen. ik had zoiets van: nouja ik ben allang trots dati k het zolang heb volgehouden tijdens de zwangerschap! daar ging het bij mij om en niet om mezelf.
en michele zei ooit: mijn longen moeten goed geasfalteerd worden (toen ze nog rookte zei ze dat) en ik vond m zo goed dat ik die bal dan eigenlijk terug kaats naar de mensen haha. achja beter goed gejat dan slecht bedacht nietwaar hahaha