Verschrikkelijke nacht gehad

Moet je het wel goed doen Inge het is: Er is maar 1 weg naar je longen en die moet geod geasfalteerd worden

Oh ja en soms wou ik dat ik een vulkaan was dan kon ik de hele dag op me rug liggen roken en iedereen zou zeggen kijk ze werkt

Groetjes,

Michèle

ja nu zeg ik het verkeerd hahah, maar toen zei ik het wel zoals jij net zei.
heb m al een tijdje niet meer hoeven gebruiken…kijk…daar ging ik de mist in
en ja die vulkaan haha die heb ik dan niet gebruikt.
moet ook zeggen dat ik die 1ste komischer vond.

De 1e gebruikte ik ook het meeste

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi, was gister slecht in de orde vandaar dat ik niet gereageerd heb, maar vandaag heeft mees een goeie dag gehad. Alle flessen zijn op gegaan vandaag, fingers crossed!!! Zal dat mortillium zeker aankaarten woensdag bij de ka, wie weet. Mees is inderdaad een zeer bewegelijk kindje, wij zeggen altijd als tie z’n oren kon bewegen dan bewoog hij die ook nog erbij. Ze denken dan ook dat wat hij drinkt hij ook totaal verbruikt. Hopelijk is hij woensdag wat aan gekomen. Wat betreft wat jullie zeiden over die peuken, hij is goed, haha. Hou 'm erin!

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

wat fijn dat het goed ging! en nu?? hoe gaat het nu met m? en hoe was het bij de arts gegaan?
en dat drukke kan meespelen he meid, ik heb zo langzamerhand geaccepteerd dat het spugen bij rico ook daar mee te maken heeft.
laat je wat horen?

Hoi hoi, Het gaat nog steeds goed!!! Drinkt nu flessen van 170 op, kinderarts was ondanks alles zeer tevreden, ook zijn gewicht vond ze geen probleem want hij komt nog steeds aan. Heb wel gevraagd hoe erg zijn reflux is, en hij hoort toch wel tot de zwaarste categorie. Dat roze goedje is eraf gegaan, kijken hoe dat gaat (heb er geen verschil bij gevonden), anders aan de motillium. 28 sept afspraak bij de dietiste om te gaan happen. Ben benieuwd, hopelijk word de koemelk ons bespaard. Mama zit in de haarverf op het moment, kindjes zijn weg want papa en mama hebben een feestje en zondag en maandag is er kermis bij ons. Mag luna voor het eerst op de kermis wagen. Erg leuk. Eerst heerlijk vanavond!!!

Gr patries
(24-4-2009).

ooh wat fijn meid!
ja rico was toen ook in 1 van de ergste catagorieen. maar nog net niet want hij viel er niet door af.
hij kwam alleen minder bij dan hoorde toen hij ong 9 mnd was.
ben benieuwd hoe het gaat, ja ik merkte ook weinig verschil toen de motillium eraf was nu met deze leeftijd dan. voorheen wel was ik het een keer vergeten ofzo omdat ik dacht dat ik het al gegeven had en weer constant spugen spugen en nog is spugen.
is echt klote maarja.
toch iets wat me moeten accepteren want als het niet iets lichamelijks is en het is geen allergie, en het spugen is niet erger geworden met standaard opvolgmelk tja dan is het toch iets waar ze overheen meoten groeien en wij moeten het accepteren hoe sucks het ook is.

maarre welke kleur is het geworden?
en welke was het?
ik ben weer bruin geworden haha.
had die blonde highlights wel gezien

Hoi hoi, kermis overleefd. Mark is nu nog aan het holladiejeen haha. Gaat nog steeds goed hier, drinkt braaf zijn flessen op, tis toch raar eigenlijk he. Geniet er maar van, ff geen stres.

Mijn haarkleur is rood geworden en was rood , ben zelf kapster dus doe het altijd zelf, behalve het knippen dan. Hoe gaat het eigenlijk met jouw nachten? Gaat het weer goed, heb je er nog last van gehad?

Gr patries
(24-4-2009).

haha ik ben ook echt een kermis fan
heerlijk al die echo geluiden weet je wel wat ze roepen als je in zo’n attractie zit hahaha.

Ooh leuk kapster! zo’n thuis kapster of in een salon??
Hier gaat het redelijk
heb na die nacht nog 1x een rot nacht gehad (een paar dagen daarna) alleen iets minder heftig, het hield me niet zo bezig als die 1ste keer, maar toch wakkerde dat de angst weer aan en die nacht daarop dus weer een oxazepam gehad.
vanacht weer zonder geslapen, en bleek ik wel wat geroepen te hebben maar dat herinner ik me niet.
mn moeder is ook weer achteruit gegaan dus dat is ook weer zwaar K** weet niet hoelang ik die situatie nog volhou…maarja ik hou me maar weer groot he.
weet niet beter…

He bah inge, houd ook niet op bij jullie hé, Gelukkig gaat het met rico wel goed, maar vind het van je moeder erg vervelend voor je, mama is toch mama hé als je snapt wat ik bedoel. Als ik je over die nachten hoor moet ik zeggen dat dat toch ook wel wat beter gaat… volhouden jij hé, en anders hup naar de ha,!!!

Ben een kapster in een salon, deed dat altijd anderhalve dag in de week, maat tijdens mijn zwangerschapsverlof kreeg mijn baas last van zijn hart en heeft 6 omleidingen gekregen. Momenteel doen ze het rustig aan en ik help ze zover het kan.

Onze kermis is echt zo’n kleine dorps kermis, botsauto’s, draaimolen, snoepkraam en touwtje trek staat er en dan houd het op, dus bij ons geen echo’s.
Jaa uit de tent daar lalt het goed, hoor ze nu zelfs op de bank mee zingen.

Gr patries
(24-4-2009).

ik heb ook in een dorp gewoont maar daar was het ook zo met die echo. hadden dan ook wel voor een dorp een grote kermis, maar ik ken het soort dorp waar jij over praat. ofja het soort kermisdorp dan haha

Rico eet goed zijn korstjes op van de boterham en dat is echt prettig. krijgt nu maar wel 1 boterham naar binnen, en krijgt nog een plakje worst erna, en een beker melk natuurlijk.

nou begin ik zelf ook honger te krijgen
hoe gaat het verder met je meis? goed geslapen en je moppies ook?

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 22 Sep 2009 11:16:09

Hai hai, Wat goed van rico zeg! Ik heb hier een jonge dame die zefs nu nog de korsten niet opeet grrrr! Hopelijk krijgen we de boel zo een beetje onder de knie met die kidz hé, gaat langzaam aan wat beter. Moeten onze vingers maar weer gekruisd houden.

Zolang mees goed drinkt gaat het met mij ook goed, dus geen pammetjes op het moment haha.

Gr patries
(24-4-2009).

Hai hai, Wat goed van rico zeg! Ik heb hier een jonge dame die zefs nu nog de korsten niet opeet grrrr! Hopelijk krijgen we de boel zo een beetje onder de knie met die kidz hé, gaat langzaam aan wat beter. Moeten onze vingers maar weer gekruisd houden.

Zolang mees goed drinkt gaat het met mij ook goed, dus geen pammetjes op het moment haha.

Gr patries
(24-4-2009).

haha, nee pammetjes zijn hier ook nog niet nodig geweest sinds de 2e rot nacht dan (alleen de nacht daarna dan)
maakte net al een grapje tegen mn vriend: ren even naar de apotheek voor een dosis! kan niet slapen van opwinding voor morgen!

komt goed met Meesje!
en met de jongedame ook met die korstjes,
moet je zelf een stukje pakken en overdreven smakken hoe lekker het is

Hoi weer te optimistisch geweest hier, mees is weer als een blaadje aan de boom omgeslagen bah!!! Slecht drinken, boos, gefrustreerd, nix lukt. Maandag naar de dietiste en nu hopelijk gaan happen, hij kijkt het eten zowat uit onze mond, dan donderdag weer naar de kinderarts. Ben benieuwd. Jullie hebben het leuk gehad op rico zijn verjaardag hé, fijn hoor!

Gr patries
(24-4-2009).