Verschrikkelijke nacht gehad

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik weet niet of het helpt maar als ik moeite heb met in slaap komen ga ik rustig op mijn rug liggen en probeer ik mijn hoofd helemaal leeg te maken. Ik zie dan aols het waren een hele witte kamer. Dat wil nog wel eens helpen om rustig in slaap te vallen. Of anders even wat lezen en dan gewoon iets luchtigs desnoods reclame folders of zo.

Groetjes,

Michèle

ja ik had gisteren voor het slapen ook gelezen, doe ik altijd.
is een mooi boek geen thriller ofzo.
en het inslapen was ook niet moeilijk maar nu zal het wel anders zijn idd…
maar heb alleen nog oxazepam liggen. de valdispert is over de datum (of hoe je dat ook schrijft…valdispert)
maarja het is nog maar 1x uitproberen dan weet ik in ieder geval dat het niet is terug gekomen en dat ik weer kan slapen.
heb wel een telefonische afspraak met mijn psych.
omdat ze ook vond dat er TE veel gebeurd is… de laatste tijd waardoor ik weer teveel hooi op mijn vork nam.
eerst met rico, dan mn moeder wat dus nog steeds speelt.
en gewoon zoiezo de laatste tijden.
gelukkig vergeet ik doordat ik met Rico speel wat er is/was en is het spelen super gezellig.
hij lacht de hele dag door en dat is fijn

Dat is ook zeker fijn dat ie zoveel lacht. Maar je onderbewuste moet het toch kwijt, fijn dat je psygoloog ook vind dat je even wat hulp kunt gebruiken nu.
En probeer het gewoon zo nog een keer lukt het niet kunnen ze je misschien nog wat anders voorschrijven ook.

Groetjes,

Michèle

ja is waar… rico ligt nu net op bed en heb toch maar just in case wat kalmerends genomen omdat ik de bui al voel hangen.
misschien onterecht maar toch. wil dit echt niet nogmaals meemaken s’nachts. door het slaan en schoppen om me heen heb ik mezelf ook bezeerd aan mijn arm. dadelijk sla ik mn vriend nog es tegen zijn hoofd aan als hij me rustig wil maken als ik zo’n paniek aanval heb of hoe het dan ook mag heten. dat vergeef ik mezelf dan natuurlijk nooit.
moet eerst es even zo tot rust komen en kijk morgen wel verder hoe het is gegaan enzo.
Rico heeft net op ons bed zijn pyjama pap gehad.
doen we al een weekje opd ie manier, omdat we dan lekker knus tegen elkaar aan gaan liggen en als ik geluk heb mag ik ook een slokje hahaha.
maargoed… dan keuvel ik gezellig over de dag en over zijn aankomende verjaardag. en hij kijkt me dan zo mooi aan met die blauwe kraal oogjes en is dan echt geboeit aan het luisteren.
echt een schat is het.
nu ligt ie in een schone slaapzak met schone lakens in bed, want hij had zijn avond eten niet binnen gehouden (hij had een 12 + potje gekregen. wij aten buitenlands, en dat 12+ is denk ik nog wat riskant kwa hoeveelheid)
ik had al 2 nieuwe slaapzakjes bij de hema gekocht. zo’n grijze dikkere (zonder mouwen maar goed, dan kan ie een dikker pyjama’tje aan als het koud is)
en een witte zonder mouwen die net niet zomer net niet winter is zeg maar.
daar ligt ie dan nu in en heb m maar een pyjama truitje aangegeven want het is gek genoeg toch wat frisjes op zijn kamer.
ik ga even dat gedoe over het WTC kijken, en daarna in bad en te bed denk ik dan

meiske… wat een beroerde nacht. Logisch dat je tegen komende nacht opzie! Maar … wat doen we eraan?? Zou willen dat ik voor jouw/jullie de gouden tip had! Het enigste is dat we allemaal aan je denken… en tik het allemaal van je af!! Gooi het eruit… bewust heb je laatste tijd heel veel meegemaakt dat je onbewust misschien toch anders aan het verwerken ben dan jezelf denk!

DIGI KNUFFEL …

… ik hoop het, ben gewoon bang dat ik misschien een eventuele “terugval” krijg wat betreft mn verleden. en dan heb ik het gewoon puur over depressiviteit ofzo.
ik schaam me zo want ik kan alles aan dacht ik wel…
niet dus.
maar misschien heb ik nu wel gewoon een dip dag en ben ik morgen weer blij. wie zal het zeggen, jij of ik?

Meid een terugval zou ik niet zo bang voor zijn. Je bent al zo lang op de goede weg. Maar een dipje kan. Helaas heb ik ook nog steeds wel eens nachtmerries. Het is denk ik iets dat mensen zoals jij en ik met ons meedragen. Maar dat maakt ons niet minder. Ik heb ook vaak een off day na zo’n nacht. Zou raar zijn als het niet zo was toch. Dit maakt ons menselijk

Maar eh WTC?? Ga je daar niet slecht van slapen dan?? Niet dat je niet mag kijken, maar ik had persoonlijk een disney film opgezet of zo

Groetjes,

Michèle

@Michele: even off-topic (sorry Inge), maar je Tinkerbell-ticker klopt volgens mij niet. Moet er niet boven staan: “Op naar het TWEEDE jaar?”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Je hbet gelijk Mriek. Even aanpassen

Groetjes,

Michèle

Het viel me ineens op…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij is ie zo beter??

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Haha, voor het geval je de andere reacties van me hebt gemist: inderdaad! Veeeeeel beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En Inge heb je een beetje goed geslapen vannacht? Ik hoop het voor je.

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ja, ik vroeg me ook af of je alweer wat nachtRUST hebt ingehaald. Hoop het voor je!

Liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

Beetje geslapen Inge??

Groetjes,

Michèle

Lilypie Tweede Ticker
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/iz6mc5sf24datdx7.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

hey meiden,
ik heb dus wel een oxazepam 10 mg ingenomen omdat ik echt niet durfde.
3 uur later sliep ik pas, was een kralenketting aan het maken (haha staat dat ongeveer gelijk aan een disney film michele? wtc heb ik maar niet gekeken, had het te druk met kletsen met Wil)
ik heb goed geslapen. 1 schrikreactie gehad toen Rijco naar bed kwam en ik ineens handen op mn rug voelde. dacht ohnee niet weer!
maar toen weer goed geslapen.
rico werd om 5 over 7 wakker, en mn oxazepam was nog niet echt uitgewerkt, dus na zn fles ben ik terug in bed gekropen, hij wilde niet slapen maar ik viel zelf in slaap zo moe was ik, en hij is toen ook weer in slaap gevallen na een half uur ofzo.
toen werd ik zelf om 10:15 wakker!!
en rico was nog zachtjes aan het brabbelen.
had een sigaret gerookt en om half 11 was ie nog rustig, ben m toen gewoon gaan halen.
tjonge zeg wat een rust
heb net mn psych gesproken en ze komt 15 sept om 17:15 uur hierheen om verder te praten.
ze zegt ook dat het met mij puur om angsten gaat die te maken hebben met iets/iemand verliezen
rico in het ziekenhuis --> bang controle te verliezen of dat er iets ergs uitkomt waardoor ik m kwijt kon raken in zekere zin…
mijn moeder nu heel slecht --> bang haar te verliezen
en met mij en Rijco is het even niet zo vlekkeloos verlopen —> bang hem te verliezen
dus: bang mezelf kwijt te raken door het hele gedoe.
klinkt logisch.
rijco en ik zijn weer dikke maatjes hoor maar de laatste tijden leverde nogal wat spanningen op tussen ons.
nu gaat het weer goed alleen idd het moest er op 1 of andere manier uitkomen.

Fijn dat je lekker hebt geslapen. Even bijkomen van de nare nacht en dag gister!

En goed dat je al een grsprek hebt gehad met je psych en een afspraak vast hebt staan. 15 september is wel in trek geloof ik voor de afspraken, dacht dat ik die vaker voorbij zag komen bij andere topics… Tis ook een mooie dag (verjaardag van mijn kleine snoes)

Nou, hopen dat deze nare nacht het begin was van een weer opwaartse spiraal!

Keep the sunny side up!

Liefs, Liske

Als ik het zo hoor is het een heel logische reactie op alles. Het moet er toch uit wat ik al zei en fijn dat ze zo snel komen kan. Enne lekker dat je zo hebt kunnen slapen hoor

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad

Liefs Michelle

Tof dat het vannacht beter ging.

Groetekes, Sje