Verhoging diarree slijm/speeksel spuge met boertje

Morgan gaat woensdag, misschien moeten we onze meiden vrijdag maar bij elkaar leggen rainbow kunnen ze samen klagen. Morgan heeft inderdaad ook koorts gehad de tweede keer. Ook nu de pcm weer in de buurt hoor. Morgan is alleen wel elke keer twee dagen later wat hangerig geweest. Maar ja we weten hoe het komt en waar we het voor doen toch.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou ik heb rico bij zn laatste voeding getempt. want hij had geen koude wangetjes ofzo maar een gloeiend hoofd.
39 graden koorts had ie.
dus een zetpil gegeven en na ongeveer anderhalf uur nog es getempt toen was het erg gezakt naar 37.9 nog wel verhoging maar niet meer dat ik me zo zorge maakte als daarvoor.
vanacht nog een keer aan zn hoofdje gevoel en regelmatig gesponst zeg maar met een lauw /koud washandje.
vanochtend eerste voeding had ie weer 38.1 en net bij zn 2e voeding 38.6.
ik wacht nog effe af gtot de volgende mocht het niet verminderen geef ik nog een zetpil.

en rainbow…ik bedoel niet dat rico ziek is vanwege die koorts door de spuit, maar omdat hij al verkouden was, en zich de dagen ervoor al niet lekker voelde ivm diarree en spugen en ook wat verhoging. veel niezen hoesten en slijm roggelen. huilerig hangerig etc…
en nu hij dus die prik heeft gehad lijkt het wel alsof het in combinatie erger is geworden dus is ie zieker snapje? zieker van het geen wat ie al had. alsof het effe erger is geworden ofzo…lijkt wel.

hij is wel heel erg moe wil alleen maar slapen. hij drinkt zn fles goed leeg dus dat is positief.
verder bakerde ik hem alleen nog na de voeding van 7 uur sávonds in tot s’jmorgens 10 uur en daarna niet meer. nu kon dat dus niet, en hij heeft het echt goed gedaaan. dus ik denk dat ik die doeken nu kan laten voor wat ze zijn

michele jij ging niet mee woensdag he? ik moet je wel zeggen de 2e prik valt wel erg mee ik ben gelukkig niet weer in huilen uitgebarsten en ik vond dat rico het erg stoer deed

en rainbow…ga jij mee? hou jij je kindje vast of doet je vriend/man dat?
kennen jullie elkaar toevallig ook persoonlijk of echt alleen via dit forum?

xx groetjes

(K)Kuzjes!

Het is denk ik de combi van verkouden en de inentingen. Maar zolang hij inderdaad goed eet is dat prima, en lekker laten slapen als hij daar behoefte aan heeft. Slaap is goed.

En Morgna krijgt haar derde alweer, zij is 4 maanden (18 weken). Dus ik weet niet hoe deze uit gaan pakken.

Nee we kennen elkaar alleen van het Forum, maar Julia is van 30-8 (mijn verjaardag) en Morgan van 3-9. En ze lijken alles gelijk te doen dus vandaar ‘de tweeling’.

Groetjes,

Michèle

ooh zo haha dat is wel grappig. toevallig ook!
ja hijs lekker slaperig, is voor mij wel fijn kan ik eindelijk effe dingen doen die ik weken heb laten liggen. en zn sprongetje heeft ie niet eens door op het moment haha. rico is van 24-9 zijn ze wel alle 3 indezelfde maand geboren

(K)Kuzjes!

ho da zag ik verkeerd julia van 30-8, nouja wel rond dezelfde tijd in ieder geval:D

(K)Kuzjes!

Ha ha ha onze meiden schelen bijna 4 weken met rico dan toch?? Ach wat zijn 4 weken. Eh op deze leeftijd heel veel

En ja ik weet niet wat mijn meissie aan het doen is nu want ze is op de creche… mamma is centjes aan het verdienen

Groetjes,

Michèle

oh en je vraag of ik verlof had. ik ben tijdelijk arbeids ongeschikt ben blij als ik weer mag werken

(K)Kuzjes!

Oh das minder. Ik was blij dat ik weer aan het werk ging, Ik ben gek op Morgan, maar na 4 maanden had ik het thuis wel weer gezien.

Groetjes,

Michèle

niet te veel tempen hoor 2 keer per dag is echt voldoende meiden als ze hun inentingen hebben gehad

Inderdaad, wat Michele al zegt, vier weken is niks op deze leeftijd, dus ze kunnen makkelijk een drieling worden! Het is erg grappig om te zien dat m.n. Julia en Morgan hetzelfde zijn. Ze zijn lief, maar het zijn soms ook humeurige tantes! En ze hebben allebei een mama die zwarte maillots voor ze koopt en zo zijn er meer gelijkenissen!

Hou het maar goed in de gaten met Rico, want zijn koorts gaat alle kanten op. Bij Julia was het even 39,3 en toen zakte het weer. Ik mocht haar toen ook niet inbakeren en dat ging goed, maar…nu is ze weer even terug baby vanwege haar groeisprong en moet ze opeens weer ingebakerd worden! Maar dat kan dus straks ook niet.

Ik ben een die-hard haha en ga dus alleen naar het bureau. Ik hou Julia wel vast en praat tegen haar, om haar af te leiden. Maar mevrouw geeft er niet veel om hoor, om de prikjes. Ze huilt alleen even als ze uit haar been worden gehaald, niet als ze erin gaan. Het is ook maar even…Maar zielig is het wel. Julia lacht 3 seconden later alweer, het is een harde tante hahaha.

Succes met de spuitjes alvast en niet meer huilen joh, het is even belangrijk voor ze en zelf weten ze het niet meer. Ik vind het soms zieliger voor een kindje van 4 bijvoorbeeld, want die weten het echt. Mijn nichtje kreeg laatst nog een spuit (die waren ze bij haar vergeten!) en dat vind ik dan sneu omdat zij echt weet dat dat pijn doet. Zelf haat ik spuiten. Bah. Vooral de anti-D toen ik zwanger was deed best pijn. Ik zal er nooit fan van worden hoor, ook niet als Julia ze krijgt, maar gezondheid is wel belangrijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha Morgan gaat schelden als het voorbij is. In eerste instantie is het hard huilen, maar als ze dan weer veilig bij pappa zit gaat ze heel hard tegen de desbetreffende dame zitten schreeuwen van weet je wel dat dat pijn doet en zo. Echt heel grappig. En daarna kijkt ze heel verontwaardigd naar ons want wij hebben haar daar per slot van heen gebracht.

En Morgan is weer baby af zeg maar. Die speelt nu met haar fles, drinkt 100 cc en gaat dan lopen klooien. Pappa heeft dan zoiets van dan drink je niet, maar mamma ziet de bui 's nachts al hangen en neemt er iets meer de tijd voor…

En ik haat naalden, ben als baby en kind zoveel geprikt dat ik er echt een fobie voor heb. Ik was dan ook dolblij dat ik Zwangerschapssuiker kreeg en insuline moest spuiten… NOT

Groetjes,

Michèle

nou ik temp mijn baby bij elke voeding als hij koorts heeft. en niet maar 2 x per dag. daar is heus niks mis mee gebruik vaseline zodat het niet gaat irriteren.

en een 3ling? klinkt leuk
nee ik heb deze keer ook geen traan gelaten, ik denk dat de 1ste x vooral door de spanningen kwamen. vond het echt zo erg mn hart brak in duizend stukjes toen ik hoorde dat het hem zo’n zeer deed.
rico lacht ook altijd weer na 3 seconden. dan kijkt ie die dokter echt zo aan van: pff! MAAR hij had haar mooi tuk, vantevoren had hij haar goed onder gepiest haha en een hoop melk over dr broek gegooit dus eigen schuld dikke bult zeg ik altijd maar haha

ooh jonges echt dat inbakeren he, ik bakerde hem dus overdag al niet meer in, en zn slaapje van 7 uur sávonds tot 12 ging ook goed, maar vanacht!!! om 4 uur werd ie wakker en hij heeft geen oog meer dicht gedaan. (en ik dus ook niet!) ik dacht hij heeft die eerste nacht na zijn inenting zo goed geslapen dus had ik het nu weer gedaan en dacht dan hou ik het zo; geen bakerdoeken meer. maar ja, ik probeer het vanacht nog een keer, ik weet dat hij het moet leren maar… misschien is ie er nog niet aan toe ofzo. vind het toch zielig als hij het nog nodig heeft, maar hij is er al bijna uitgegroeit, uit deze doek, en ik ga geen 30 euries meer uitgeven voor een nieuwe die hij misschien (als hij het wel snel genoeg accepteert) niet meer nodig heeft.

en rico heeft trouwens in zijn mondje, boven aan de zijkant (:S) 2 hele duidelijke bultjes waarvan 1 wat witter:D nee niet onder ofzo zoals het vaak gaat nee rico moet weer apart zijn (b)engel

(K)kuzz

(K)Kuzjes!

Hahahaha, goeie zet van Rico, om haar helemaal onder te plassen en te spugen! Echt zo van: jij doet mij pijn, dit heb ik voor jou…PSSSS! SO! Achgerm, dat mens doet ook alleen maar haar werk he!

Het inbakeren kun je beter beetje bij beetje af proberen te bouwen. Dan voelt Rico zich toch nog veilig. Wij moesten wel toen Julia koorts had, maar daarna probeerden we eerst één slaapje en daarna langzaam meer slaapjes…Het ging best goed, maar nu heeft ze de doek toch weer nodig…We doen 'm nu alleen nog 's nachts aan. Ik zou het even in fases doen, dan went hij er het beste aan. Julia heeft de Pacco en die past nog steeds prima. Welke heb jij?

Groetjes Rainbow, trotse mama

rico heeft de swaddle me.
maar hij had al een hoop slaapjes minder zonder doek en nu maar 3 meer want na de eerste voeding bakerde ik m ook nog in
dus denk dat ik m alleeen s’nachts zijn doek nog geef, en dan savonds niet meer en sochtends ook niet, want dan doet ie het goed 2 a 3 uurtjes slaapt ie ook zonder doek na 7 uur in de ochtend, en savonds na 7 uur slaapt ie zonder doek tot 12. het zijn echt de nachten

(K)Kuzjes!

Morgan krijgt zo haar prikken, Pappa belt me als ze klaar is op het cb…

Groetjes,

Michèle

quote:
Morgan krijgt zo haar prikken, Pappa belt me als ze klaar is op het cb.......

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

haha das waar ook

laat je even weten hoe het is gegaan? ben wel benieuwd. zijn dit haar 3e prikjes?

(K)Kuzjes!

Yep, ze gaat voor de 4 maanden, gelukkig is dat daarna even rustig. Dan pas met 11 maanden pas weer, dus dat is nog ver weg. En tuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is.

Groetjes,

Michèle

gebruikt iemand van jullie infacol (tegen buik en darmkrampjes hetzelfde als sab-simplex) of heeft iemand het gebruikt?
want ik heb nog een half potje en rico is nu dus 3 maanden en 2 weken en ik zit er eigenlijk aan te denken om na dit potje te stoppen. krampjes gaan over het algemeen toch zo goed als over tegen de 4maanden?

(K)Kuzjes!

quote:
Yep, ze gaat voor de 4 maanden, gelukkig is dat daarna even rustig. Dan pas met 11 maanden pas weer, dus dat is nog ver weg. En tuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

volgende maand moet rico ook weer en daarna met 10 maanden…waarom bij jou 11?

(K)Kuzjes!

Omdat het in het groeiboekje staat dat ze met 11 maanden pas weer moeten.

Groetjes,

Michèle