Inderdaad, wat Michele al zegt, vier weken is niks op deze leeftijd, dus ze kunnen makkelijk een drieling worden!
Het is erg grappig om te zien dat m.n. Julia en Morgan hetzelfde zijn. Ze zijn lief, maar het zijn soms ook humeurige tantes! En ze hebben allebei een mama die zwarte maillots voor ze koopt en zo zijn er meer gelijkenissen!
Hou het maar goed in de gaten met Rico, want zijn koorts gaat alle kanten op. Bij Julia was het even 39,3 en toen zakte het weer. Ik mocht haar toen ook niet inbakeren en dat ging goed, maar…nu is ze weer even terug baby vanwege haar groeisprong en moet ze opeens weer ingebakerd worden! Maar dat kan dus straks ook niet.
Ik ben een die-hard haha en ga dus alleen naar het bureau. Ik hou Julia wel vast en praat tegen haar, om haar af te leiden. Maar mevrouw geeft er niet veel om hoor, om de prikjes. Ze huilt alleen even als ze uit haar been worden gehaald, niet als ze erin gaan. Het is ook maar even…Maar zielig is het wel. Julia lacht 3 seconden later alweer, het is een harde tante hahaha.
Succes met de spuitjes alvast en niet meer huilen joh, het is even belangrijk voor ze en zelf weten ze het niet meer. Ik vind het soms zieliger voor een kindje van 4 bijvoorbeeld, want die weten het echt. Mijn nichtje kreeg laatst nog een spuit (die waren ze bij haar vergeten!) en dat vind ik dan sneu omdat zij echt weet dat dat pijn doet. Zelf haat ik spuiten. Bah. Vooral de anti-D toen ik zwanger was deed best pijn. Ik zal er nooit fan van worden hoor, ook niet als Julia ze krijgt, maar gezondheid is wel belangrijk!
Groetjes Rainbow, trotse mama