hij heeft m uiteindelijk maar 3x gehad die dag. maar ik vertrouwde het toen gewoon niet.
rico kwam gisteravond om half 12 ipv 12 uur, dus toch maar voeding gegeven. vanochtend wilde hij om half 7 zn tuttel dus die heb ik toen gegeven en om 7 uur heb ik hem de fles gegeven. en ja hij had zn bakerdoek weer om vanacht. dus heb je advies toch mara op gevolgd rainbow![]()
en michele, eigenlijk is het niet eens opscheppen want dan zou het mooier gemaakt worden dan het is, EN HET IS GEWOON ZO MOOI MET ONZE DROPPIES![]()
soms kijken vrouwen je echt zo aan op het cb als je verteld wat je kindje allemaal al kan, zovan: mooi weer prater! en dan zeg ik er uiteindelijk maar bij van: ja hij kan gewoon al veel maar dit of dat bijvoorbeeld lukt nog niet goed.
en dan kijken ze al een stuk vrolijker! aso of niet!
alsof ze het je niet gunnen. dat hun baby dat dan niet kan is dan jammer voor hun maar ik ga niet doen alsof rico minder kan dan ie kan, ja toch?
ooh en rico heeft rechtboven dus 2 aankomende tandjes 1 er al doorheen, en linksboven ook al een bultje, is dat nog normaal dat dat zo snel gaat?
(K)Kuzjes!