Verhoging diarree slijm/speeksel spuge met boertje

quote:
Omdat het in het groeiboekje staat dat ze met 11 maanden pas weer moeten.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

dat klopt maar er staan niet alle inentingen in die ze daadwerkelijk krijgen. omdat het boekje een oudere druk is. je hebt al het goed is MET je vaccinatiekaarten ook een correcte schema meegekregen (met de post) en daar staat wel met 10 maanden

(K)Kuzjes!

Oh nou ja ik weet het niet dan, maar we zijn er even vanaf. Ze hebben nu twee spuiten tegelijk gezet dus maar 1 keer pijn. Morgan heeft heel sterke beenspieren. Ze werd op haar speirsterkte al op 6 maanden geschat. Het is dat ze zo klein is. Dus die loopt waarschijnlijk heel snel. En ze heeft flink zitten schelden…

Alleen de creche heeft haar eetschema in de war geschopt door haar pas om 12 uur eten te geven dus ze gaat nu pas om 21.00 naar bed. Eneige wat ik hopen kan is dat ze snel slaapt (ze kan nogal uit haar doen zijn dan) en dat ze misschien doorslaapt…

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Oh nou ja ik weet het niet dan, maar we zijn er even vanaf. Ze hebben nu twee spuiten tegelijk gezet dus maar 1 keer pijn. Morgan heeft heel sterke beenspieren. Ze werd op haar speirsterkte al op 6 maanden geschat. Het is dat ze zo klein is. Dus die loopt waarschijnlijk heel snel. En ze heeft flink zitten schelden.....

Alleen de creche heeft haar eetschema in de war geschopt door haar pas om 12 uur eten te geven dus ze gaat nu pas om 21.00 naar bed. Eneige wat ik hopen kan is dat ze snel slaapt (ze kan nogal uit haar doen zijn dan) en dat ze misschien doorslaapt…

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

ooh das wel fijn, bij ons hebben ze gezegt dat de 2e prik het pijnlijkst is, dusi k vroeg waarom ze die dan niet eerst gaven. ik dacht dan is ie er toch vanaf? maarja zei ze: dan is ie zo overstuur dat die 1ste moeilijker te zetten is, maar iedereen doet het anders.

hmm dan hoort rico toch bij de 2-3ling, want bij hem hadden ze dat ook gezegt, dat hij onwijs sterk is voor zn leeftijd, net na de geboorte hadden ze al moeite hem aan te kleden omdat hij zich zo sterk verzette, echt grappig das super toevallig

(K)Kuzjes!

Welkom bij de 3-lingsectie! Julia was (en is!) ook sterk in haar benen. Al kwam dat deels door de Kiss. Nu wil ze ook het liefst staan, maar dat gaat natuurlijk nog niet!

Morgen mag Julia. Dan vraag ik meteen even of ze nu ook potjes mag. De Swaddle mee staat er trouwens om bekend dat 'ie voor kleine babies geschrikter is dan voor grotere en Julia was geen kleine dame bij haar geboorte. De Pacco past nog top hier! En die kan de sterke vrouw ook niet uitschoppen, wat ze zelfs met de Snug & Tug kon, terwijl dat echt bijna niet kon! Volgens mij wordt ze straks De Sterkste Vrouw van Nederland! Hmmm…hoop het niet eigenlijk, niet echt meisjesachtig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha, rico was erg klein met geboorte maatje 44 voor te vroeg geborene en nu is ie 61 cm dus hij is goed gegroeit, en hij weegt 5 kg en 500 gram.

maar hebj e ook een antwoord over die infacol? tot hoelang je dat het best kunt gebruiken omdat ik d8 dat krampjes met 4 maanden zo goed als over waren?

(K)Kuzjes!

Krampjes zijn niet helemaal over met 4 maanden. Morgna had er van de week erg last van door de sperciebonen. Maar zo ie zo kan ze nog wel eens krampjes hebben dus hier nog steeds de cynababy op voorraad. Je weet maar nooit.

Enne Morgan staat Rainbow. Niet dat ik zo’n opschepperige moeder wil zijn, maar ze trekt zich op aan je duimen en dan gaat ze daarna meteen in een vloeiende beweging staan en als pappa een bepaald deuntje nuried gaat ze dansen. Dat heeft hij haar aangeleerd door elke dag haar heupjes te bewegen op de maat en nu doet ze het zelf. Alleen vanavond ging het wat minder door de prikken. Ze is nu ook kruipbewegingen aan het maken en kwam van de week zelfs iets vooruit. Ja dames wij hebben de nieuwe Famke Jansen…

Groetjes,

Michèle

das klote he haha ik wil ook nooit opscheppen maar rico kan gewoon veel:D kan hij ook niks aandoen das alleen maar positief

(K)Kuzjes!

Ha ha ha om helemaal op te scheppen… Morgan gister om 17.00 in bed gestopt. Om 19.00 wakker gemaakt. Vond ze NIET leuk. Om 20.00 fles waar ze dus wat lang over deed omdat pappa de verkeerde speen erop gezet had. Daarna nog even lief geknuffeld met iedereen en om 21.00 lag ze in bed en om 21.10 sliep ze… En om 6 uur vanmorgen moest ik haar wakker maken… Ze heeft gewoon doorgeslapen vanacht… :smiley:

Groetjes,

Michèle

quote:
nou ik temp mijn baby bij elke voeding als hij koorts heeft. en niet maar 2 x per dag. daar is heus niks mis mee gebruik vaseline zodat het niet gaat irriteren.

(K)kuzz

(K)Kuzjes!

waarom zovaak is nergens voor nodig in ieder geval moetje doen wat je zelf wil maar het is echt niet nodig de dokter raadde het mij destijds ook af 3 keer per dag is voldoende

Als morgan niet lekker is met tandjes of toen ze zo verkoude was nam ik haar temp 's morgens en 's avonds en op de dag voeld ik of ze niet te veel opgloeide. Alleen als ik het echt niet vertrouwde nam ik hem een keer extra. Maar meer niet. Ik vind het ook niet leuk om zo vaak een termometer in mijn bips te krijgen.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat Morgan heeft doorgeslapen!!!

Ha ha ha echt wel Mriek, wat een luxe zeg om half tien naar bed en alleen wakker om te plassen. Morgan moed echt doodop geweest zijn want ze is zelfs door een poepluier geslapen… En dat gebeurd bijna nooit. Aroma komt me tegemoed zodra ik haar kamerdeur open doet…

Groetjes,

Michèle

hij heeft m uiteindelijk maar 3x gehad die dag. maar ik vertrouwde het toen gewoon niet.

rico kwam gisteravond om half 12 ipv 12 uur, dus toch maar voeding gegeven. vanochtend wilde hij om half 7 zn tuttel dus die heb ik toen gegeven en om 7 uur heb ik hem de fles gegeven. en ja hij had zn bakerdoek weer om vanacht. dus heb je advies toch mara op gevolgd rainbow

en michele, eigenlijk is het niet eens opscheppen want dan zou het mooier gemaakt worden dan het is, EN HET IS GEWOON ZO MOOI MET ONZE DROPPIES

soms kijken vrouwen je echt zo aan op het cb als je verteld wat je kindje allemaal al kan, zovan: mooi weer prater! en dan zeg ik er uiteindelijk maar bij van: ja hij kan gewoon al veel maar dit of dat bijvoorbeeld lukt nog niet goed.
en dan kijken ze al een stuk vrolijker! aso of niet!
alsof ze het je niet gunnen. dat hun baby dat dan niet kan is dan jammer voor hun maar ik ga niet doen alsof rico minder kan dan ie kan, ja toch?

ooh en rico heeft rechtboven dus 2 aankomende tandjes 1 er al doorheen, en linksboven ook al een bultje, is dat nog normaal dat dat zo snel gaat?

(K)Kuzjes!

quote:
quote:
nou ik temp mijn baby bij elke voeding als hij koorts heeft. en niet maar 2 x per dag. daar is heus niks mis mee gebruik vaseline zodat het niet gaat irriteren.

(K)kuzz

(K)Kuzjes!

waarom zovaak is nergens voor nodig in ieder geval moetje doen wat je zelf wil maar het is echt niet nodig de dokter raadde het mij destijds ook af 3 keer per dag is voldoende

omdat het cb mij dat had aangeraden bij de 1ste x met zn prikjes omdat ie toen nog maar 2 maanden was en koorts dan erg gevaarlijk kan zijn. ze hadden er deze keer niet bij gezegt dat het nu niet meer nodig was om de voeding maar s’morgens s’middags en sávonds mocht ALS hij koorts had.

(K)Kuzjes!

CB’s… Oh… zucht

Groetjes,

Michèle

quote:
CB's.... Oh.... *zucht*

Groetjes,

Michèle

ik weet het, het is altijd wat daar he
was ff benieuwd ineens, ik was net rico’s kleertjes in een doos aan het doen die te klein waren, denk dat ik ze maar op marktplaats zet voor mensen die weinig geld hebben dat ze de hele doos voor 15 euries mogen hebben. want bijna iedereen daar vraagt 2 euro voor 1 kleertje. vind het nogal wat dus d8 ga ik liefhebbend doen

ik was dus benieuwd wat morgan’s kleding maatje NU is?
rico heeft nu maatje 62 en SOMMIGE dingen daarvan zijn iets te groot maarj a daar groeit ie zo in.

(K)Kuzjes!

Wil je geen tweede meer dan?? Ik bewaar alles. Wij willen wel over een paar jaar. En je weet nooit wat je krijgt dan.

Morgan heeft nu ook maatje 62. Wij hebben net ook alles geruimd en nieuw gekocht. Ze heeft net een flinke groeispurt gemaakt.

Groetjes,

Michèle

heb jij ook dat probleem sinds je aan maat 62 bent begonnen dat broekjes zo los zitten? in lengte goed en in omvang BLEH! heb gehoord dat kleertjes van “deze tijd” voor wat vollere baby’s zijn gemaakt omdat ze van deze tijd schijnbaar “voller” zijn omdat er meer mensen met flesvoeding zijn begonnen. dat klopt ergens natuurlijk ook wel…maar ja dan moet je van die speciale elastiek knoop broekjes hebben. of broeken met een lusje ofzo. die heb ik dus maar eeen paar gehaald, want dat shoppen viel niet mee deze keer.

hmm nee wij willen maar 1 kind. en HEEEEEEEL misschien (maar ik ben de enigste die twijfelt) nog 1tje erbij maar dat is financieel gewoon niet mogelijk. mijn vriend heeft altijd maar 1 kind gewild en ik altijd 2, maar ja als het er niet in zit, zit het er niet in. kan moeilijk stiekem met de pil stoppen

(K)Kuzjes!

Hoihoi,

Julia heeft nu ook 62. Ik heb o.a. kleertjes van het merk Noppies en dat zit nu perfect. Maar dingetjes van de HEMA, daar zwemt ze vaak nog in. Ik heb ook een paar broekjes die totaal niet om haar middel blijven zitten, die verliest ze zo! Het hangt erg van het merk af vind ik. En dan nog moet je het goed inschatten. Vandaag heeft ze een HEMA-vestje aan, maat 68…dat valt erg klein en pakte ik nu toch maar alvast uit de kast!

Ik bewaar alleen kleertjes die niet verwassen zijn, want daar ben ik allergisch voor. Wij willen graag een tweede en dan over niet al te lange tijd. Ik ben al bijna 35, vandaar…Ik denk dat de kleding van Julia dan nog steeds leuk is!

Trouwens, ik geloof niet dat bv-babies slanker zijn dan fv-babies hoor. Op mijn werk geven alle moeders bv en hun baby’s zijn soms zelfs zwaarder dan Julia, die altijd fv heeft gehad. Het komt denk ik wel door de welvaart dat babies dikker zijn tegenwoordig. Het is wel een feit, de HEMA maakt de kleding niet voor niets lekker ruim!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Wij willen ook een tweede, maar over een jaar of 2 a 2.5 pas. Ik mag niet binnen een jaar ivm keizerznee, maar langer wil ik ook niet wachten. Ik ben 29 maar mijn vriend wordt over een maand 36. Kwa bio kan het nog prima, maar hij wil met de jongste net zoveel lol blijven hebben als met Morgan.

Dus als het kan dan gaan we ook voor de tweede. Het moet je altijd maargegeven zijn he. Ken zat lui waarbij een tweede niet meer lukte. En mogen we mogen in onze handen knijpen met 1 gezonde zoon of dochter.

En ja bij morgan zit ook alles te ruim, en das ook een fv baby, maar ja ze heeft geen kontt. Het is dat ze een luier aan heeft… en dat ze nog niet loopt. Noppies valt klein dus dat koop ik niet, ze is daar zo uit en Morgan is door de suiker heel breed in haar schouders dus noppies zit vaak te strak.

Groetjes,

Michèle