Inderdaad, je gaat met Rico nog wat meemaken!
Julia is nu wel weer lief, maar ze is wel een paar dagen een draak geweest. Vandaag kwam een hele goede vriendin en mevrouw lag maar te lachen. Ze sliep ook goed en gaf zelfs geen kik toen de voeding langer op zich liet wachten dan normaal. Dat doet ze dus vaker he, zo’n schatje zijn bij anderen en bij ons opeens weer spoken en dreinen. Maar ach, daar zijn wij haar ouders voor…Op de foto ziet Rico er uit als een heel lief rustig mannetje, met een soort cape-je of doek aan, echt heel snoezig. Ik vind het echt een lieve foto. Ik denk dat hij nu ook een sprong maakt hoor. Die Aaaaa-kreet ken ik ook! Straks komt daar nog een E bij: eeeeeeeeee, als je niet snel genoeg komt!
Julia probeert ook te rollen. Dan ligt ze op haar rug en trekt ze haar beentje naar de zijkant. Of ze probeert op haar buik te liggen en dan haar knie onder haar been te trekken, maar dat kan ze niet en dat is het ‘Eeeeeeeeehhhhh’. Wel leuk hoor, al die capriolen. Gisteren lag ze bloot te turnen en toen opeens PSSSSSS en daar ging het plasje!
Groetjes Rainbow, trotse mama