Verhoging diarree slijm/speeksel spuge met boertje

rico heeft onwijze huilbuien vandaag en ik dacht dat het misschien komt dat hij last heeft van zn doorkomende tandjes. omdat hij ook al een aantal dagen rode wangetjes had en daarvoor ook een huildag had.
hij heeft sinds toen ook diaree, en boertjes die dwars zitten en als hij dan boert komt er een hoop slijm/speeksel uit.
net getempt en is 37.8
ik ben wel ongerust maar is er ook rede voor ongerustheid? toch maar een dokter bellen of nog ff afzien. het is zo zielig!

(K)Kuzjes!

als het tandjes zijn kwijlen zo ook heel erg en willen ze op alles bijten. in zijn mondje moeten je ook wit bultje kunnen zien, dan zijn het tandjes.
Anders heeft hij misschien een griepje onder de leden in combi met de tandjes. Als je ongerust bent dan even huisarts bellen daarvoor heb je hem tenslotte. Anders ga je ook niet lekker naar bed. Maar check eerst even op tandjes.

Morgan kwijlt wel, en boert ook wel, maar geen slijm dan. Misschien inderdaad een combi. Zou ff bellen, wat al gezegd is daar heb je hem voor. Zeker bij zo’n kleinte 2 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Herkenbaar. Julia heeft ook al een tijd rode wangetjes en heel veel poepbroeken. Ze huilt heel veel. Ze heeft geen koorts. Wel golft er veel melk uit als ze boertjes laat. Ik heb eens gevraagd bij het cb wat ik nu moest doen. Ze zeiden dat het allemaal niet erg is zolang ze genoeg drinken en zolang de temperatuur normaal blijft. Ik denk dat er met Rico niets aan de hand is en dat hij met name verkouden is met dat slijm, maar als je ongerust blijft: gewoon even bellen. Je kunt met Rico niet voorzichtig genoeg zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hou ons maar op de hoogte hoe het gaat en of ie tandjes krijgt, zo leuk de eerste tandjes.

goh en nu huilde ie weer kei hard dus ik weer verschonen hij plast onwijs veel laatste tijd. en is zn plassertje aan de achterkant zeg maar helemaal rood en puntje bloed bij. germ hij heeft het zwaar laatste dagen. en ik verschoon hem toch echt regelmatig na elke voeding en tussedoor ook zo nu en dan.
mag toch gewoon babyzalf op wat je ook op de billetjes doet he?
ooh kvind t zo sneu, en dan maandag die rot prikjes weer

(K)Kuzjes!

Als je denkt dat 'ie die prikjes er nu niet bij kan hebben, gewoon zeggen hoor! Dan plannen ze je nog maar een keer in. Moet geen probleem zijn!

Groetjes!

ja deze keer zet de cb arts hem dus vraag of ze hem eerst wil onderzoeken en wat haar mening is natuurlijk.
vind het zoiezo zielig die prikjes vorige x moest ik gewoon huile haha echt erg gelukkig hield mn vriend rico vast ik heb gewoon een fobie voor spuiten

(K)Kuzjes!

Oh erg is dat he. Morgan krijgt ze woensdag weer. Pappa gaat alleen want mamma kan er ook niet tegen. Naaldenfobie en ze doen mijn meisie pijn. Ik weet dat het moet maar toch.

Groetjes,

Michèle

quote:
Oh erg is dat he. Morgan krijgt ze woensdag weer. Pappa gaat alleen want mamma kan er ook niet tegen. Naaldenfobie en ze doen mijn meisie pijn. Ik weet dat het moet maar toch.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

ja echt verschrikkelijk, haha ik slaap nachten niet dan:S
maarja als hij al zo’n ziekte krijgt is dat nog zieliger he

(K)Kuzjes!

Sterkte ermee wat er ook gebeurt, worden ze nu niet gezet dan later wel…ben er ook geen fan van, maar ja…wat jij zegt: die ziektes krijgen is erger!

Oh ik slaap wel dat wel want ik weet dat het moet. Alleen ik weet dat ze vrijdag en of zaterdag hangerig kan zijn…

Groetjes,

Michèle

Gelukkig heeft Erik er nog nooit last van gehad. Wel tijdens het enten natuurlijk, maar nooit hierna. Afkloppen! Wij moeten rond de 9 mnd pas weer volgens mij. Dus we kunnen nog even genieten van de bezoekjes aan het CB zónder die vreselijke prikken.

Nee 11 maanden Mriek dus nog lagenr rust.

Groetjes,

Michèle

Oh ja, ik twijfelde al toen ik het typte. Hihi. Da’s dus nog beter!

Ha ha ha zo denk ik er ook over…

Groetjes,

Michèle

We zijn het eens!

Ga zo de laatste fles geven en dan lekker m’n nestje in. Papa is bij een kameraad in Alkmaar, dus mama slaapt alleen vannacht. Boehoe. Morgen weer lekker warm met z’n tweetjes. Alvast weltrusten!

Mervin zit iets over Pink Floyd te kijken en denk dat wij dan ook gaan. Ik zie wel hoe laat Morgan komt. Ze heeft na 4 uur niet meer geslapen dus ze was bekaf toen ze naar bed ging… Misschien slaapt ze wel door

Groetjes,

Michèle

ja wij hadden vrienden op bezoek gehad, en die gingen om kwart over 12 en om half 1 ging ik zn laatste voeding doen. pff zwaar. MAAR hij heeft daarna wel tot 7 uur geslapen. en heb ik m 'n half uur tutje gegeven en om half 8 ben ik zn flesje gaan maken en lag hij breeduit te lachen in zn bedje toen ik hem zijn fles liet zien haha.

hij is wel wat stiller laatste dagen maar toch blijven lachen, denk dat zn sprongetje weer bezig is ofzo…
want normaal “kletst” hij honderd uit.

(K)Kuzjes!

hoe oud is Rico nu??

en ja dat is ook zwaar, maar wel lekker dat ie zo lang geslapen heeft. Morgan komt al twee nachten tussen 4 en 5 spoken… Mamma is not amused. Maar gelukkig ging ze daarstraks nog wel twee uur slapen… mamma ook

Groetjes,

Michèle