Blijkbaar moeten onze kindjes even wennen aan het nieuwe ritme. Hopelijk maken ze het ons niet te moeilijk met hun humeurtjes vandaag, haha. Ik vind dat Lisa, Seth en Jesse het prima gedaan hebben!
Groetjes,
M
Blijkbaar moeten onze kindjes even wennen aan het nieuwe ritme. Hopelijk maken ze het ons niet te moeilijk met hun humeurtjes vandaag, haha. Ik vind dat Lisa, Seth en Jesse het prima gedaan hebben!
Groetjes,
M
@Mriek: ik moest gisteren avond nog aan jullie denken en ik hoopte heel hard dat het goed zou gaan. uiteindelijk heeft ie he best goed gedaan toch?
Rico sliep tot 10 voor 8 nieuwe tijd!!! (de laatste dagen sliep ie tot kwart over 9, maar hij heeft s’middags geslapen gisteren dan…dus een half uurtje eerder wakker alleen dan nieuwe tijd… anderhalf uur eerder)
ik ben echt blij!!
@de rest: top dat jullie kindjes het ook goed hebben gedaan!
Hier was het 10 voor 6 allebei, nieuwe tijd dan he.
Mees loopt nu wel op z’n tandvlees, zo lang mogelijk rekken maar.
Gr Patries
Omdat ik gisterenavond mijn verjaardag vierde, en bo zijn neefjes ook mee kwamen om boven te slapen, was Bo nog wakker toen iedereen kwam. UIteindelijk is hij om 2130 naar bed gegaan (als eerste , de rest speelde nog vrolijk en de 1 is netzo oud als bo en de andere 3,5) Bo werd om 800 wakker oude tijd (dus 700 nieuwe tijd), heb hem toen een pap fles gedaan, omdat hij anders niet te genieten is als hij zo moe uit bed wordt gehaald, en weer terug gelegd. HIj heeft toen 10:15 uude tijd geslapen, dus 915 nieuwe tiijd, dus wij mogen niet klagen!!
liefs woezel
Hmm patrizia. ik hoop dat die tanden zo snel mogenlijk door zijn!
@Wil: toppie hoor! heb je trouwens een leuk feest gehad?
@Mriek: Ik ben ook heel blij voor jullie! rico heeft vanmiddag niet geslapen, we hadden een kinderfeestje (stiefbroertje van mijn beste vriendin werd 7 jaartjes)
rico heeft er als een best gespeeld, gesnoept, gegeten etc.
we zijn pas net terug. Ik heb nu Frank en Frey deel 2 voor hem aangezet en nu ligt hij (!!!) op de bank met een grote poohbeer knuffel in zijn armen. dat is echt nieuw! die is dus echt doodop… nou moet ik zeggen…hij begint sinds hij 2 is geworden wat meer rust in te bouwen in zichzelf… en wat vaker op de bank te hangen of even rustig ergens op een stoeltje te zitten…of (wat nog leuker is) bij ons komen om even lekker te knuffelen (en dan niet langer dan 10 seconden)
pff ik ben bek af, en dan krijg ik om half 9 nog bezoek van de buurvrouw. we gaan samen een merlot roseetje drinken. dus veel hoeven we niet te doen, gewoon even lekker uitrusten.
Lief dat Rico de rust meer kan vinden met zichzelf, dat scheelt ook voor mama en papa hè Slaapt 'ie nu lekker?
Erik had echt last van de nieuwe tijd vandaag. Hij was echt de hele dag jengelig en pieperig en zo ontzettend moe. Z’n middagslaapje rond 12.30 uur kwam eigenlijk een uur te laat (hij was rond 11.30 uur al heel moe, maar wilde het zoveel mogelijk op de gewone tijden houden allemaal), maar hij sliep maar tot 14.20 uur. Normaal moeten we hem om 15.00 uur wakker maken. Eenmaal uit bed bleek 'ie nog heel moe, maar ho maar dat 'ie nog wilde slapen. Dus rustig thuis gebleven en even in de tuin blaadjes geveegd samen en in de plassen gestampt. Rond 17.30 uur wilde 'ie al naar bed, maar we moesten nog eten. Rond 18.00 uur nog redelijk goed gegeten samen, maar daarna wilde 'ie meteen naar boven. Snel schone luier en pyjama aan en toen begon 'ie heel hard te huilen. Helemaal van slag en doodmoe. Tanden poetsen maar achterwege gelaten en gelijk naar bed. Gelukkig voor hem kon 'ie zich snel aan de slaap overgeven en hij slaapt nu dus sinds 18.40 uur. Ik ben benieuwd hoe het vannacht en morgen gaat, ik vond het zelf ook een beetje gek, dat extra uurtje.
Groetjes,
M
Madelon heeft het ook goed gehad. Dylano om 7 uur nieuwe tijd wakker. Vanmiddag ook niet geslapen want hij had eerst liggen spelen in bed en toen gepoept en dan slaapt hij dus helemaal niet Wij waren intussen thuis dus Madelon zei even niets zeggen dan ga ik even kijken en die werd gelijk vergast dus toen moest hij er wel uit. Ik zei ook dan vanavond maar wat eerder na bed
Hier was ik degene die vroeg wakker was 5.45 hoef je er niet eens uit voor een kind
En de bedden ware vrij zacht en als ik slaap merk ik weinig van me rug maar zodra ik 6 gelegen heb op zo’n bed moet ik er echt uit als ik wakker word anders kan ik de rest van de dag mper lopen, dus dat was vet balen!!!
Maar goed René staat morgenvroeg op dus nieuwe poging tot uitslapen
Liefs Michelle
@Mriek: ooh wat naar! maar joh dat is morgen wel weer een stuk minder, of het had niks met de tijd te maken maar gewoon met de pp en was het puur toeval… ik hoop het in ieder geval want het arme schaapie kan zn eigen ook zo in de weg zitten als het de pp is he… herkenbaar
Wat je vroeg of hij lekker sliep (Rico) ehm ja hij had na mijn bericht nog steeds een uur op de bank gelegen.
uiteindelijk heb ik m in bed gelegd en hij is meteen gaan slapen.
ik ging net kijken en hij lag met open ogen in bed en ging slaapdronken rechtop zitten. zei met een behoorlijk hees stemmetje: mama
en viel bijna achterover met zijn hoofd tegen het bed rand. maar ik ving hem op tijd op gerum anders was hij meteen klaarwakker vrees ik haha.
hij zat heeeeeel raar te smakken met zijn mond en wilde zijn tut NIET in.
hij draaide wat met zn ogen, begon mijn hand vast te grijpen en draaide op zijn buik zodat mijn hand onder zijn buik lag (en hij had hem met zn andere hand nog steeds vast) nou ik wilde me lostrekken maar hij ging terug trekken.
echt bizar
alsof hij aan het slaapwandelen was maar hij kwam zn bed niet uit
Haha, die Rico. Een beetje in de twilight zone zo te horen Ik denk niet dat het met de ppt te maken had, Inge. Het was pure moeheid en overprikkeld zijn. We hebben dat nu 2 of 3 keer gehad met Erik. Hij is dan zo sneu, het heeft niets met dwars-zijn te maken. Gelukkig maar, want anders konden we het vaker verwachten
Ik ga zo lekker tukken, ben alweer heel moe na ruim 16 uur wakker zijn. Trusten!
Groetjes,
M
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 31 Oct 2010 22:00:35
Dat was dan idd een kort nachtje voor je Mriek. Haha of een lange dag, het is maar net hoe je het bekijkt Hoe ging het vandaag, was hij alweer wat later wakker? Hoop het wel voor je.
Tim werd gisterenochtend om 10 over 8 nieuwe tijd wakker, dus dat was oude tijd 10 over 9. Dus ja daar hebben wij niks over te klagen. Vanmorgen moesten we hem zoals altijd op maandag om half 8 wakker maken. Want hij gaat op maandag altijd naar opa en oma. Hij is helemaal gewent aan zijn nieuwe tijden en ging gisterenavond ook gewoon om half 8 naar bed. Hij viel wel bijna meteen in slaap, terwijl hij normaal altijd nog even wakker is.
Groetjes,
Sandra
@Mriek: och gerum! dat is ook sneu voor het ventje dan! hopelijk knapt hij snel op! hoe ging het vanacht? Heb jij ook een beetje bij kunnen slapen? ik hoop het zo!
Rico werd vanochtend om 5 over half 10 wakker. wat een slaapkop ineens!! ik heb echt voorlopig niks te klagen klop klop klop zul je zien dat het binnenkort payback time wordt
@Sandra: jeee dan heeft tim ook heerlijk geslapen! wat lekker ook voor jullie! gisteren was rico 10 voor 8 nieuwe tijd wakker. maar dat heeft ie vanochtend weer in liggen halen
Zo zie je maar, de fases gaan echt over (maar als je erin zit is het zeker niet leuk!), bij de één duurt het iets langer dan bij de ander… Lisa heeft gelukkig gelijk d’r goeie ritme weer opgepakt en was vanochtend gewoon weer om half 8 wakker…
Ik ben jaloers op jullie, Sandra en Inge! Tim en Rico doen het super! Erik heeft onrustig geslapen. Ik hoorde hem tegen 5.20 uur vanmorgen voor het eerst roepen, maar uiteraard reageerde ik er niet op. VEEL TE VROEG!!! Uiteindelijk sliep 'ie weer en tegen 6.15 uur was 'ie echt wakker. Vroeg dus, maar ik voel me best uitgerust. Erik lijkt wel ziekig te zijn; verhoging en nog erg jengelig. Dus misschien had die toestand van gisteren ook wel daarmee te maken.
Groetjes,
M
@Mriek, in ieder geval alweer een half uurtje later dan gisteren. Maar idd nog steeds wel heel erg vroeg.
Vervelend dat hij wat ziekig lijkt te worden. Ik hoop niet dat het doorzet. Heel veel beterschap en geef hem maar een dikke knuffel van mij en Tim.
@Inge, wat heerlijk dat Rico zo laat wakker werd vanmorgen. Heb jij ook weer even wat bij kunnen slapen.
Groetjes,
Sandra
@Mriek: ohnee he! de griepjes en verkoudheden heersen zo ontzettend… ik hoop niet dat het doorzet. arm mopje, is hij wel naar het kinderdagverblijf?
heel veel beterschap en ik duim voor jullie dat het niet doorzet en hij morgen weer fitter is.
geef hem maar een dikke knuffel van Rico.
@Sandra: ja goed he, maar tim doet het ook niet slecht wij mogen beide niet klagen en hopelijk zet dit door. Inderdaad ik heb bij kunnen slapen.
maar toch het weer buiten maakt veel mensen toch sneller moe merk ik…iedereen klaagt erover de laatste tijd.
Dank je Sandra, ik zal hem de knuffel geven als hij wakker is Erik is niet naar het kdv vandaag, want ik ben op maandag altijd nog vrij. We zijn vanmorgen (na even twijfelen) toch maar naar peutergym gegaan. Als het niet ging, konden we tenslotte altijd weer naar huis gaan. Een kwartier voor het einde zei Erik dat 'ie moe was en naar huis wilde, dus zijn we gegaan. Op de terugweg viel 'ie al na een paar minuten in de auto in slaap (dat gebeurt echt zelden nog, dus hij is echt niet lekker). Thuis gekomen wilde 'ie ook geen broodje meer eten, maar direct naar bed. Dus hij ligt er nu sinds 12.00 uur in. Hopelijk slaapt 'ie een beetje goed. Ik vind hem niet echt heel ziek, maar hij is duidelijk futloos en koortsig.
Morgen gaat Erik zoals altijd naar mijn ouders, maar woensdag en donderdag zijn kdv-dagen. Ik heb m’n schoonmoeder al gesms’t of zij eventueel iets kan betekenen als Erik nog ziek is, want geheid dat het kdv dan in de loop van de dag gaat bellen of we hem kunnen komen halen en daar heb ik ook geen trek in.
Groetjes,
M
@Mriek: hoe gaat het nu met Erik: gaat het ietsje beter of is het erger geworden? alsnog beterschap! ik hoop echt dat hij snel opknapt.
Hoe is de nacht gegaan?
Hier drama! ik zei gisteren nog, het wordt binnenkort wellicht payback time.
arm schaapje… hij werd om kwart voor 12 helemaal hysterisch wakker. hij was papa en mama aan het brullen en zat met doodangstige ogen in zijn bedje. echt zielig. daarna is ie nog een keer wakker geworden tegen 1 uur. maar toen hield het vanzelf op na een halve minuut. toen ik ging kijken sliep hij weer.
en om half 4 was het weer brullen brullen brullen.
uiteindelijk werd hij om 5 voor 7 wakker vanochtend. ook met een ochtend humeur. ik was eigenlijk ook al wakker. heb ik wel sinds de klok is verzet. elke keer vroeg wakker. maar omdat rico nog in bed lag ging ik maar wat lezen
Wat vervelend dat Rico zo onrustig heeft geslapen! Met Erik ging het vanmorgen wel een stuk beter, maar hij is nog niet helemaal de oude. Hij is nu natuurlijk bij mijn ouders en ik weet niet hoe het nu gaat, we zullen het vanavond zien.
Erik werd gisteravond rond 22.00 uur met een ijselijke gil wakker, echt zo’n gillende keukenmeidgil…hij riep: “Nee, niet doen, niet doen!” Ik stond binnen no time boven en hij was heel hard aan het huilen. Blijkbaar gedroomd, denk ik. Even naar beneden voor een glaasje water (hij was niet rustig te krijgen) en binnen een paar minuten gelukkig weer naar z’n bedje om tot vanmorgen 6.00 uur te slapen. Hij liet zich mooi uitleggen wat er was gebeurd; ik vertelde dat hij eng gedroomd had en dat de droom nu over was en hij zo weer lekker kon gaan slapen. Erik keek me de hele tijd zo heel wijs aan en zei toen: “Oké, mama.” Snoezig! Misschien heeft Rico ook veel gedroomd vannacht?
Groetjes,
M
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 02 Nov 2010 13:12:56