Veel huilen,ook s'nachts,vroeg wakker,

He meiden, net ondekt en zou dat dan de reden zijn???
1 giga kies bovenin zijn kaak. Is vandaag wel jengelig, zouden er meer
volgen, arm kind. Vanavond maar een zetpilletje geven.

Gr Patries

@Patrizia; kan heel goed de reden zijn! alhoewel dat bij rico niet het geval is, hij heeft al alles.
ik hoop dat meesje er snel vanaf is, arm schaapje!

Inge hier ook veel truien met capuchon (rotwoord) maar Dylano heeft er geen last van.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja dat is idd vervelend voor die kids met een capuchon lijkt me idd… Lisa draagt rompertjes met lange mouwen en een longsleeve, maar niet echt truien… Lisa slaapt nu al 3 dagen tot 7 uur half 8 dus ik ben weer happy! Nu de luieruitslag, kwijl en jengeligheid nog weg

Zeg Yavahn, van mij mag jij nergens meer over klagen hoor, nu Lisa alweer een paar dagen zo lekker lang slaapt

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja en ik moet zeggen, ik ben nog net zo moe als dat ze om 6 uur wakker wordt hahaha! Maar goed, na 6 weken tussen 5 en 6 wakker geworden te zijn, is dit toch wel weer lekker hoor, ben er ook super blij mee!

@Michelle: nou dan hebben jullie geluk, ik niet ik kan m helemaal verkleden hahaha.

@Yavahn: toppie hoor! maar nu mag ik je wel even jaloers maken want…

Rico sliep vanochtend tot 10 voor half 10!!! halloo!!!

WAUW INGE! Goed! Lekker voor jou Erik was om 5.45 uur wakker!

Groetjes,
M

@Mriek: oooooooh wat balen!!! nu vind ik het ineens minder leuk, gewoon voor jou, stond jij op op je man?

Nee, ikke. Manlief moest gewoon werken en stond op het punt om naar z’n werk te gaan. Ik hou m’n hart vast voor zondag.

Groetjes,
M

@Mriek: hoe laat was het vanochtend?
rico weer om kwart over 9!ik hoop dat hij dat nog een nachtje doet, dan zijn we daar in ieder geval doorheen…maar zul je net zien dat hij zoiets heeft van: nee 2 dagen was voldoende nou kom ik expres om 4 uur (3 uur dus hahaha)

@Inge, het was hier vanmorgen 6.30 uur. Ietsje later dus, maar ik teken er nog niet voor. Fijn dat Rico het weer zo lekker heeft gedaan. Ik hoop ook voor jullie dat 'ie het morgen volhoudt!

Groetjes,
M

@Mriek: ooohhh ik vrees van niet!!! hellpp haha hij was dus om kwart over 9 wakker en om half 10 er pas echt uit dat hij dus in zijn stoel zat voor het ontbijt… maarrr… om half 1 ligt ie er normaal in, heb dit naar 1 uur verplaatst… en hij slaapt nu dus (er is geen herrie van buitenaf ivm de graafmachines haha) wat wil zeggen dat hij morgen wellicht weer vroeger wakker is… als hij s’middags niet slaapt, slaapt hij s’ochtends echt uit.
ohhh ik vrees het ergste duim duim duim!!

Duim jij voor mij? Dan duim ik voor jou

Groetjes,
M

Deal!!!

Groetjes,
M

Hoe ging het met Rico vanmorgen, Inge? En met de andere kindjes?

Ik hoorde Erik eerst om 4.45 uur nieuwe tijd twee keer ‘mama’ roepen. No way, dacht ik. Maar het bleef stil daarna en uiteindelijk hoorde ik hem weer om 5.45 uur nieuwe tijd. “Mama, Elik is wakker!” Tja, dat was voor hem natuurlijk 6.45 uur en daarover mag ik niet klagen bij hem. Dus hem er maar uit gehaald en papa is met hem naar beneden gegaan. Ik kon nog blijven liggen tot 7.15 uur, maar moest er toen uit. Papa had een afspraak en moest weg. Normaal gesproken is zondag mijn uitslaapochtend, maar net nu niet. Nou ja, ik heb toch ruim 7 uurtjes geslapen. Ik had het erger verwacht!

Groetjes,
M

Hoi hoi,

ik dacht gisteravond, hup, Lisa pas om 20.15u naar bed, Nikki slaapt bij opa, De kat was buiten, papa hoeft er pas om half 10 uit, dat gaat goedkomen!!! Nou, helaas, het was 6.30u nieuwe tijd, voor haar natuurlijk wel 7.30u oude tijd… Hopen dat ze morgenochtend weer om 7.30u komt… nu heeft ze een humeur om niet van te genieten!

Grtz Von

Ook hier was het 6.30 nieuwe tijd, en ook Seth is niet erg gezellig.
Kan een lange dag worden dus…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier half 9 nieuwe tijd. Best ok. Hij is alleen nog wel moe.

Liefs