vanochtend sliep rico tot half 8, terwijl hij de dag ervoor s’middags niet geslapen had omdat we naar de speelboerderij gegaan waren.
hij was tegen de verwarming aan het trappen waar ik wakker van werd.
vervolgens begon hij het hele verhaal van de speelboerderij tegen zijn knuffels te “vertellen” lees: half brabbel half duidelijkheid![]()
om half 9 moest ik zo erg naar de wc dat hij begon te schreeuwen: MAMAA DR’UIT!!
maar ik was wel heel trots haha!
@Mriek: Wij doen het dan zo: tussen half 1 en kwart voor heen breng ik hem naar bed, eerst verschonen natuurlijk en dan pyjama aan en te bed.
half 3 (uiterlijk kwart voor 3) wekken wij hem weer.
's avonds pak ik hem om half 8 op om naar bed te gaan.
dan is het ook verschonen, een verhaaltje, even knuffelen en dan slapen.
om kwart voor 8 sta ik dan weer in de huiskamer.
meestal werkt het goed dat hij dan niet te vroeg wakker wordt.
maar als ik m eerder dan half 8 in bed doe, kan ik er u op zeggen dat hij vroeg wakker wordt. dus dat doen we maar niet
@Michelle: wat dacht jij toen Dylano om kwart over 1 nog niet sliep? rico heeft dit ook wel is ooit en dan denk ik: die gaat niet slapen let maar op.
en dan om 2 uur is het zo’n bonje dat hij er echt uit moet, dan zet hij het namelijk op een schreeuwen en bonken.
knap dat dylano dan toch nog even slaapt!
en idd gewoon half 3 eruit…had ie maar wat meer zn best moeten doen whahaha!
@Yavahn: ja in dat geval is het natuurlijk logisch dat je dan opstaat, maar ik hoef nergens heen en ben al anderhalf jaar erg vermoeid, dus ik kan dat uurtje extra juist wel erg goed gebruiken.
Balen dat de kat zo vroeg aan het vervelen was gegaan. maar goed, katten zijn onvoorspelbaar![]()
shadow trouwens ook (onze pup) die begon laatst ineens kei hard te joenkeren in dr bench. ik hoor nog liever die irritante wekker van ons. (je kent dat geluid van zo’n standaard wekker vast wel. zwaaaaaar irritant!) maar shadow…pff die kon er wat van!