Veel huilen,ook s'nachts,vroeg wakker,

Yavahn, ik hoop dat Lisa je ook snel weer eens zal laten uitslapen! Kan je niet in het weekend een ochtend blijven liggen, dat je man de ochtendshift draait?

Inge, wat heb je veel medicatie! Ik hoef gelukkig niets te gebruiken, het blijft bij een paar dagen piepen en hoesten en dan gaat het weer over. Gelukkig.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Is indd heerlijk Inge
Maar komt ook wel omdat ik nog steeds niet goed in me vel zit hoor, heb het gewoon nodig. Als ik me eigen goed voel mag René ook uitslapen want nu staat hij de ene week om 5.15 op en de andere om 7 of half 8 arme man

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Mriek: helaas kan ik mijn man er niet uitsturen… hij draait vaak nachtdiensten en is dan ook nog eens vaak niet in het weekend vrij, maar bv 2 dagen doordeweeks en vaak niet eens aaneengesloten… Als ie in dat nachtritme zit, is dat ook heel moeilijk voor hem om uit dat ritme te komen… En tegen de tijd dat ik hem wakker heb en hij eruit is, ben ik al zo boos dat ik niet meer kan slapen hahahaha! Ik pak soms 's middags een half uurtje als Lisa ook slaapt…

@Mriek: ja ik weet het, maar ik hoef ze niet elke dag te gebruiken, ik zelfs bijna een jaar helemaal niets hoeven puffen.
maarja dan wordt je 1 keer ziek en dan blijft het wel weer zo’n maand of 3 hangen, ik heb het vroeger ook eens gehad dat ik ook een jaar niet hoefde te puffen en toen ik ziek werd had ik weer 2 jaar dagelijks een puffer nodig.
ik hoop niet dat dat nu het geval is.
gisteren ging het beter, en gisterenavond in bed hoefde ik ook niet zo akelig te hoesten, ik dacht fijn ik ben ervanaf. maar vanochtend begon het weer dus iets te vroeg staan juichen.
Hoe heeft erik geslapen vanacht? en hoelaat was hij wakker? Rico is vanacht 1 keer even wakker geworden, beetje moeten huilen maar sliep vanzelf weer zonder dat ik er naartoe moest. vanochtend om 08:38 hoorde ik hem huilen, dus dat had ie best goed gedaan!

Balen Yavahn, dat je niet eens lekker een vaste ochtend in het weekend kan uitslapen. Nou ja, gelukkig doet Lisa nog een middagslaapje

Erik was vanmorgen iets na 6.30 uur wakker. Hij moest erg hoesten en werd daar wakker van. Gelukkig mocht ik uitslapen en ging papa eruit. Ik heb lekker tot 10.00 uur liggen tukken. Fijn! Rico heeft het ook weer keurig gedaan, super!

Groetjes,
M

@Mriek: doet erik geen middagslaapje meer? of dat toch wel?
lief dat papa eruit is gegaan! tot 10 uur tukken heerlijk! ik hou dat 9 van de 10 keer niet eens vol. half 10 is echt een max.
biologisch klokje die het niet toelaat langer te slapen

Erik slaapt tussen de middag ook nog, hij tukt zo 2 à 2,5 uur weg. Vanmiddag moesten we hem ook om 15.00 uur wakker maken.

Mijn biologische klok laat het gelukkig nog wel toe dat ik uit kan slapen. Zielig dat jij het nog maar een klein beetje kan Morgen mag ik wéér blijven liggen, tot uiterlijk 9.00 uur. Dan moet papa naar een afspraak. Toch lekker!

Groetjes,
M

Oh echt meiden hier is het ook al weken drama. Dacht ach gaat wel over, NOT!
Word er kruis dol van, bijna elke nacht is meneer wakker. Heeft het laatst zelfs gepresteert om om 3u wakker te worden en meneer ging pas om 5u!!! weer slapen.
Nu heb ik mazzel dat luna afgelopen week vakantie had, konden we toch nog door tukken tot 'n uur of 8. Want toen sliep meneer nog wel he. Maar oh oh wat baal ik hier van, ben het echt zat. M’n ogen hangen ergens op m’n knieen.
Kan me het niet meer herinneren van luna, maar stopt dit ook 'n keer?

Gr Patries

@Patries: ik hoop het wel ja!!! Dat het nog stopt! Lisa heeft nu bij alle 4 de hoektanden het puntje door, maar ja, de rest van de tand moet er ook nog door, dus zal nog wel zeer doen denk ik… ik heb 2 dagen gehad dat ze om 7 uur wakker werd (o wat was ik blij!!), maar dat was maar van korte duur… Ze komt weer gewoon om 6 uur! En als Lisa 's nachts wakker is, is ze ook echt wakker en duurt het ook wel 2 uur hoor… Ik loop er echt niet steeds heen, ik probeer er gewoon doorheen te slapen… Ik ken het ook niet van Nikki, maar voordat ze 18 zijn, zullen ze er toch wel doorheen zijn???

@yavahn, haha dat mag ik toch hopen als ze 18 zijn.
Ik denk ook steeds zou het kiezen zijn? Hier nl nog geen 1 kies.
Wel steeds flinke zure poepluiers, af en toe ook de billen rood.
Maar meneer laat me niet in zijn mondje kijken cq voelen.
Wij hebben wel mazzel dat luna er doorheen slaapt, en bij jullie dan?
Heb er echt de balen van hoor.

Gr Patries

Jij ook sterkte Patries, hopelijk komt het idd door tandjes en is het dus weer over zodra ze door zijn. Het wordt echt beter hoor! Wij hadden in maart zo’n periode van ongeveer 2 weken dat Erik heel slecht sliep; ik moest er 's nachts wel 4 of 5 keer heen. Werd er helemaal moedeloos en labiel van, van het slaapgebrek. En ineens, van de ene dag (nacht…) op de andere was het over en sliep meneer geruisloos door!

Groetjes,
M

ooh patrizia! wat shit! maar is het niet de laatste sprong van mees? zoja, dan is dat het dus het gaat weer over.
op den duur komende nachtmerries er ook natuurlijk… maar dat duurt nog wel even hoop ik!

@Mriek: nou dat doet hij goed! rico ligt er s’middags rond kwart voor 1 in en om half 3 maak ik hem wakker. doe ik bewust hoor, voor de nachten
Vanochtend was het kwart voor 9!! heeeerlijk! papa is niet thuis die komt vanmiddag terug van hyken… dus ik ben blij dat rico mij heeft laten “uitslapen”

@mriek en inge, gelukkig hebben we er allemaal last van. Vanmorgen was het kwart voor 8 allebei. Wist niet wat me over kwam. Sprong is hij toch al door of niet, hij is vandaag precies 1,5jr. Hiep hiep hoera. Hopelijk gaat het beter worden.

Gr Patries

haha gefeliciteerd
maarre hoeft niet persee rico had er een behoorlijke nasleep aan omdat dit een voorproefje is van de pp he hou daar maar rekening mee.
nou zie je vandaag sliep ie weer langer, precies op de dag dat dan de sprong voorbij zou moeten zijn hopaaaa go meesje!

Goed van Mees en Rico! En lekker voor de mama’s!

Erik was om 6.15 uur wakker, maar ik mocht weer eventjes iets langer blijven liggen van papa. Dus was er om 9.00 uur uit. Toch wel weer fijn! Erik en ik hebben net in de regen gelopen en in de plassen gestampt. Hij met z’n Jip-en-Janneke-paraplu en ik met de mijne. Het water zat tot in z’n laarzen. Dolle pret!

Groetjes,
M

hahaha wat gaaf Mriek! Hier liggen geeen plassen alleen natte vieze bladeren.
hihi heb jij ook een jip en janneke paraplu

Nee mutsje, ik niet. Ik heb een saaie groene paraplu

Liggen er geen plassen bij jullie? Geen enkele kuil in de weg of de stoep? Erik liep door een heel diepe plas en ik schrok me dood, had niet voorzien dat 'ie zo diep zou zijn. Dus de modder en het water liepen prompt z’n laarzen in. Muts van een moeder ben ik soms ook. Maar Erik vond het alleen maar leuk gelukkig

Groetjes,
M

nee eigenlijk niet mriek, tis gewoon klef maar niet echt een plas gezien. ik heb ook geen regenlaarzen voor rico dus ik vind het plassen trappen zonder laarzen niet zo’n bijster goed plan
oooh een groene paraplu, tja het kon toch hij jip jij janneke haha lol

Had gekund inderdaad, maar toch maar niet

Groetjes,
M

@Patries: wat goed van Mees, dat ie weer doorsliep tot rond achten!!! Hier was het vanochtend weer feest om 6 uur… ik dacht laat ik het laten huilen (lees: boos schreeuwen) nog eens proberen, maar met 2 a 3 keer kijken tussendoor, heb ik haar er om half 8 maar uitgehaald… heeft hier dus totaal geen nut, maar wel tot gevolg dat er 2 gefrustreerde ouders zijn! Het duurt nu al ruim 6 weken, en die wallen… die slepen nu al achter me aan… Ik wil slapen!!!