Om heel eerlijk te zijn vond ik die pyjama best cool! Past perfect bij de auto’s die hier op zijn muur zijn geplakt en de onze is nog al aardig van de regeltjes en corrigeert anderen graag. Dus dat pakje zou hem goed staan
Veel huilen,ook s'nachts,vroeg wakker,
Nou mooi toch dat je hem leuk vind Freubeltje?
Lekker kopen als het je smaak is en bij de rest leuk past!!
Gelukkig mogen we gewoon open en eerlijk zeggen wat we ergens van vinden nietwaar?
Als we iets wel leuk vinden en als we iets niet leuk vinden.
Tuurlijk is er niets mis met homo zijn, vond het gewoon geen mooi pakje. Deed me erg denken aan dat liedje: YMCA!
Balen Inge, dat het zo dramatisch was vannacht. Droomde Rico eng ofzo? Erik was weer vroeg wakker: 4.45 uur!!! POTVERDRIE! Heeft bij ons in bed nog geslapen van 6.00 tot 7.00 en wilde er toen niet uit. Maar het moest, want ik moest werken. Dus heb hem brullend uit bed geplukt en aangekleed. Zucht, kinderen. Brullen omdat ze niet willen slapen en brullen omdat ze vervolgens wél willen slapen. Je zou ze toch?!
Groetjes,
M
Vond het alleen een handig pakje (was maar een voorbeeld) omdat ie uit 1 stuk is, dus geen afzonderlijk shirt en broek. Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven!

@ Inge: wat ontzettend balen zeg dat het zo’n nacht is geweest. hoop echt dat het een eenmalig iets is geweest zeg, pfoe dat maakt het wel helemaal zwaar, zeker nu. zal voor je duimen
@Mriek: ZO VROEG, jeetje zeg, t wordt hoog tijd dat die kleine moppen is leren klokkijken, of is dat nu nog teveel gevraagd???
maar wat je zegt, eerst huilen omdat ze moeten slapen en vervolgens huilen omdat ze wakker moeten worden pfffff echt om hopeloos van te worden.
maar (niet om jullie jaloers te maken hoor ) lindsey heeft vanmorgen weer tot 7 uur geslapen, er kwam een huiltje om iets voor vijfen echt zo’n haal was dat maar toen was ze ook weer gelijk stil.
we hadden nu dus het idee om ze toch wat later naar bed te doen, uiterlijk 20.00 uur op bed. maar mevrouw kwam om 19.00 al heel zielig melden dat ze moe was en naar bed wilde. dat hebben we toen dus ook gedaan, nou ja ze ging eerst in bad en toen naar bed. wie weet werkt dit dus.
liefs,
Rinske
@Yavahn, ik snap je hoor! Hartstikke lief dat je meedacht. Was ook geen reactie op jou persoonlijk hè (zie je andere topic)
@Rinske, ik hoop zo dat jullie de oplossing hebben gevonden! Hier is het nog even zoeken, vannacht had het zeker weten niets met kou te maken. Hij voelde prima warm aan. We wachten af, hopelijk is het een fase die snel over is!
Groetjes,
M
@Christa: nee dat snapte ik ook nog wel ik heb ook hard moeten lachen om hoe je het omschreef,het “hahahaha” erbij
alsof je echt zelf in een deuk lag, dat doet een mens goed
@Mriek: ook voor jou het bovenstaande berichtje
enne ja ik denk dat hij nachtmerries had. wij waren s’ochtends naar de puppycursus geweest en oma heeft op rico moeten passen, misschien vond ie het niet leuk dat we weg gingen. ik heb m weggebracht voor het eerst… ipv papa en ik denk (weet het niet zeker) dat het daar mee te maken had.
vanochend was ie pas om half 9 wakker, heerlijk!
wat naar dat erik zo vroeg wakker was, maar jeee meid! hij wil bij jullie in bed slapen! dat lijkt mij ook echt gezellig! rico zou dat echt niet doen jammer genoeg… maar slapen jullie dan ook gewoon door? vind je dat niet eng? gek genoeg rol je nooit over je kind heen, je rolt toch ook niet over je eigen man heen haha gek is dat eigenlijk he
nou ik hoop vanacht weer op een goede nacht, want ik ben zelf behoorlijk ziek inmiddels. mijn keel staat op ontploffen, ik hoest me echt helemaal suf en nu staat mijn gezicht onder de eczeem gek genoeg.
boehoee ik voel me zo brak!
Zielig dat je zo brak bent Inge, hopelijk voel je je snel beter! Erik was vanmorgen om 6.10 uur wakker, al ietsje beter. Gisteren sliep 'ie inderdaad verder bij mij in bed (papa was al naar het werk), ik slaap dan ook wel maar ietsje minder vast dan anders. En nee, ik rol niet over Erik heen. Waarom zou je inderdaad, precies wat jij zegt. Vanmorgen heeft Erik niet meer geslapen bij mij in bed, want hij was toen gewoon echt wakker. Heeft wel lekker naast me gelegen, zodat ik nog wat kon soezen.
Groetjes,
M
Vanmorgen werd ik om 8.15 uur pas wakker! Erik lag nog te dommelen, heerlijk! De afgelopen ochtenden ging het alweer ietsje beter, hij werd zo rond 6.15 uur wakker, maar dit was wel even heel goed van 'm.
Groetjes,
M
Dacht ik eindelijk YESSSS Lisa wordt al 2 dagen om 7 uur wakker ipv 6 uur, maar nee hoor, de laatste 3 a 4 dagen is het weer gewoon 6 uur. Ik denk nu zelf ook wel dat het met die 4 hoektanden te maken heeft nu en daarvoor de sprong… ach, het komt vanzelf wel goed… voor je het weet liggen ze er pas om 6 uur in LOL!!!

@Mriek: wat goeeeeed!!! Rico om 5 over 9 die kleine mop! heeerlijk ik werd wakker en dacht: huh!!! ik ging de gang op en hij was toen heel zachtjes aan het rommelen.
toen hoorde hij mij en vroeg hij vragend: mama???
hihi! heerlijk ik ben uitgerust.
alleen nu het ziek zijn nog… ik hoest nog steeds veel en ik hoest ook “door” snapje? dus dan blijf ik hangen in mijn hoest en dat is niet tof. maar goed, ik wordt wel weer beter
@Yavahn: och goshie… heb je iets voor de pijn? die hoektanden zijn dramadingen vind ik! haha 6 uur erin denk ik niet dat dat hier gaat gebeuren
ik vroeg me gisteren nog af of hij ooit uberhoudt om 7 uur in bed komt te liggen.
Ik breng rico om half 8 naar bed toe, en dan verschoon ik hem en lees een verhaaltje voor…Kwart voor 8 sta ik weer in de huiskamer.
Tandenpoetsen doen we om half 7 al, omdat hij daarna nog wat water kan drinken, zodat niet heel zn vocht wat hij binnenkrijgt ook nog es in zijn nachtpamper terecht komt, dus dan heeft ie nog een uur om te plassen
Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Oct 2010 10:29:54
Haha Yavahn, om 6.00 uur 's ochtends bedoel je? Lijkt me vreselijk, hele nachten wachten tot je kind veilig thuis is na het stappen. Balen dat Lisa weer zo vroeg wakker is. Maar je kan gerust zijn: zijn die domme krengen door en is ze uit die sprong, dan zal ze vast weer langer gaan slapen.
Wauw Inge, dan heeft Rico je heerlijk laten slapen dus! Fijn dat je je uitgerust voelt. Als je iets meer van dat soort nachten kan maken gaat het vast snel beter met je. Hoesten is irritant hè? En heel vermoeiend. Sterkte meissie!
Groetjes,
M
@Mriek: ja echt fijn! maar erik heeft er ook niet omheen gedraait jij ook lekker uitgerust?
nee dat hoesten is inderdaad irritant, maar zeker omdat ik copd heb (chronische bronchitus) maakt dat het alleen maar erger.
niet dat het dan voor mensen minder irritant is die het niet hebben, maar ik blijf er langer mee zitten helaas, en het doet een aantal graden pijnlijker. maarja iedereen heeft wel wat. zit in de familie. alleen heeft het mijn moeder overgeslagen
Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Oct 2010 11:40:21
Ik voel me ook best uitgerust ja, ik ga zeker niet klagen Merk wel dat hoe langer ik kan slapen, hoe meer moe ik soms ben. Alsof je dan pas echt aan je moeheid hebt kunnen toegeven en het er dan dubbel en dwars uitkomt. Herken je dat?
COPD, blegh! Mijn oma had longemfyseem, dus weet wat het is. Ik heb ook bronchitis, maar niet chronisch gelukkig. Zodra ik verkouden ben en moet hoesten, ga ik meteen piepen en voelt het alsof er een mes door m’n borst snijdt bij elke hoestaanval. Weet wat je doormaakt meis, niet tof. Je hebt medicatie toch?
Groetjes,
M
Wowww jullie hebben lang mogen slapen Ik de hele week al omdat ik er niet uit hoef voor Dylano
René zijn week
Liefs Michelle
Oooooooooooh wat hebben jullie heerlijk lang kunnen slapen met die moppies van jullie!!! Lijkt me weer heerlijk, al is het maar 7 uur hihi! Ja, die hoektanden zijn echt drama en elke avond ben ik zo blij dat ze op bed ligt, dat ik gewoon vergeet dat spul erop te smeren. Ik vind het dan zo zonde om alsnog binnen te stormen en in haar mondje te gaat “wroeten”, tanden poetsen vindt ze al niet leuk… Ze is wel heel slim, want ik snij haar boterham in stukjes, die ze dan met een vork prikt om te eten, maar ze vist nu alleen de stukjes zonder korst eruit hihi!!!
@Inge: bronchitis en hoesten gaat idd pijnlijk samen. Ik ben er ook min of meer overheen gegroeid, maar als het buiten vochtig is, moet ik ook nog wel eens een pufje… ik hoest gelukkig niet vaak als ik verkouden ben, ik ben altijd meer neus- en holte- verkouden zeg maar… Beterschap!!!

@Mriek: ja longemfyseem hoort ook bij copd, dat komt vaak voor bij mensen boven de 40 (als ze het krijgen dan he niet dat iedereen boven de 40 dat krijgt)
Astma eigenlijk ook maar dan zeggen ze toch: astma OF copd. gek eigenlijk.
ik kreeg het als 2 jarig kind ten gevolge van een dubbele longontsteking, sinds dien kreeg ik last van mijn luchtwegen.
Ja ik snap wat je bedoeld met dat je dan nog vermoeider bent.
ik heb dat normaal ook maar ik heb vanacht echt heel goed geslapen, ik was echt voor het eerst sinds lange tijd uitgerust…maar heb vandaag alweer zoveel moeten hoesten dat ik weer moe begin te worden
Ik heb wel medicatie maar heb nu alleen codaine tabletjes en slijmoplossers.
ik heb wel 3 soorten puffers, pulmicort, ventolin en seretide, alleen die eerste is op en die laatste mag ik nu niet gebruiken. de ventolin gebruik ik nu van rico, die heeft m niet meer nodig sinds zijn operatie gelukkig.
en die antibiotica mag ik nog steeds niet hebben ivm die uitslag op mijn gezicht.
@Michelle: sooo lekker hoor! ik wil ook wel is een hele week uitslapen
@Yavahn, oh wat fijn dat je eroverheen gegroeit bent (deels dan maar toch!)
is niet tof als je daar last van hebt.
hee maarre dan smeer je het spul erop na het tandenpoetsen (alleen waar ze moeten komen he anders heb je voor niets gepoetst haha)