Veel huilen,ook s'nachts,vroeg wakker,

@Mriek: tja als het goed gaat is er ook geen probleem he, ik wil denk ik te snel niet omdat ik nou zograag wil dat ie ouder wordt, maar vind het zo stoer een nieuwe cars kamer

@Michelle: ehm, maar dat is in mijn ogen echt een boxpakje toch?
ik bedoel, truitje en broekje EN voetjes zitten vast aan elkaar toch?
maarre wel een gaaf ding!

Maillots hebben wij alleen gebruikt voor onder zijn broekjes op de fiets e.d. Niet met het slapen. Ik krijg zelf al jeuk aan mijn benen als ik in die dingen ga zweten (onder mijn broek op de scooter). Laat staan 's nachts in bed

Leggings hadden ze pas bij Kruidvat. Heb mooie donkerblauwe met witte streepjes. En die dingen zijn heel wat lastiger uit te krijgen dan een pyjamabroek Maar ik weet niet hoe snel Erik is met dingen uitdoen.

Het is het principe van een boxpk maar de stof is echt pyjamaachtig hahahahaha. Dit zou ik hem als baby overdag niet aangeven en een gewoon boxpakje heeft hij wel aangehad

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dat vind ik een leuk ding Michelle! Hopelijk gaan ze ze nog krijgen, ik duim! Hou je me op de hoogte?

Inge, ik snap wat je bedoelt. Leuk toch, even weer die kamer oppimpen?

Freubeltje, Erik is niet zo snel met fysieke dingen, dus ik zou een legging kunnen proberen. Mijn kereltje in een legging, dat klinkt wel een beetje gek

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Inge: Ze hebben bij de H&M op de site een pyjama uit 1 stuk staan (helaas wel zonder voetjes) met een print van een politiepak vanaf maat 86/92… Misschien is dit iets??

Deze dus:

Sorry ik moet even keihard lachen om die politie pyama. Sorry hoor maar dat zou ik mijn kind dus echt NIET aantrekken.

Hihi, ik vind 'm ook niet zo mooi. Een beetje YMCA

Groetjes,
M

@Mriek
Ik blijf het in de gaen houden want vanochtend was hij pas weer om 8 uur wakker.
Ik hou je op de hoogte

Dat politiepak vind ik ook niet mooi en lijkt me ook niet warmer als een gewone pyjama.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thanks Michelle!

Groetjes,
M

WHAHAAA
Super Gay! HAHAHA. sorry.

Vond ik ook.

Groetjes,
M

nou hier blijkt het probleem toch niet opgelost te zijn…boehoehoehoe.
ze heeft nu dus door dat wanneer de slaapkamerdeur open staat ze uit bed mag, alleen wil ze dus echt niet in haar eigen kamer blijven maar loopt dus telkens naar ons toe.
ik weet nu ook echt niet meer of het een kwestie van volhouden is of dat er toch een andere maatregel getroffen moet worden.

vanmorgen was het wel 7 uur en dat komt omdat ze gister pas om 20.30 uur sliep. we waren op de verjaardag van m’n vader en waren (ook dankzij een fijne file) iets na 8 uur thuis. heb lindsey nog even wat laten drinken en toen tandenpoetsen en naar bed. dus misschien moeten we het dan toch wat meer rekken 's avonds.
vooral wanneer ze de dag erna niet naar de kdv hoeft kan ze natuurlijk wat later naar bed.

op de kdv zijn ze nu ook aan het oefenen om met een dekentje te slapen. afgelopen vrijdag was ik d’r slaapzak vergeten mee te nemen dus sliep ze onder een dekentje en dat ging supergoed. wanneer het daar helemaal goed gaat ga ik het thuis ook maar is proberen. maar ik denk dan wel eerst ook nog met een slaapzak erbij. op de kdv kan ze het bed niet uit en thuis natuurlijk wel.

liefs,
Rinske

Balen Rinske. Misschien is later naar bed voor Lindsey de oplossing? Hier in ieder geval niet, maar bij jullie hopelijk wel. Erik logeerde gisteren bij oma en daar was hij om 5.00 uur al wakker. Zielig voor oma! Bij haar in bed hebben ze nog tot 7.00 uur gedommeld en toen met de tv aan nog tot 8.15 uur gelegen. Ik heb heerlijk tot 11.00 uur geslapen Vanmorgen was Erik om 6.15 uur wakker; redelijk.

Trouwens, je kan ook een deken in een dekbedovertrek stoppen. Misschien ook een idee?

Groetjes,
M

ach gossie arme oma inderdaag zeg, jeetje 5 uur. ik moet zeggen dat het hier nu wel op z’n vroegst half 6 is, dat was zaterdag, zondag was het 10 over 6. en vanmorgen dus 7 uur. Tja misschien dat ze het nu wel beter volhoudt dan een tijdje terug, om later naar bed te gaan.
gister heeft Lindsey natuurlijk ook wel veel indrukken op gedaan natuurlijk, mn vader werd 60 en dat zijn dan toch weer leuke maar ook best drukke feestjes bij mij in de familie.

we zullen zien.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 18 Oct 2010 11:44:10

We zullen het idd zien. Erik ligt nu in ieder geval lekker z’n middagtukje te doen, kan mama even uitrusten achter de pc

Groetjes,
M

hahahawat is er mis met homo zijn, ik vind het wel een grappig ding, maar koop m denk ik toch niet
rico had ooit een boeven pyjama, die vond ik wel stoer
zo’n pakje die de daltons aanhebben als ze worden afgevoerd weet je wel er hangt nog net geen stalen bal aan met pinnen hihi.

Enfin het is hier DRAMATISCH gweeest vanacht.
ik heb er 4 keer uitgemoeten en dan elke keer zo’n 3 kwartier. 1 keer was het nog net geen half uur.
vanochtend was het half 7 toen meneer eruit wilde. jee ik voel me zo brak.
ik heb buiten die keren dat ik eruit moest ook amper geslapen omdat ik me kapot aan het hoesten was, erg lekker zit ik er niet bij op het moment.
hij huilde vanacht ook alsof ie erg bang was ik mocht hem niet alleen laten.
door mijn “medische toestand” ben ik erg duizelig, en met mijn slaapdronken hoofd viel ik gewoon langs zijn bed op de grond.
weet je wat meneertje deed? LACHEN en zei ook nog is: haha mama boem en hij kreeg de slappe lach.
nou erg grappig… nu doet ook mijn kont nog zeer.

Ik zal wel niet meer meedenken… zo belachelijk is ie nou ook weer niet…

nee tuurlijk niet, hij is best leuk yavahn, ik was niet degene die zei dat hij gay leek

@ Inge: Eh nee er is niks mis met homo zijn. Was niet beledigend bedoeld hoor .
@ Yavahn; het was maar een grapje hoor, en smaken verschillen nou eenmaal, sorry als het verkeerd gevallen is.