nou hier blijkt het probleem toch niet opgelost te zijn…boehoehoehoe.
ze heeft nu dus door dat wanneer de slaapkamerdeur open staat ze uit bed mag, alleen wil ze dus echt niet in haar eigen kamer blijven maar loopt dus telkens naar ons toe.
ik weet nu ook echt niet meer of het een kwestie van volhouden is of dat er toch een andere maatregel getroffen moet worden.
vanmorgen was het wel 7 uur en dat komt omdat ze gister pas om 20.30 uur sliep. we waren op de verjaardag van m’n vader en waren (ook dankzij een fijne file) iets na 8 uur thuis. heb lindsey nog even wat laten drinken en toen tandenpoetsen en naar bed. dus misschien moeten we het dan toch wat meer rekken 's avonds.
vooral wanneer ze de dag erna niet naar de kdv hoeft kan ze natuurlijk wat later naar bed.
op de kdv zijn ze nu ook aan het oefenen om met een dekentje te slapen. afgelopen vrijdag was ik d’r slaapzak vergeten mee te nemen dus sliep ze onder een dekentje en dat ging supergoed. wanneer het daar helemaal goed gaat ga ik het thuis ook maar is proberen. maar ik denk dan wel eerst ook nog met een slaapzak erbij. op de kdv kan ze het bed niet uit en thuis natuurlijk wel.
liefs,
Rinske