Ach, als je er maar komt, toch? Beter laat dan nooit, blablabla
Groetjes,
M
Vanavond was het brullen toen meneer z’n slaapzak aanhad. Het aandoen was geen punt, maar toen 'ie eenmaal door had dat 'ie dichtzat vond 'ie het niet meer zo leuk. Vervolgens probeerde 'ie de rits open te maken, maar dat lukte niet en dat veroorzaakte nog harder huilen. Ik heb gezegd dat het lekker warm was zo en hem niet geholpen met uitdoen. Heb een kusje gegeven en ben weggegaan. Na een halve minuut huilen was 'ie stil, dus ben benieuwd of de slaapzak nog aan is of niet Straks als ik ga slapen zal ik even gaan kijken. Maar wat een toestand eigenlijk.
Zouden er nog andere manieren zijn om ervoor te zorgen dat hij het 's nachts niet koud krijgt? Gelet op het feit dat 'ie z’n pyjamabroek soms uittrekt en niet altijd goed onder z’n dekbed blijft liggen?
Groetjes,
M
Volgens mij niet Mriek alleen de verwarming aan doen
Dylano heeft wel een pyjama uit 1 stuk van een soort fleece is het niet echt maar lijkt erop snap je? Waarschijnlijk niet hahahaha. maar goed daar zitten ook voetjes aan dus wel lekker warm en ik moet zeggen dat hij zijn deken nu ook wel eens zelf pakt.
En hij was vanmorgen om 9 uur wakker Wat een luxe alleen was ik zelf om kwart voor 8 wakker en dacht dat zal niet lang meer duren dus lekker koffie gepakt en journaal in bed gekeken
Denk ga maar pap maken voor ons 2 dus hup melk in de magentron en dacht dan ga ik meneertje vast een schone luier aandoen. Kom ik op zijn kamer slaapt hij nog Moet zeggen dat hij heel de week pas tegen kwart voor 8- 8 uur wakker was. Eng hoor
Liefs Michelle
Heerlijk Michelle, wat fijn dat Dylano zo lang sliep!
Waar heb je die pyjama gekocht? Dat klinkt wel goed moet ik zeggen, zo uit één stuk. Erik heeft nu maat 98, hopelijk is 'ie er in die maat?
De verwarming hadden we al bedacht, maar ook meteen weer afgeserveerd. Niet goed voor onze portemonnee en ook niet goed om in die warme lucht te slapen.
Groetjes,
M
Bij de primark hier in Rotterdam. Die had ik nog van vorig jaar, hij had er 4 maar nog maar eentje die nu nog past. en staat geen maat in ja van 18 maanden to 2 jaar maar dat zegt me vrij weinig eerlijk gezegd. Deze past nog net.
Dus zuslief mag binnenkort ook even gaan kijken of ze grotere hebben want ze zijn ideaal maar die winkel stap ik dus echt niet binnen met me paniekaanvallen
Daar is het altijd zo idioot druk. Er zit er nog een in ierland geloof en dat zijn de enige 2 van europa, komen zelf duitsers enzo hier naar toe om daar te shoppen. Moet zeggen is ook mega goedkoop en goede kwaliteit.
Ik ben er 1 keer binnen geweest en dat was dus nooit meer hahahahaha. Madelon gaat nu tegenwoordig 's morgens heel vroeg dan gaat het nog
Als ze ze nog hebben laat ik het je weten, want dan wil ik er ook wel opsturen als jij mij de lengte van Erik doorgeeft. want daar heb ik meer aan als aan de maat. Maar voor die tijd zal ik een foto van Dylano maken met pyjama aan dan weet je hoe het eruit ziet.
Liefs Michelle
Lief aanbod Michelle, want wij hebben hier dus idd geen Primark (maar dat wist je al, haha). Ik wacht de foto dan wel af. Erik is nu rond de 95 centimeter lang, we moeten de 21e naar het CB en dan wordt 'ie weer opgemeten. Dus misschien dat het ietsje langer is? We wachten het even af.
Groetjes,
M
Ik doe dim nu zijn pyama aan met romper en dan een mouwloze winterslaapzak, met een lakentje erover omdat hij die knuffelt.
Als ik hem in bed stopt zet ik meteen de verwarming al een tik lager van 20 naar 18, voordat ik naar bed ga zet ik de verwarming uit en gooi ik hem nog een dubbelgevouwen deken over.
Nu slaapt hij wel door. Doordeweeks totdat bij mij de wekker gaat tussen zes en half zeven en nu in het weekend tot zeven uur, doe ik hem zijn foppe weer in, vraag ik of hij zijn oogjes nog even dicht wil doen omdat mama nog zo moe is en dan maakt hij mij wakker om half negen.
Maar het is snachts echt stervens koud, komende week is er zelfs kans op vorst als ik goed naar het nieuws heb geluisterd? en nouja goed ik woon in een oud huis met enkel glas, dus misschien dat het nog wat kouder is. Maar extra toestoppen kan idd geen kwaad.
@ Inge, kan het niet zijn dat Rico heelveel huilt omdat je zelf niet lekker in je vel zit de laatste tijd? Gezien je andere topics. Die spanning krijgen ze allemaal mee ongeacht de leeftijd.
ik heb even niet alles meer gevolgd maar toch een paar dingentjes:
@Mriek: hoe doet erik het in een normaal bedje en slaapzak? ik bedoel ik durf dat echt niet… rico al van de winter in een normaal bed leggen omdat ik weet dat een dekbed nog niet op zn plaats blijft en het dan dus koud gaat worden.
als ik m zn slaapzak aandoe ben ik bang dat hij eruit komt en dus overal tegenaan valt met een slaapzak aan.
hoe is het vanacht gegaan?
@Jaantje: hmm denk het niet het is echt wel een peuterpuberteit idee denk ik. ik bedoel ik zit al 2 jaar niet lekker in mijn vel, ofja, ik ben niet depressief ofzo het is gewoon lichamelijk he en dat is al vanaf de bevalling maar wordt steeds erger vandaar dus die MRI.
@RInske: ik snap hem ik hoop ook dat het blijft werken voor Lindsey! maar rico gaat huilen zodra ik wegloop…, vanochtend om 6 uur hoorde ik hem maar hij viel weer in slaap.
papa is om kwart voor 8 opgestaan en heeft rico er uitgehaald omdat hij wakker was. maar hij huilde niet ofzo.
hij heeft mij tot 9 uur laten liggen, ik was echt dood en doodop.
Als René vanmiddag tijd heeft (onder werktijd dus) gaat hij even kijken of ze ze hebben want zoals ik al zei heeft Dylano er maar 1 meer en die zit in de was, en hij was vanochtend om 6 uur wakker Nu hoefde ik er niet uit maar papa hahahaha die was not amused
Ik dacht om 6 uur ach germ die zal het koud hebben maar heb eigenlijk niet gevoeld want hij lag onder zijn deken en had zijn tut dus alleen gezegd je moet nog even slapen. (niet dus) Dus vanavond weer zijn pyjama met voetjes en een deken erbij denk ik.
Hij blijft er nu wle onder liggen en pakt het zelf dus das al een vooruitgang. Maar ga geen dekbed meer kopen voor het ledikant want wil hem binnenkort overleggen naar groot bed.
Liefs Michelle
@Inge, Erik slaapt nog in z’n ledikant hoor. Dus geen enge toestanden. Erik kan trouwens gewoon lopen in z’n slaapzak. Vannacht ging het redelijk goed; hij heeft een paar keer gemiept tijdens het dromen en hij werd wakker om 5.45 uur. Niet van de kou volgens mij, hij leek gewoon heel wakker en voelde ook warm aan. Nou ja, hij slaapt vannacht bij oma dus morgen kan ik heerlijk uitslapen. Oma hopelijk ook
@Michelle, fijn dat René even gaat kijken vanmiddag. Ik snap dat hij niet heel blij was vanmorgen, het zijn toch echt geen tijden hè…5.45 uur, 6.00 uur
Groetjes,
M
Nee zijn indd geen tijden en ik was heel blij (wat gemeen) dat hij het deed toen papa er uit moest. Hij heeft bij mij verder heel de week bijna tot 8 uur geslapen met de uitschieter van gisteren erbij
Nu ligt hij ook alleen maar mama te roepen in zijn bed zucht word dus vroegertje vanavond
Liefs Michelle
@Michelle: oej haha sneu voor papa maar lekker voor jou toch?
ik ben allang blij dat papa eruit is gegaan vanochtend, alhoewel ik om 9 uur nog zo gaar was een klontje boter
Hee maarre pyjama met voetjes, ik neem aan dat je een boxpakje bedoeld? ik heb die in de laatste maat 86 kunnen vinden. weet jij waar je ze vanaf 92 nog kunt kopen dan? thnx!
@Mriek: och gossie… nee dat zijn geen tijden. Rico heb ik vanacht een romper met lange mouw aangedaan en een flanellen pyjama + buitenzak van de combisleeper. maar toch voelde hij nog fris aan vanochtend.
maar hee het is in ieder geval geen 6 uur meer.
Ik dacht echt dat Erik in een peuterbed sliep?? of heb ik dat dan verkeerd begrepen en was het gewoon een dekbed ipv slaapzak… toen hij net 2 was geloof ik dat ik dat zo gelezen had (dat ie in een peuterbed ging slapen)
Inge het is geen boxpak maar echt een pyjama. Je zou het niet aantrekken tenminste als boxpak althans ik niet
Ja vorig jaar hier bij primark. maar die zit alleen in Rotterdam en weet ook nig niet of ze ze dit jaar hebben. Anders heb ik ook pech denk ik.
Liefs Michelle
Gewoon creatief zijn met oplossingen voor kou 's nachts . Wij hebben hier al een paar leggings liggen (ja eigenlijk voor meisjes) die we van de winter onder de pyjamabroek aandoen met ook nog een longsleeve onder het pyjamatruitje. Ook gaan we nog op zoek naar thermo ondergoed. Sinds deze week slaapt hij met sokjes aan en doet ze niet uit (2 jr en 3 mnd). Gisteren ging er per ongeluk eentje uit, hoor je opeens door de babyfoon: ooooooooooh nee, mijn sok is uitgegaan, mama!!!
En tegen de tocht van het raam hebben we van die lange tochtbeesten die we in het raamkozijn op de overhangende gordijnen leggen (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Dit scheelt toch al snel een graad of zelfs meer.
@Michelle: hmm dan worden het gewoon sokjes
@Freubeltje: ooh dat deed ik vorig jaar ook gewoon hoor, ik had een paar maillots bij de zeeman gekocht.
wie zegt dat die dingen voor meisjes zijn
koop een donkerblauwe of een zwarte, en dat kan een jochie ook aan vind ik.
alleen je moet er geen rokje overaan doen dan he hihi!
@Inge, dan heb je het echt verkeerd begrepen. Erik kreeg vlak voor z’n 2e verjaardag een dekbedje, maar geen peuterbed. We hebben er wel over getwijfeld, omdat hij daarvóór een paar weken heel slecht sliep en we dachten dat hij misschien te groot werd voor z’n ledikant. Misschien dat je dat hebt onthouden?
@Freubeltje, zo creatief als jij ben ik niet. Stom dat ik nog niet aan een legging (of maillot) heb gedacht. Ga ik zeker onthouden! Ben alleen benieuwd of 'ie die dingen niet ook uittrekt, net als z’n pyjamabroek.
Al m’n hoop is nu eerst gevestigd op de Primark in Rotterdam
Groetjes,
M
@Mriek: ja ik denk dat dat het inderdaad was.
dat ik vlagen heb onthouden,
peuterbed (twijfel ben ik vergeten haha) dekbed. erik sliep lekker
hmm
maar wel zonder peuterbed hihi.
hebben jullie er al wel 1?
Nee, we hebben nog geen. Erik slaapt nog zonder morren in z’n ledikant. Ik verwacht dat we tussen z’n 2,5 en 3e jaar een groter bed zullen kopen, dus binnenkort maar eens gaan rondsnuffelen.
Groetjes,
M