Update zwangere ikkebenners

Gister ben ik ook weer bij de vk geweest. Alles in orde. Vanaf nu alle weken even langs komen en alle gezichten weer een keer zien (4 vk op de praktijk).
Nu nog 2 weken werken en dan ga ik ook thuis bankhangen. Kijken of ik het dan kan uithouden . Kan namelijk niet thuis zitten en heb nu nog toestemming van de vk om rustig in mijn eigen zaakje te werken (halve dagen), al zit ik dan nu wel zoveel mogelijk omdat ik het niet trek om een halve dag staand mijn werk te doen. De medewerkers lopen nu al wel te vragen of ik extra kleding bij me heb en een zak met handdoek op de autostoel heb liggen. Maar ik ga echt voor 11-11-11 .

@ Gidget en Coramora Heel veel succes met jullie allerlaatste loodjes.

Gaat hard dan he ineens als je elke week naar de VK gaat voor controle.
Mijn huisje is bevalling klaar sinds afgelopen donderdag-nacht.
Geniet van de laatste weekjes.

Greetz Cora

hoi
wat ga je lang door met werken dan zeg! tot 38 weken?
ik moet zeggen dat ik mijn verlof de eerste week heeeeerlijk vond, heel veel in huis gedaan. 2de week vond ik ook nog wel fijn, geshopt en gesopt
maar sinds de derde week (deze week) ben ik het ook wel echt zat. ik kan niet stil zitten als er nog iets gedaan moet worden (wat altijd wel zo is in een huis met kind) zoals nu dus ook. vanochtend gezwommen met emma. ze is nu bij oma zodat ik even kan “uitrusten” maar ik heb nog 1 was liggen die weg gestreken moet worden. ik moet de vaatwasser in en uit ruimen, en stofzuigen. dan zijn er altijd de nog de dagelijkse dingen (wc schoonmken, bedden opmaken etc)… dus uitrusen vind ik heel moeilijk. maar mijn energie is nu zo laag dat ik soms wel moet uitrusten… daarom denk ik kom maar beeb!!!

groetjes!

Ik herken het Gidget!

Heb ook totaal geen rust in mijn kont.
En doordat ik steeds weer het ziekenhuis in en uit moet blijft er steeds zoveel liggen. Ben dan ook van mening dat alles in 1 dag gedaan moet worden… Met als gevolg dat ik `s avonds bijna niet meer op of om kan.

Tja, heb dus een eigen zaak en ook geen rust in de kont en ik weet dat ik na de bevalling ook een paar weken thuis ben. Ik ben dan bang dat ik ook weer te snel aan het werk ga als ik eerder thuis ben. Maar moet toegeven dat eht echt elke dag zwaarder wordt. Maar zo lang het gaat blijf ik lekker naar mijn zaakje gaan en dan kan ik ook even kletsen met de klanten.

Het begint bij mij nu ook echt te rommelen in de buik. Ben bang dat ik morgen, als ik me zo voel, met verlof ga.
Alles is klaar voor de kleine. Bed op hoogte. Laat maar komen die kleine.

Hopelijk zet het dan met stipt 37 weken door

Ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik vanaf maandag elke week in het ZH verwacht wordt voor een ijzerinfuus.
Ze krijgen mijn HB maar niet op peil en ze zijn bang dat als ik m,et de bevalling weer zoveel bloed verlies als bij H. ik knock out ga, Tja, dan blijft er helemaal niks meer over haha.

Ook nog vorige weke naar het ZH gemoeten omdat ze me verdachten van zwangerschapsvergiftiging en twee dagen later kon ik weer terug voor een CTG omdat ik de baby maar 2 keer over de hele dag gevoeld had.

Verder heeft meneer 31 weken lang met zijn hoofd naar beneden gelegen… Tot vorige week zaterdag! Ineens is meneer gedraaid en afgelopen week nog niet terug gedraaid. Maar goed… Hij heeft nog even de tijd

Vannacht een heerlijke nacht gehad van 3 uur slapen. de kleine lag heerlijk dwars en ik kon pas echt de slaap rond 5 uur krijgen tot 7. Daarvoor tussen 10.30 en 5 denk ik 1 uur alles bij elkaar geslapen.
Volgens mij ook wat kleine weetjes gehad en vanmorgen contact gehad met de vk (telefonisch). Alles goed en niet om zorgen te maken (deed ik ook niet echt, maar voor de zekerheid even overleg gepleegt). Als ik het niet vertrouw kan ik altijd weer bellen.
Toen mijn ouders gebeld, met wie ik de zaak heb en gezegt dat ik per direct met verlof ben.
Nu alle adressen op de kaarten aan het schrijven en een beetje aan het bedenken wat ik de komende weken ga doen.
Ik denk veel rusten als Danielle op kdv is en dan nog echt even gebieten van de tijd die we met z’n 2en hebben.
We zien wel hoe het nu allemaal loopt.

Groetjes Corina

hoi
goed dat je voor je rust hebt gekozen! idd als de kleine op het KDV zit lekker de dingen die je graag (in huis) wilt doen lekker op je gemakje doen. en genieten van de rust.
wat spannend die “weetjes!” succes en hou ons op de hoogte, misschien moet jouw meldplicht topic maar eerder van start gaan…

groejes!

Weer alles rustig hier. Gisteren bij de vk geweest. Ik dacht zelf dat de kleine helemaal was ingedaald. Niet dus, wel een stuk. Sinsdien ook weer meer rust in mijn lijf. Nu nog 3 weken en dan mag hij/zij komen.

Groetjes Corina

hoi
misschien waren het dan indalings “weetjes”!
succes met de laatste loodjes!

Ik denk het ook.

Maar jij ook succes. Hopelijk heb je straks de kleine in je handen.
Groetjes

Vandaag weer door de APK gekomen :smiley:

Onze kleine knul blijft netjes op zijn 2-3 weken voor op schema lopen.
Lag hij vorige week nog in stuit, is hij inmiddels netjes gedraaid en al ingedaald.
Volgens de gyn kan hij er niet meer uit hahaha.
Laten we daar maar hopen.

Daarna nog even een ijzerinfuus gehad.
Uiteraard verkeerd geprikt dus mijn linkerhand kan ik nu bijna niet gebruiken.
Hopelijk dat dat morgen een heel eind over is.

Volgens de gyn kan hij er niet meer uit? Hahah… Grappig dat zo iemand dat zegt!
Fijn dat alles goed lijkt, je hoeft niet zo lang meer! Denken ze ook dat het eerder komt? Vanwege de groei? Of ‘halen’ ze het eerder?

Manderijn

Vandaag ook bij de vk geweest en door de keuring. Was onze kleine badeend al een beetje ingedaald vorige week. Nu ligt het weer heerlijk boven de bekken en in mijn ribben.
Het rommelde vanochtend weer lekker, maar nadat ik bij de vk ben geweest is de rust weer terug, wordt hier minder vrolijk van.
Nog 2,5 week. Ben nu echt aan het aftellen.

@ Mandarijn: Haha, nou ja, wel eruit natuurlijk maar dan wel via de “normale” weg haha.

Ja ze gaan hem waarschijnlijk wel eerder halen.
Ook gezien alle klachten… Ik raak nu lichtelijk uitgeput.

Ik begreep het natuurlijk wel Maar grappig toch dat een gyn dat zegt!
Fijn idee zeker dat ze dat ventje dan wel eerder halen?
Ik kan me er zo slecht wat van voorstellen dat je je zo uitgeput voelt! Zal niet fijn voor je zijn! Ik hoop voor je dat het niet vreselijk lang meer duurt!

Manderijn

Ja, op zich wel fijn!
Je zal zien dat ik anders tot 42 weken moet… Men, moet er niet aan denken.
Hahahaha.

Ik moet nu sowieso al elke week naar het ZH voor een ijzerinfuus.
En dan alle andere klachten nog… Nee. Ik denk dat ik dan met 42 weken echt helemaal doorgedraaid zou zijn.

Haay Meiden

Even een update van deze kant.
Zinds vorige week donderdag de slijmprop verloren, en zindsdien rommelt het de hele dag door, de ene dag even wat meer dan de andere, maar hoop dat het niet meer lang gaat duren.
Tis natuurlijk wel leuk al dat getrappel, maar eerlijk gezegt heb ik het zo nu en dan ook wel een beetje gehad, hij begint wel erg aanwezig te worden, en kan steeds minder makelijk in de bocht, ach je kent het vast wel en het hoort er natuurlijk ook bij.
En sinds deze week 1 keer per week naar de verloskundige voor controlle
En vanmiddag was het weer zover, en alles gaat zoals het hoort te gaan.
bloeddruk prima, groei gaat prima, en de kleine man is deels ingedaald.
Kortom ik kan gaan aftellen

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

@MJ; Ga je me voorbij? Succes met de laatste loodjes.
En laat je niet gek maken door het gerommel in de buik. Heb het zelf ook en wordt er een beetje gek van.