Oh ja Cora dat is ook zo, jij scheelt ook weinig met ons! We zitten straks met ons 3en in de race
Wij zouden 1 Oktober een hele mooie geboortedatum vinden, dan schelen ze PRECIES 1,5 jaar! En we vinden 9 Oktober een geweldige geboortedatum: 9-10-11 !!
Maar eerlijk gezegd denk ik zelf dat het eerder 24 oktober word ofzo
@Gidget: Waaaaaaaaaauuuuw 8,15?? Wat een luxe!! Wou dat Sylvie dat deed
Wat heerlijk dat Emma gewoon naar het kdv gaat, wat een rust!
Wij zijn vandaag naar de dierentuin in Emmen geweest. Heerlijk weer was het en Sylvie vond het prachtig. Ik kreeg alleen al snel behoorlijke pijn in mijn rechterbil en kon amper meer lopen van de pijn. Was dus veel zitten, waar het maar kon. Het doet me nu nog vreselijk pijn.
Op een gegeven moment waren we alleen Sylvie even kwijt. Ze liep zelf rond en glipte tussen een deur door waar alleen personeel mag komen
Niemand had wat door…
Iedereen was aan het zoeken en op een gegeven moment vond ik haar in een soort keuken waar eieren werden uitgebroed ofzo… Wat was ik blij haar te zien en pakte haar meteen op en nam haar mee en ze is de rest van de tijd niet meer uit de buggy geweest. Wat voel je je dan een slechte moeder, als je je kind kwijt bent… Je denkt zoiets zal mij nooooooit overkomen… Wat heb ik zitten janken daar in de dierentuin, ik voelde me echt verschrikkelijk.
Nu gaat het wel weer maar ben het allemaal wel echt meer dan zat en wil mn lijf en energie terug… We hoeven nu pas 4 Oktober weer voor controle, nu alleen niet meer bij de gyn maar bij de 2e lijns verloskundige omdat ik daar uiteindelijk bij moet bevallen…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie