Update zwangere ikkebenners

Oh ja Cora dat is ook zo, jij scheelt ook weinig met ons! We zitten straks met ons 3en in de race
Wij zouden 1 Oktober een hele mooie geboortedatum vinden, dan schelen ze PRECIES 1,5 jaar! En we vinden 9 Oktober een geweldige geboortedatum: 9-10-11 !!
Maar eerlijk gezegd denk ik zelf dat het eerder 24 oktober word ofzo

@Gidget: Waaaaaaaaaauuuuw 8,15?? Wat een luxe!! Wou dat Sylvie dat deed
Wat heerlijk dat Emma gewoon naar het kdv gaat, wat een rust!

Wij zijn vandaag naar de dierentuin in Emmen geweest. Heerlijk weer was het en Sylvie vond het prachtig. Ik kreeg alleen al snel behoorlijke pijn in mijn rechterbil en kon amper meer lopen van de pijn. Was dus veel zitten, waar het maar kon. Het doet me nu nog vreselijk pijn.

Op een gegeven moment waren we alleen Sylvie even kwijt. Ze liep zelf rond en glipte tussen een deur door waar alleen personeel mag komen Niemand had wat door… Iedereen was aan het zoeken en op een gegeven moment vond ik haar in een soort keuken waar eieren werden uitgebroed ofzo… Wat was ik blij haar te zien en pakte haar meteen op en nam haar mee en ze is de rest van de tijd niet meer uit de buggy geweest. Wat voel je je dan een slechte moeder, als je je kind kwijt bent… Je denkt zoiets zal mij nooooooit overkomen… Wat heb ik zitten janken daar in de dierentuin, ik voelde me echt verschrikkelijk.

Nu gaat het wel weer maar ben het allemaal wel echt meer dan zat en wil mn lijf en energie terug… We hoeven nu pas 4 Oktober weer voor controle, nu alleen niet meer bij de gyn maar bij de 2e lijns verloskundige omdat ik daar uiteindelijk bij moet bevallen…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@goudvisje20: Ik las net dat je vorige week voor het laatst bij de gyn geweest was en nu pas over 2 weken terug hoeft te komen. Ik wordt nu om de 2 weken verwacht bij mijn vk. Ligt het dan aan mij dat ze me om de 2 weken willen zien of is het in een ziekenhuis anders? Ik zou verwachten dat je nu ook om de 2 weken of om de week gezien zou worden. Maar misschien ligt het aan mij

Wat zal je geschrokken zijn dat die kleine grote meid van je ervan door geglipt was. Gelukkig is alles goed gekomen. Succes met de laatste loodjes

hoi
Bij de gyn is dat anders. ik liep met emma ook bij de gyn, en ben nooit om de week geweest. ik was er met bijna 40 weken en toen zelfs nog zei ze het ziet er prima uit zie je met ruim 1,5 week wel weer!!!
nu moet ik elke week komen vanaf 36 weken… wel een prettig idee vind ik.

Jee schrikken zeg als je die kleine bent! ik kan het me zo voorstellen zeker nu, je loopt daar te waggelen en die kleine gaat wel (als een speer!)

ja die rechter bil herken ik wel! ik heb vandaag ook (te)veel gedaan en voel dat ook als eerst in mijn rechter bil, grappig dat jij dat ook hebt.

hihi die datums ja, ik heb er helemaal nog nniet zo over na gedacht.
alleen 18 okt zou ik wel mooi vinden omdat dat de geboorte datum van mijn opa was maar dan in 1924!! hij leeft niet meer maar was een bijzondere man, dus die datum zou ik leuk vinden.
het enige wat ik niet hoop is dat ie langer blijft zitten.
ik ben 1 nov jarig en manlief is 5 nov jarig. en geloof me 2 schorpioenen in 1 huis is echt meeeeeer dan genoeg!

groetjes!

Lilypie Maternity tickers

Ik ben vorige week maandag geweest en moet volgende week dinsdag weer Dat is 2 week verder hoor
Maar met Sylvie moest ik vanaf 37 week ook elke week komen, dus inderdaad beetje vreemd. Maar goed zo lang ik me goed voel maakt het mij niet uit

Ik was echt heel erg geschrokken. Het was niet eens dat ze me ontglipte, maar het was gewoon echt zo dat er 4 volwassenen mee waren en niemand Sylvie op dat moment in de gaten hield omdat de aapies toen even interessanter waren Ik voel me zo rot en schuldig achteraf… Ik ging er de hele tijd maar van uit dat er wel iemand op Sylvie lette, want dat is niet mijn taak in mijn toestand… Maar voortaan weet ik wel beter en let ik wel op ondanks hoe ik ben. Ik verlies haar vanaf nu nooit meer een moment uit mn oog!

Haha dat hebben wij gelukkig niet met die verjaardagen Ik ben 30 nov jarig en mn vriend 2 Dec De baby kan hier op zn laatst eind Oktober komen lijkt me

@goudvisje20; je hebt gelijk, naast vergeetachtigheid kan ik ook niet meer rekenen .

ik ben vandaag bij de vk geweest en alles was weer prima in order. Over 2 weken weer terug en dan iedere week.
Het aftellen is nu begonnen

Hier moet ik ook vanaf volgende week elke week komen…
Tijd vliegt hoor. Het mag van mij nu wel komen… Ik mis het op mijn buik slapen

hoi allemaal!
vandaag weer bij de VK geweest. meneer zijn hoofd ligt nog goed omlaag en zelfs al iets ingedaald, dus ze gaat ervan uit dat ie wel blijft liggen! gelukkig!
maar ze had wel t idee dat t nog wel ff ging duren voor dat ie zich gaat aanmelden. ze was blij dat we al afspraken hebben staan t/m week40 want zo zei ze; dat ga ik vast wel redden!!!
van mij mag t rond die 39 weken wel komen hoor!
Ik heb nog niet zoals Hanna die bevallingszenuwen. ben meer benieuwd hoe de beeb is, hoe hij eruit ziet, en hoe alles is met 2 kinderen etc.
maar ik wil wel nog even genieten van mijn verlof, vandaar 39 weken…

groetjes!

Gewijzigd door - gidget op 28 Sep 2011 21:22:44

Fijn dat hij nu blijft liggen! Maar een vk kan dat wel zeggen hoor, maar die weten het ook niet Het kan ineens heel snel gaan Dus zegt nog niks allemaal!
En begrijp me niet verkeerd he! Ik heb ook ontzettend veel zin in dat ons meissie er is. Heerlijk die kleine handjes en voetjes. Ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met Sylvie en we vragen ons ook zeker af of ze op elkaar zullen lijken
Maar echt de bevalling ZELF… Daar zie ik nu zo tegen op… Maar dat komt omdat ik af en toe echt al flinke krampen heb en DAN op zo’n moment word ik angstig met de gedachte van mn vorige bevalling in mn hoofd
Voor de rest mag ze van mij best komen, zeker weten! Kon je die bevalling maar overslaan Haha

hoi allemaal,
vandaag bij VK geweest. ik had een andere dan normaal. en ze vroeg twijfelend heb jij wel een liggings echo gehad?
ik zo ja… en toen lag ie goed…
o daar twijfel ik nu aan, is ie erg druk geweest? zou het kunnen dat ie weer gdraaid is?
Ik zeg ja druk is ie wel dus zou kunnen.
ze wilde dus direct kijken of ze gelijk had want dan moest ik vandaag of morgen meteen naar het ziekenhuis worden doorgstuurd voor toch een draaiing.
maar gelukkig voelde ze het fout.
hij heeft dikke billen!

gelukkig maar!

groetjes!

Fijn dat de kleine gewoon goed ligt. En toch altijd leuk om te kijken hoe het gaat .

Gelukkig! Dat draaien schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn…

Ik heb gisteren een groei echo gehad en meneer ligt nog steeds 2 tot 3 weken voor op schema. Als hij zo door blijft groeien zal hij op 4500/5000 gram uitkomen.

Heb net mijn vluchttas zover klaar gemaakt en de laatste babywas gestreken.
Nu kan ik het nog zelf
Dinsdag weer gewone controle.

WOW jij bent zeker optijd met je koffer!

pfff 4500/5000 da’s echt groot. maar mijn vriend en zijn broer waren ook beide zo groot en als je mijn schoonmoeder ziet… die is 1.67m en (nu)65kg… denk ik.
zij heeft ze er ook “normaal” uit kunnen krijgen. het schijnt toch echt dat de grootte van het kind niet uitmaakt… zeggen ze…hoop ik voor je!..

wanneer ga je met verlof?
succes

groetjes!

Ik loop al vanaf 26 weken ziekenhuis in en uit en bij de eerste had ik vanaf 36 weken echt voorweeën dus ik dacht: Beter op tijd dan te laat hahaha.

H. was ook 4010 dus ik maak me er niet zo druk om.
Hij zal er toch uit moeten
Er bestaan zelfs 10 ponders die gewoon geboren worden dus dit moet ook lukken.

10 ponders zijn er makkelijk uit te krijgen hoor,heb met mijn oudste geen moeite gehad,was toen wel 21 jaar. Dit keer moet ik er weer aan geloven,ondertussen is mijn mijn meisje al 2600 gram bij 41 cm,en ben nu 28,4 weken zwanger,daarmee ligt ze ruim 4,5 week voor in groei. MamaH?hoe zwaar is jou kindje nu ongeveer?want ze zeiden dat ze in groei al op 33 weken ligt. Ben wel benieuwd hoe zwaar ze dan op 33 weken horen te wegen,en weet niet of jongen en meisje verschil maken op die tijd in gewicht. Met 38 weken zal ze rond de 4750 gram wegen bij een cm of 56,ook ik zie tegen de bevalling op. Nog 9 weken en 3 dagen. Ben dan ook benieuwd of ze tot 38 weken blijft zitten.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 09 Oct 2011 23:01:03

Afgelopen wwek woog hij 2045 gram met 31 weken.
Dus dat is een stuk lichter dan die van jou.
Maar mijn vriendin is 2 weken verder en die van haar woog 2000 gam en dat schijnt normaal te zijn, werd tegen haar gezegd. Dat klopt dan wel want wij shcelen twee weken en de mijne weegt dus ook ruim 2000 gram.

CM weet ik eigenlijk niet.

hoi hoi

ze hebben bij mij nooit een tussentijds gewicht gegeven… ook geen lengte na de termijn echo…
hoe meten ze het gewicht van je kindje?

groetjes!

Ik denk aan de hand van de metingen van het lichaam.
Dat heb ik eigenlijk niet gevraagd.

Heb eind vorige week een nacht in het ziekenhuis gezeten met om de 4a5 min weeen / heftige migraine / hoge bloeddruk.
Men dacht aan zw. vergiftiging dit viel gelukkig reuze mee. Ik mocht weer naar huis…thuis gekomen zakte alles weer af op de hoofdpijn na. Heb een vermoeiend weekend gehad, ben nog wel moe maar gaat beter.
Heb bij Jony nooit harde buiken gehad wist ook niet wat het was. Maar sinds deze nacht heb ik vaak harde buiken… Zit gewoon achter de pc harde buik terwijl ik niks doe… Kan er niet aan wennen.
Ik ga nog maar eens lekker genieten van deze uk in mijn buik. En wie weet, …zit het er nog 1 of 4 weken… @ genieten.

Greetz Cora

Fijn dat he geen vergifteging was. En dat je weer thuis mocht komen. Heel veel succes de komender 1 of 4 weken. En probeer te genieten van de uk in je buik (al zul je tussen door denk ik ook wel even vloeken op de harde buiken).

groetjes Corina

hoi,
ik heb al bijna mijn hele zwangerschap last van harde buiken… nu ook nog vrij veel ondaks dat ik echt rustiger aan doe…

vanochtend bij de VK geweest, alles prima! nog lekker ruim vruchtwater.
zij gaan er wel een beetje vanuit dat ik rond die 40 weken wel zal bevallen. dus we hebben nog maar 1 afspraak gpland staan.
het aftellen is nu wel echt begonnen. moet zeggen dat ik het ook erg zat ben!
De kleine verdrukt mijn maag waardoor ik misselijk ben, en slapen… tja wat zal ik zeggen, beroerd!
maart ja hopelijk komt het snel!

groetjes Gidget