Update zwangere ikkebenners

@Groentevrouw: hahaha… Nee hoor jij bent eerst aan de beurt ik volg wel
Dus hij rommelt nog maar lekker even door, en nu zou een beetje te vroeg zijn, en deze week heb ik nog te veel leuke dingen te doen, dus deze week liever niet.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Gisteren weer een “gezellige” middag in het ZH door mogen brengen.

Ze waren bang dat mijn vliezen gescheurd zouden zijn.
Ik verloor behoorlijk wat vocht en had enorm harde buiken.
Achteraf weer loos alarm. Wel veel harde buiken maar totaal niet regelmatig.
En met de testjes konden ze geen vruchtwater opvangen dus ik mocht naar huis.

Moet het wel goed in de gaten houden en zodra ik weer harde buiken heb (regelmatoger) dan moet ik een warme douche pakken om te kijken of het aan blijft houden en dan meteen weer terug.

Wat ben ik blij als ik 37 weken ben…

zo da’s best schrikken denk ik! balen zeg!
idd fijn als je “de” grens voorbij bent.
sterkte met de komende weken. en probeer rustig aan te doen, die harde buiken heb je niet voor niets!

Groetjes Gidget

Veel sterkte de komende weken. En je bent bijna bij de 37 weken.

ik heb gisteren ook een bezoek aan het ziekenhuis gebracht. Ik had 's ochtends het gevoel dat ik wat vocht verloor. (dit was al de 3e maal dat ik het niet zeker wist, maar wel het gevoel had). De kleine had 's nachts 2 uur lang extra veel bewogen, wat ik niet gewent ben.
De vk heeft me toen voor de zekerheid weggestuurd. Geen gebroken vliezen. Ook diverse testjes gehad.
Nu alles weer rustig en een goede nacht achter de rug.

Zo… Morgen 37 weken :smiley:

Dinsdag controle gehad en toen was 36.4 en kwamen ze uit op 7/7.5 pond…
Tot de 42 weken laten lopen doen ze in dit ZH sowieso niet vertelde ze en mij willen ze uiterlijk tot 39/40 weken laten lopen mocht hij zichzelf niet aankondigen. Dus dat is wel een prettig vooruitzicht.

Ik voel me de laatste weken trouwens wel een stuk beter!
Mijn bekken gaat echt super goed en mijn HB is gestegen dus heb ook wat meer energie. Zijn nu echt met de laatste dingetjes bezig.
Heerlijk gevoel.

Fijn om te lezen dat alles lekker bij je gaat. Succes de laatste weken