@Sophievdb: Jeee joh altijd 3D echo’s wat stoer! Echt keileuk! En wat veel echo’s krijgen jullie! Wij krijgen in totaal 3 en met geluk 4 of 5 ![]()
(Behalve mensen met complicaties, die krijgen meer natuurlijk, maar dan is de lol er ook af denk ik…)
@Corina: Ah ik snap nu wat je bedoelde ja. Wat jammer dat de echo zo onduidelijk was.
En inderdaad als dat het ergste is, maar ja leuk is anders. Hopelijk kunnen jullie na de bevalling weer heerlijk samen slapen, al zal het dan niet veel zijn natuurlijk ![]()
@Wendy: Jaaaaaa daar is ze weer
Hihi
Heerlijk he meid, lekker thuis zitten. Ik weet niet beter ![]()
Oooh wat spannend zeg, ik hoop echt dat je krijgt te horen wat je graag wil horen. Hopelijk heb je een goed gesprek en zal het allemaal mee vallen. Maar blijf naar je eigen gevoel luisteren hoor ![]()
Ik begin het nu ook echt zwaar te vinden. Mijn buik begint behoorlijk te hangen zeg maar en zit ook echt in de weg.
Mijn rug moet het ook vaak ontgelden. Dus ook ik moet rustig aan doen met stofzuigen en naar de winkel lopen enzo.
Gelukkig hebben we eindelijk een vaatwasser, dus dat scheelt heeeeeeeeeel erg veel. Ik ben er zooooooooooooooo blij mee
![]()
En moeheid pfff praat me er niet van. Hoe lang ik 's morgens ook blijf liggen, hoe vaak ik overdag ook ga slapen, niks helpt ![]()
Het warme weer maakt je ook vermoeider dan je al bent.
Ik mag blij zijn als ik straks voor de bevalling een klein beetje fit ben ![]()
En Sylvie heeft de laatste tijd ook wat vaker gebroken nachten (tandjes en ziek en eng dromen) en tsja papa slaapt overal doorheen
Maar ja die moet ook werken, dus die laat ik ook lekker liggen. Gelukkig slaapt Sylvie altijd zomaar weer, maar hoe kort je ook wakker bent geweest, je nacht is onderbroken en dat merk je de volgende dag.
Laatste tijd ook erg veel en vaak plassen, soms 3/4 keer per nacht…
Begin het ook wel zat te worden (ja nu al
) maar vind het ook erg spannend omdat je nu weet wat een bevalling allemaal is en hoe het gaat…
Vrijdag hebben wij een groei echo en meteen die middag moeten we ook naar de verloskundige dus dat komt wel goed uit ![]()
Voor de rest mag ik echt niet klagen. We hebben het kamertje af, we hebben de naam, we zijn bezig met het geboortekaartje, Sylvie is superlief voor mijn buik
Wat wil je dan nog meer ![]()
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie