Nee helaas, morgen ochtend kunnen we weer bellen…
Liefs, Melanie
Nouuuu we hebben weer gebeld met de WBV, de mensen die boven ons stonden hebben tot 20 september de tijd om te reageren… reageren ze niet of wijzen ze hem af, is er een KANS dat wij hem krijgen… dat weten we dus niet… Misschien dat er nog meer mensen boven ons staan, maar ja dat is afwachten…
ze hebben nog 6 dagen!
Liefs, Melanie
tot 20-9 das nog 7 dagen want een BS zeg. En dan zeggen dat jullie boven aan staan. Is dit de enige WBV waar jullie terecht kunnen??? Want anders zou ik lekker naar een ander gaan en ik zou ook zeker eens kijken of je een klacht in kan dienen want je wordt nu gewoon aan het lijntje gehouden. Dit is echt een mooie voorde wet discriminatie.
Groetjes,
Michèle
Ik vind het maar raar dat eerst aangeven dat jullie bovenaan staan en ineens vissen ze er nog mensen uit 2005 uit die boven jullie staan. Dat kan idd niet anders dan vriendjespolitiek zijn. En het is toch ook heel vreemd dat ze niet kunnen aangeven hoeveel mensen er boven jullie staan voor dit huis.
Hoe dan ook hoop ik dat jullie dit huis alsnog krijgen.
Groetjes,
Sandra
Er is nog wel een andere wbv, maar die gaat niet over de wijk(en) waar wij naar toe willen…
je hebt hier Beter Wonen ( die gaat o.a over de wijken Windmolenbroek en Nijrees) daar willen wij graag naar toe.
En je hebt Sint Joseph ( die gaat over andere wijken), maar daar willen we niet naar toe.
Dus we hebben alleen met Beter Wonen te maken helaas…
Mijn moeder heeft de vrouw gesproken van het huis…en zij vertelde dat gisteren de papieren voor toewijzen van het huis de deur uit zijn gegaan, dus vandaag zouden de mensen boven op de lijst deze brief moeten krijgen… maar ik denk als je als sinds 2005 (zoals deze mensen dus) staat in geschreven… heb je vast wel meerdere toewijzegingen gehad, en ze allemaal afgewezen, dus wil je dit huis ook vast niet, want het huis is niet groot… en dat gedeelte is in eerste oog opslag niet bepaald netjes… (al weten Chris en ik, die er jaren hebben gewoont bij onze ouders nog wel beter).
Deze mensen zullen een afspraak maken met de vrouw om te komen kijken, dus we zullen de reacties wel horen van haar…
Ik hoop dat zij het een BEETJE negatief praat over t huis… zodat ie mensen hem zowieso niet nemen hahahah!!
KOM MAAR OP!!
Liefs, Melanie
dat gaat een spannende week worden en indd hopen dat ze het huis te klein of wat dan ook vinden zodat jij er weer een stapje dichterbij komt!
Suc6 in iig en ik duim voor je
before you judge me, try hard to love me
Dat hoop ik ook Mama van 3jongens…
we bellen van de week gewoon weer… of ze al iets gehoort hebben…
Liefs, Melanie
Nouuuuu, wat duurt dit allemaal achterlijk lang zeg! Niet normaal! Ik zou de zenuwen krijgen joh! Ik zit hier zelf onderhand met samengeknepen billen van de spanning, laat staan jullie! Elke keer denk ik: nu hebben ze het! Dan moeten jullie wéér wachten! Gatverdarrie! Ik vind 20-09 nog lang duren, zeker als je iets heel graag wilt! Dat je het nog volhoudt joh, maar ja, je hebt weinig keus. Ik wil nu toch écht dat je ons gaat melden dat jullie gaan verhuizen hoor, anders kan ik niet ontspannen bevallen!
Nee, zonder gekheid: ik ben echt heel benieuwd en vind het heel vervelend voor jullie dat jullie zo in onzekerheid worden gelaten. LAAT DIE MENSEN HET HUIS WAARDELOOS VINDEN! Zal ik daar even wat ratten en ander ongedierte achterlaten? Misschien helpt dat?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Laat al het ongedierte maar achter Rainbow… als je het maar wel weer weg haalt als wij het huis krijgen hahahaha!!
Ik heb ook echt wel de zenuwen hoor, en zit ook wel met samengeknepen billen te wachten tot ik een telefoontje krijg of een brief… maar t heeft geen zin…
Nu zul je zien hè… laten ze ons in spanning, krijgen we hem alsnog niet.
Liefs, Melanie
WAUUUUUUUWWWWWWW 1 goed nieuws!!!
Er zouden vandaag mensen komen kijken in het huis (wat wij graag willen).
MAAAAAAAAAAAAAAR, ze zijn niet komen opdagen… hun hadden nog 3 andere huizen toegewezen gekregen… dus dat is voor ons heel erg gunstig natuurlijk.
De vrouw die in het huis woont, gaat er vanaf de 23ste uit, en moet nu ALLES eruit halen van BeterWonen… MAAAAAAAAAAAAAAAAAAARR dat is natuurlijk ook weer heel raar, want als wij WEL in aanmerking komen voor dat huis, dan hoeft zij er niets uit te halen… dus dit zou voor ons betekenen, dat wij het huis niet krijgen, of iig niet op de lijst staan… maar we gaan maandag direct bellen, want wij willen (bijna) ALLES overnemen van haar!!
Vooral de keuken, vloer etc.
Duimen voor ons voor maandag!!!
Liefs, Melanie
pppppffffff ik word je toch bbbbrrrrr van .
meis ga voor je duimen zijn ze nou helemaal gek .
ze gaan het huis eerst renoveren .en dan de huur verdubbelen .
ik hoop het niet en dat jullie het huis krijgen .
succes
groetjes marielle mama van tanja
Nou, Vanmorgen maar eens weer gebeld…
Verteld dat die mensen dat huis niet namen, en of wij dat huis nu toegewezen krijgen…Dat konden ze ons (uiteraard) niet vertellen, want zolang hun geen afwijzing hebben gehad van die mensen kunnen ze niets doen.
Als ze dat vandaag wel krijgen, dan word alles opnieuw in selectie-procedure gezet, en weten we dus nog niet of wij het huis krijgen of niet…
Word er zo langzamerhand zooooo moe van.
We bellen vanmiddag gewoon weer, om te vragen of ze al wat van die mensen gehoort hebben…
Ohh jaa ik hoop dat ons geduld flink beloont word!!!
Liefs, Melanie
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 20 Sep 2010 10:38:37
Dit wachten is nog erger dan wachten tot je baby komt… dat weet je in iedergeval zeker dat ie komt, en dit weet je dus gewoon niet… hahaha
Liefs, Melanie
Ach grote kans dat als je ze elke dag belt ze zo gek van je worden dat ze je smeken om het huis te nemen
Groetjes,
Michèle
Nou… vanmiddag weer gebeld…
ze hadden nog niets van die mensen gehoort zeiden ze… en ze gingen er morgen achteraan…we moesten geduld hebben…
nou heeft mijn moeder de vrouw gesproken van t huis en zij vertelde dat die mensen vrijdag al geweigerd hadden dus ze (BeterWonen) lopen ons nu gewoon voor te liegen…
Waar we het laatst hadden over prioriteiten voor opstellen, is hun eerste prioriteit “LIEGEN” “Mensen aan het lijntje houden” etc…
Ook mijn vader heeft opnieuw een heel gesprek met beterwonen gehad…
We moeten helaas gewoon afwachten… Tja ik kan wel boos worden op die mensen, maar het daar krijg ik het huis niet mee…Het enigste wat we kunnen doen, is elke dag even bellen, en de “opnieuw in gang gezette selectie-procedure” afwachten, en hopen dat wij het deze keer zijn.
Liefs, Melanie