UPDATE verhuizen!

Melanie ik zal mijn achter blijvende collega’s vragen of ze de volgende keer bij een offerte van Beter wonen voor een stilstaande of mankement lift ook willen wachten en zeggen dat we er mee bezig zijn. Ben alleen bang dat het jullie niet helpt

Heb je trouwens zwart op wit iets van deze beloftes?? Want anders kun je dreigen naar kassa te gaan of zo, vaak zijn ze hier ook erg gevoelig voor.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 20 Sep 2010 20:14:14

Ik heb helaas niks zwart op wit staan Michèle… Ze komen het toch niet na…

Liefs, Melanie

Nouu… jullie zullen wel gek van me worden door al die onzekerheden he hahaha…

sorry hoor…

vandaag heeft Chris weer gebeld, nu stond er een vrouw die vanaf 2007 staat ingeschreven boven aan… zij heeft tot de 27ste de tijd om te reageren…

Ook mijn vader heeft 3x gebeld, en tegen hem zeiden ze dat er een vrouw het huis toegewezen heeft gekregen die gescheiden is, dus niet vanaf 2007 staat ingeschreven…

Zal ik ook maar bij Chris weg gaan??? dan heb ik het huis morgen bij wijze van spreken al… Goh wat een gelieg daar zeg!
3x een ander verhaal… ze willen ons er gewoon niet in hebben… dat is het…
We bellen de van de week of de 27ste gewoon weer kijken wat er nu gaat gebeuren…
Ben er een beetje flauw van nu, en jullie vast ook van dit eindeloze verhaal over een huis toegewezen krijgen…

Liefs, Melanie

Is beterwonen de enige wbv waar jullie bij kunnen reageren?? Hier kun je er uit namelijk een hele hoop kiezen zeg maar. Want dit schiet niet op nu. Heb je een idee waarom ze dit doen want je kan het altijd melden als discriminatie he. Dat is niet altijd kleur gerelateerd.

Groetjes,

Michèle

Ik baal helemaal niet van je verhaal Melanie! Het is gewoon echt waar-de-loos zoals ze jullie aan het lijntje houden. En wat is daar de reden van?? Ik snap er niks van, jullie willen dat huis denk ik het liefst van iedereen! Het ‘sleept’ nu al een paar weken met die WBV…en maar lullen en kletsen…Bah. Ik blijf hopen voor jullie! ARGH. Je moet nu zelf ook weten waar je de babykamer mag gaan maken! Ja toch! Gek word je hiervan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Michèle : We hebben helaas geen keuze qua WBV. er zijn er hier maar 2, en alle 2 gaan over verschillende wijken… en de wijk die wij willen valt onder Beter Wonen… Helaas…

@ Rainbow: Ze houden ons idd aan het lijntje… Wij willen ook niets liever dan dat huis hebben, en ik wil ook zeker heeeeeeeeeeel graag weten waar ik de baby kamer moet gaan maken… maar antwoord geven doen ze niet… of ze zeggen nu ja maak maar gewoon waar je nu woont, en vervolgens toch ergens anders… dat schiet niet op…

Liefs, Melanie

@ melanie das balen jah, maar wat zeggen als je gewoon op de man af zegt dat jullie aan het lijntje gehouden worden en het zat zijn en dreigen met wet discriminatie en zo?? Echt je zou bijna het huis kraken.

Groetjes,

Michèle

Nou het huis is verzegt aan iemand anders… helaas ook een turkse vrouw…ALLEEN STAAND!!!
Wij zijn een gezin! laat ons erin… maar nee…

Mn vader heeft een klacht in gediend daar en bij de gemeente, en nu gaat het er helemaal niet om dat er een turkse vrouw in zit, want hun hebben net zoveel recht op een huis als wij, maar ze staat nog maar een jaar in geschreven en wij al ruim 2 jaar… straks 3 jaar…
dat is gewoon erg lullig… maar goed…

We knappen hier de baby kamer een beetje op, en we kijken rustig naar een andere woning… we zullen het wel zien…
We steken er nu geen moeite meer in, want ze komen steeds met andere verhalen.

Wel heeft de gemeente gezegt dat ook mondelinge afspraken AFSPRAKEN zijn… maar ja we kunnen nu niets na komen dus het heeft geen zin.

We zoeken rustig verder!

Liefs, Melanie

Balen joh! Zo lang laten ze jullie in onzekerheid, en dan alsnog levert het niks op!

Nou, je pakt het in elk geval goed op en blijft positief, maar ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ja balen doen we zeker Liske… maar goed t is niet anders.
Ik kan niet anders dan positief blijven… er komt voor ons ook wel een leuk gepast huis op de plek waar we willen wonen toch?

Dan maar na de bevalling verder op zoek!

Liefs, Melanie

Hahahaha Kan niet anders Sannn, Kan wel boos worden en negatief blijven denken, maar dat heeft geen zin om het huis WEL te krijgen…

Ons geduld word straks vast rijkelijk beloont…

Liefs, Melanie

Kan de gemeente niks doen voor jullie het is namelijk een algemeen bekend feit dat gemeentes zelf ook huizen in bezit hebben of kunnen bemiddelen.

Groetjes,

Michèle

Mijn vader heeft gister de gemeente aan de telefoon gehad om deze situatie te melden… want wij vonden dit toch wel discriminerend tegenover de nederlanders, om alleen maar turkse mensen die woning toe te wijzen.
maar daar kan de gemeente niets aan doen omdat hun ook een NL paspoort hebben.
Maar verder kan de gemeente niets voor ons doen, dat ligt puur aan BeterWonen zelf.
Ze kunnen het alleen maar noteren.

Liefs, Melanie

sorry maar wat een aso WBV.

Groetjes,

Michèle

Jaa dat is het ook Michèle…

Liefs, Melanie

Ach troost je wij als bedrijf hebben ook altijd gelazer met ze. Ze betalen slecht en hebben altijd maar dan ook altijd wat te zeuren.

Groetjes,

Michèle

Ohh vreselijk is het hè… en als hun geld moeten hebben, moet het binnen 1dag op de rekening staan…

Liefs, Melanie

Hé gats, wat vervelend! Heb je zo lang gwacht en gehoopt en dan voor niks…Ik vind het zwaar K voor jullie! Goed dat je positief blijft, dat vind ik wel knap. En wie weet wat er nu komt meis! Blijf hoop houden, komt echt wel goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama