Ohhh wat ben ik pislink !!!
Er kwam een super leuk huisje vrij bij mn ouders in de buurt… er waren geen reacties of aanmeldingen voor dat huis (per 28september komt ie vrij)(huurwoning).
Wij waren de enigste…dus veeeeeeeeeeeeeeel kans om dat huisje te krijgen!
Ik net direct de woningdienst gebeld dat we graag weg willen hier, en heeeeeel erg graag dat huisje willen huren…
Maar mevrouw, u betaald niet altijd netjes voor de 1ste van de maand uw huur, dus u kan niet in aanmerking komen…
Jaaaaaaaaaaaa ik betaal toch…
Ja dat klopt mevrouw, en het is ook niet uw schuld, maar dat van uw vriend zn werkgever… en dat klopt ook hoor, Chris zn baas betaald NOOOOOOOOOOOOIT optijd… al mn rekeningen worden betaald rond de 26ste… nou zou je denken dat Chris zn loon wel rond die tijd zou moeten hebben… nou mooi niet… al 2 maanden lang krijgt chris het zo in zn hand maar pas rond de 10e van de maand… DAT KAN TOCH NIET???
Hij heeft een gezin te onderhouden, we willen weg hier… stort het gewoon OPTIJD!!! Ik ben zoooo boos… nu zit ik hier nog langer vast!
Ik blijf er alles aan doen om hier weg te kunnen, desnoods schrijf ik me in bij mn ouders… krijg ik een uitkering, kan ik weg hier!
Ben er zo klaar mee… wat een kolere baas zeg!
Wat moet ik nu??
Ik wil hier niet mn 2 kids grootbrengen… loop op mn tenen om overspannen te raken, en kan elke dag wel janken dat hier weer wakker word, en dat ik geen geld heb om fatsoenlijk rond te komen omdat zn baas niet betaald!
Ik werk bij een advocatenkantoor als schoonmaakster, zal ik mn baas vragen of hij iets voor ons kan doen?
Liefs, Melanie
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 09 Sep 2010 18:50:16