UPDATE verhuizen!

Ohhh wat ben ik pislink !!!

Er kwam een super leuk huisje vrij bij mn ouders in de buurt… er waren geen reacties of aanmeldingen voor dat huis (per 28september komt ie vrij)(huurwoning).
Wij waren de enigste…dus veeeeeeeeeeeeeeel kans om dat huisje te krijgen!

Ik net direct de woningdienst gebeld dat we graag weg willen hier, en heeeeeel erg graag dat huisje willen huren…
Maar mevrouw, u betaald niet altijd netjes voor de 1ste van de maand uw huur, dus u kan niet in aanmerking komen…

Jaaaaaaaaaaaa ik betaal toch…

Ja dat klopt mevrouw, en het is ook niet uw schuld, maar dat van uw vriend zn werkgever… en dat klopt ook hoor, Chris zn baas betaald NOOOOOOOOOOOOIT optijd… al mn rekeningen worden betaald rond de 26ste… nou zou je denken dat Chris zn loon wel rond die tijd zou moeten hebben… nou mooi niet… al 2 maanden lang krijgt chris het zo in zn hand maar pas rond de 10e van de maand… DAT KAN TOCH NIET???
Hij heeft een gezin te onderhouden, we willen weg hier… stort het gewoon OPTIJD!!! Ik ben zoooo boos… nu zit ik hier nog langer vast!

Ik blijf er alles aan doen om hier weg te kunnen, desnoods schrijf ik me in bij mn ouders… krijg ik een uitkering, kan ik weg hier!
Ben er zo klaar mee… wat een kolere baas zeg!
Wat moet ik nu??

Ik wil hier niet mn 2 kids grootbrengen… loop op mn tenen om overspannen te raken, en kan elke dag wel janken dat hier weer wakker word, en dat ik geen geld heb om fatsoenlijk rond te komen omdat zn baas niet betaald!

Ik werk bij een advocatenkantoor als schoonmaakster, zal ik mn baas vragen of hij iets voor ons kan doen?

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 09 Sep 2010 18:50:16

Nou ja zeg!!! Meteen je baas opbellen, misschien lukt het wel joh! gewoon proberen, zou geen seconden wachten!

En wat moet ik hem zeggen dan?

Ben zooo hyper en in staat om Chris zn baas (tevens ook een vriend van hem nouja wat een vriend!!! ) In elkaar te slaan!!!

Liefs, Melanie

proberen !!! wie niet schiet wie niet raakt zeggen wij altijd!!!
bel hem gelijk enne hou ons op de hoogte

ik zit ook op een huisje te asen hier in de straat (een hoekhuis) direct aan de speeltuin maar ehh kan je daarvoor de woningbouw bellen met die vraag?

before you judge me, try hard to love me

nou leg de situatie uit en dan kijken hoe hij reageert en dan gewoon vragen of hij iets voor je kan betekenen omdat dit buiten jullie macht ligt

Ik heb mn baas gemaild…

Ik wacht ongeduldig op een reactie…

@ mama van 3 jongens: Als het gaat om een huurhuis, kun je zeker de woningbouw benaderen, maar je moet wel ingeschreven staan voor een ander huis. (hier tenminste wel).

Liefs, Melanie

Is het niet verstandig als Chris eerst met zijn baas/vriend gaat praten over het probleem? Hij kan hem uitleggen aan de hand vvan dit voorbeeld dat het betaalgedrag van zn baas hem kansen laat mislopen en dat dit niet langer kan.

Ik zou eerst deze weg proberen voordat je juridische stappen gaat ondernemen. Mijn man zou het iig niet waarderen als ik dat buiten hem om zou proberen te regelen.

Dus even in- en uitademen en kijken of je het eerst op een andere manier kunt regelen, dat is wat ik zou doen…

Maar ik hoop echt zo voor jou/jullie dat jullie snel iets anders vinden en met meer plezier kunnen wonen, das echt superbelangrijk!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ Liske: Helaas hebben we al tientallen keren met Chris zn baas gepraat, en hij trekt zich hier niets van aan… Hij is de baas en bepaald zelf wel wanneer hij uit betaald… zo denkt hij…

Hij weet dat alles optijd betaald moet worden, omdat hij zelf ook een huisje heeft GEHAD (nu niet meer omdat hij bij zn vriendin weg is).
maar zn werknemers laat hij in de steek.

Deze juridische stap die ik nu gezet heb, doet hij niks op uit zegt Chris net aan de telefoon.
Het interresseert die kerel gewoon niet of we in de problemen raken of niet, of we een gezin hebben of niet.

Maar Chris liep al te twijfelen of hij weg zou gaan, maar weet het nu wel heel erg zeker…! EINDELIJK!

Liefs, Melanie

nu maar hopen dat jouw baas iets voor jullie kan betekenen!

nee ik ben niet ingeschreven maar ga dat wel doen dan de dame die er nu woont gaat ook niet op korte termijn weg denk ik maar mocht het ooit zover zijn dan wil ik daar graag gaan wonen ook al is het maar twee huizen verder (scheelt wel de koste van een vrachtwagen hahaha)

Wat gigantisch k*t zeg. Hoop dat er snel wat vrandrt en meissie probeer je eien toch een beetje rustig te houden, denk aan je beeb in de buik

Liefs Michelle

Ooooo meis, ik voel je TERECHTE woede hier gewoon door de computer heen! Ik zou er ook gefrustreerd door raken! wat een k-situatie zeg en dat allemaal doordat Chris’ baas te laat betaalt. Wij krijgen gewoon allebei ons salaris automatisch betaald en dat gaat altijd goed. Maar het hangt dan misschien af van de branche waarin je werkt? In de bouw bv gaat het misschien anders? Echt heel erg balen, ik kan me voorstellen dat je de haren uit je hoofd trekt van kwaadheid! Ik kan je even geen tips geven, want ik heb zelf nog nooit met dit soort situaties van doen gehad, maar ik denk wel dat het goed is om uit te zoeken wat jullie rechten zijn (bij jouw baas) en zeker nu jullie je droomhuis buiten jullie schuld om zijn misgelopen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Dit is niet de eerste keer dat Chris zooi heeft door zijn baas geloof ik he. Ik zou zeker weggaan als ik hem was. Hij loopt zijn poten uit zijn lijf als ik jou zo hoor en die vent doet niks terug. Echt de economie trekt aan nu dus lekker rondkijken nu.

Enne ik hoop dat jou baas kan helpen want oke de WB heeft gelijk maar jij ook, want met deze reden krijg je nooit wat anders natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

En hoe zit het met het benaderen van de woningbouw? Kunnen ze dat zomaar doen? Als je je huur niet betaald? Hoe zit dat juridisch? Moet je ook even uitzoeken, is de huur in je volgende huis minder? Zo ja kun je het daar dan niet op gooien? Even kijken of je door de mazen van het net kan kruipen?

Ohhhhhh wat ben ik blij dit allemaal te horen… kan weer een beetje adem halen…:smiley: Thnxx…

Ik heb net een telefoontje gehad van mn ouders… hun zijn naar de woningbouw geweest en hebben ons verhaal helemaal uitgelegt… de vrouw met wie ze spraken was zeer gemoedelijk en snapte onze situatie.
Ipv, dat er in het systeem staat “Niet optijd betalende” staat er nu onze situatie.
Volgende week donderdag hebben we een gesprek met hun zodat wij onze situatie kunnen uitleggen en zo alsnog misschien dat huis kunnen krijgen…

De vrouw liet het huis nog vrij tot na het gesprek

Liefs, Melanie

@ Michèle: Dit is zeker niet de eerste keer dat er ge-kloot word met Chris.
Vorige maand had zn baas de 15e nog niet betaald, (of een deel niet) toen heb ik hem benaderd, want Chris durft het volgens mij niet.
Heb zn baas gesmst, met of jij betaald ons nu de rest van de loon, of ik leg al mn betalingen bij jou neer, en dat is op dit moment meer dan dat rest bedrag!!

Volgende dag kon Chris alles uit de kassa halen… en dat heb ik direct gestort op mn rekening… en direct alles betaald… maar ja

Ik hoop dat het niet zo ver komt deze maand, want houdt er niet van als ik herringeringen krijg.

Liefs, Melanie

Heeeee, maar dat is COOL. Oooo, ik hoop zo dat ze jullie situatie begrijpen en jullie alsnog jullie droomhuisje krijgen! Ik ga duimen, duimen, duimen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhh dat hoop ik ook echt Rainbow!!!
Maar ik ga uit van t slechte, dan kan het alleen maar meevallen!

Ik ga ook flink duimen!

Liefs, Melanie

Fijn dat het iig niet helemaal klaar is dit verhaal

Fijn dat het iig niet helemaal klaar is dit verhaal

Nee idd malawimamajada… Er komt een vervolg…

Liefs, Melanie