UPDATE verhuizen!

duimduimduim…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ook hier wordt hard geduimd voor je!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

He meis, toen ik deze titel zag, dacht ik: ze hebben het! Maar nu weet je dus eigenlijk nog niks? Gatver! Moet je weer tot dinsdag in spanning zitten…niet tof. Maar hou de hoop erin he? Het komt vast goed! Duim, duim, duim!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Sorry Rainbow, moest de titel aanpassen anders paste het er niet in hahaha…

Maar uuh… Chris is om jawel kwart over 8 al gebeld vanaochtend, met de mededeling dat er mensen die al vanaf 2005 staan in geschreven als eerst gingen.
wij staan vanaf 2008 ingeschreven.
Wat hun verstaan onder mensen weten we niet, dat kan 1 gezin zijn, maar ook meerdere gezinnen… ze zei wel als dus deze mensen (tja hoeveel?) het niet accepteren dan zijn wij aan de beurt.

LAAT DIE MENSEN HET NOU NIET ACCEPTEREN!!! Hahahahaha

Liefs, Melanie

sorry maar hadden ze dat niet even kunnen laten weten voordat jullie daar op gesprek gingen en te horen kregen dat jullie eerste stonden. Men welke WBV is dit eigenlijk???

Groetjes,

Michèle

o meid wat spannend .mensen niet acsepteren .want hij is voor
melanie en chris .ik duim nog even verder voor jullie .
wanneer zouden ze dan weer contact opnemen dan .
het zijn ook een stelletje …bij die woningbouwen he
vriendjes politiek sterkte meid

groetjes marielle mama van tanja

Vriendjes politiek word er zeker gespeeld al zeggen ze van niet.
Eerst ons lekker maken met “Jullie staan boven aan voor dat huis, en op de lijst”, en na wat grondiger spitten komen ze er “plotseling” achter dat er mensen nog boven ons staan uit 2005.

Wij zijn een bewijs van vriendjes politiek, want Chris zn oom die bij de WBV heeft gewerkt, heeft ons toen die tijd dit huis binnen 2 weken aangeboden.
Dat heeft mijn vader ook aangekaart daar, zo van Hee die mensen ken ik, die zet ik boven aan"… Maar nee hoor zo gaat dat helemaal niet meneer zegt ze dan…

Nou dus wel ! Anders hadden wij had huis wel.

het is afwachten, kan nog wel 2/3 weken duren mochten die mensen het niet accepteren voordat wij een berichtje krijgen.
Maaaaar, ik bel maandag of dinsdag gewoon weer… zorg wel dat ze gek van me worden! hahahhaha GEMEEEEEEEEN!!

Liefs, Melanie

Niks gemeen Melanie, das reeel zijn, zo gaat het met alles. Ik ben voor Morgan ook gaan bellen naar het KDV waar ze nu zit van hallo is er al plek en dan eerst een keer per maand en toen een keer per week en ineens was er plek. Idem voor de donderdag. Ik belde en er was plek, waarschijnlijk hadden ze er geen zin in mij weer elke dag aan de lijn te hebben

Maar brutale mensen hebben de halve wereld meid.

Groetjes,

Michèle

Dan moeten we maar brutaler worden hè… hahaha, jaa zo is het wel…diegene die brutaal zijn krijgen per direct een huis of een plek op de KDV of weet ik wat… en diegene die dat niet zijn, hebben ook niets…

Liefs, Melanie

Ja helaas maar het werkt wel zo, Enne je hebt toch niks te verliezen want terug zetten mogen ze je niet

Groetjes,

Michèle

ja meid je heb gelijk zit ze maar achter hun vodde aan
doen ze nog eens wat nuttigs

Alleen wel rekening houden met elke dag willen bellen dat de meeste WBV’s op vrijdagmiddag niet werken

Groetjes,

Michèle

Jaa inderdaad Michèle… Ik bel maandag ochtend direct…:stuck_out_tongue: HALLOO jullie hebben ons vrijdag ochtend gebeld, maar is er NU al en een huis voor ons vrij??? Hahhaha

Liefs, Melanie

Jeetje, wat is en blijft het allemaal spannend zeg! Ik zou het onderhand niet meer houden van de zenuwen, zeker omdat jullie dit huis zo graag willen! Enne…het is zeker vriendjespolitiek bij de WBV-en. Ik kwam hier wonen en er was een wachtlijst van 5 jaar ofzo. Dus ik dacht: ‘Dat lukt me nooit om iets te huren’. Kom ik bij een WBV en vertel ik dat ik bij gemeente X werk. Laat die WBV heel veel met gemeente X samenwerken…Word ik de volgende dag gebeld, of ik wilde kijken bij een flat. Tuurlijk wilde ik dat. En het was een geweldige flat voor heel weinig geld. Ik dacht dat er tig gegadigden zouden zijn, maar nee…als ik 'm wilde, mocht ik 'm huren. Vonden ze volgens mij wel fijn, dat ze wisten dat er een net ambtenaartje in kwam te wonen, haha. Ik wilde de flat dolgraag en had 'm dus binnen twee dagen. Ik blij dat ik die kans kreeg. Het was gewoon mijn geluk en ik vond dat ik na een gestrande relatie ook wel geluk mocht hebben, maar voor mensen die al 5 jaar wachtten was het minder natuurlijk…Ons kent ons, zo werkt het vaak wel. Ik heb er zelf 6 jaar met veel plezier gewoond trouwens…Maar ik ga nu duimen (weer) en hopen dat jullie ook zoveel geluk hebben!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Zo Rainbow… zo hebben wij dat destijds ook gehad met dit huis dus… nu maar hopen dat ie mensen het huis niet willen, en dat de wbv gek van ons word… ze ging nog wel opzoek in een andere wijk… en dat is een nieuwbouwwijk waar we ook wel naar toe willen… Is ook dicht bij onze familie… en een heeeeeeeeeeeeeeeel kindvriendelijke buurt… met achterliggend bosgebied… Altijd leuk om even naar toe te lopen.

naja we zullen het wel zien hè… zolang ik maar een indicatie kan krijgen hoelang het ongeveer allemaal nog gaat duren, dan weet ik of ik de babykamer nog hier moet klaar maken, of ergens anders…

Liefs, Melanie

Das inderdaad wel prettig anders sta je straks twee keer te behangen en zo. Overigens een heel goed excuus om te bellen steeds enne als ze een indicatie afgeven vragen of je deze zwart op wit kan krijgen dan heb je rechten.

Groetjes,

Michèle

Jaa idd Michèle… thnxx voor de tip!

Liefs, Melanie

Geen dank als jullie je huisje maar krijgen

Groetjes,

Michèle

ja ik duim moet morgen de heledag werken .maar als ik thuis ben ga ik meteen kijken voor er heel goed nieuws is toi toi

he nog geen updat ??