UPDATE verhuizen!

He, wat super joh! Wat fijn dat je ouders jullie op deze manier helpen! En een gesprek wat ze afwachten en tot die tijd het huis vrijhouden, misschien heeft heel deze situatie jullie juist wel verder geholpen! meid, ik gun het jullie zo!

En ik wist niet van de voorgeschiedenis met die baas, ik denk voordat je direct een advocaat op em afstuurt, misschien eerst praten, maar nu begrijp ik dat jullie dat stadium eigenlijk al lang en breed voorbij zijn! Goed dat Chris iets anders gaat zoeken. Wat doet hij?

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Als eerste werkte Chris bij een foto/telecom bedrijf als vertegenwoordiger,
Daar is hij in Januari mee gestopt om (zn vriend) te helpen in een Computer/Game shop. (wat hij nu dus nog steeds doet) als winkel personeel.

Hij is het meeste geschikt echt om de weg op te gaan, Vertegenwoordiger dus…
Maar ja even zoeken naar wat leuks… Nu werkt hij ook het weekend weer… en mist toch wel de weekenden vrij…

Liefs, Melanie

oej meis ik merk aan je laatste 2 topics in wist je dat dat je idd goed pissed off bent! lieverd toch adem in adem uit…
ontspan!
nu nadenken. wat is slim…
Ik zou zoiezo eens een gesprek aan vragen met de baas van je vriend, niet jij maar je vriend natuurlijk. wat zegt hij hiervan?
Maar wat zou je eigen baas hiermee kunnen doen dan?
ik zou zoiezo een brief schrijven naar de woningstichting! leg je verhaal uit en vraag of ze die brief in de vergadering kunnen gooien.
geloof me ALSJEBLIEFD brieven nemen ze serieuzer dan telefoontjes!
sterkte meis! en ik begrijp je heel goed… ik wil hier rico ook niet groot brengen en wij zijn toendertijd ook zo genaait!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Inge: Gelukkig hebben we volgende week donderdag een gesprek met de woningstichting, zodat ook wij onze situatie kunnen uitleggen, want die vrouw aan de balie had alle begrip voor ons…
Ze houden het huis nog vrij…gelukkig…

En over Chris zn baas gesproken… het heeft geen zin om met hem te praten want het doet hem niets…

Liefs, Melanie

Als je een rechtbijstand verzekering hebt, kun je misschien die inschakelen?

Wat een ontzettende rotsituatie. Logisch dat je ontzettend kwaad bent, ik zou daar ook mega boos over zijn. Helemaal vanwege het feit dat jullie hierdoor misschien het huis wat jullie graag willen hebben mislopen. Zonder dat jullie er iets aan kunnen doen. Ik ben blij dat ze het huis alsnog vrij houden voor jullie.

Ik duim mee, dat jullie het huis alsnog toegewezen krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ohhhhhh wist je dat ik nog steeds met het huis in mn hoofd zit…
Krijg het er gewoon niet uit… en dat is niet negatief bedoelt, maar heb er zo`n goed gevoel over!!
Ik zie mezelf al helemaal dit huis vanaf vrijdag inpakken, en een brief qua opzegging schrijven… etc etc…

Ik heb er gewoon echt een goed gevoel over… dat wij dus dat huis wel gaan krijgen donderdag na ons gesprek!
Tjaa ik weet dat ik me nog helemaal nergens op mag verheugen, want mocht het niet doorgaan dan voel ik me weer kloten dat ik hier uiteindelijk mn kids moet laten opgroeien, mits er wel snel een ander huis komt.
Maar wil zooo graag dat huis!!

En ik weet dat huis heeft maar 2slaapkamers op de eerste verdieping en een 3e op zolder… hier hebben we er 4 en een zolder, maar hier weer geen vaste trap en daar wel.

De tuin is wel veeeeeeeeeeeee groter dan hier, en daar hoeven we qua verfen of behangen niets te doen, behalve de slaapkamers.
Het huis zelf is een stuk kleiner, maar groot genoeg voor ons 4 straks…
Ik zou me er helemaal thuis voelen, want heb nu al zin om EINDELIJK een naambordje te laten maken… Tjaa zo erg is het nu al…

Zou het een goed teken zijn dat we donderdag na het gesprek met de woningstichting toch het huis krijgen??? Ze houden het nog wel voor ONS vast…

Liefs, Melanie

Ik weet het niet, maar ik ga duimen!!!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Meissie, donderdag is een feestelijke dag want dan is onze oudste jarig, dus ik ga er gewoon vanuit dat het voor jou ook een feestelijke dag wordt!

Groetekes, Sje

Ik hoop het meid, ik ga duimen voor je.

Groetjes,

Michèle

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ze hebben gezegd dat het vast wordt gehouden voor jullie, tot na het gesprek?

Trouwens, ik heb ook wel eens gewoon een goed gevoel ergens over, en 9 van de 10 keer was dat ook juist.
Toen ik dit huisje waar ik nu woon wilde hebben. Was perfect voor Sarah en mij (ik was zwanger), tuintje, twee slaapkamer, hele grote woonkamer etc etc.
Ik ben zelfs al langsgefietst toen ik alleen nog maar had gereageerd. En met mij 100-en andere, hoorde ik later.
Normaal had ik dat nooit gedaan, dat vind ik nl de goden verzoeken. Maar nu voelde ik gewoon, dit komt goed.

Lilypie First Birthday tickers

Ik gun het jullie echt, dus hoop met je mee! En duimen natuurlijk!

duimduim

liefs

@BoukjenSarah: Ze houden het huis inderdaad voor ons vast tot na het gesprek…
Mocht het toch zo zijn dat we alsnog niet in aanmerking komen, dan geven ze het huis weer vrij voor anderen.
Maar wij staan boven aan de lijst, met het meeste aantal punten… (elke maand dat je staat ingeschreven krijg je een punt) en wij staan al vanaf Oktober 2008 in geschreven voor die wijk!
En jaa ik ben in mn hoofd allemaal al dingen aan het inrichten hahaha…

@Sje: Oohhh dan MOET het gewoon een feestelijke dag worden morgen!
Ben zoooo benieuwd…

Liefs, Melanie

Oh, maar je moet juist positief zijn en in je hoofd al doen alsof je in dat huis woont! Wij fietsten vorig jaar likkebaardend (haha) door de wijk waar we nu wonen, denkend dat het daar voor ons veel te duur zou zijn (is best een chique wijk). Terwijl we er dolgraag wilden wonen! En zie hier, we wonen er nu tóch! Gewoon door positief denken gebeuren er allemaal dingen die je alleen maar meehelpen. Dus fantaseer lekker over jullie huis en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Het is jullie echt zo gegund! Duim, duim, duim.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou lieve mensen die voor ons geduimd hebben… Ik weet helaas nog niet of het gewerkt heeft… we hebben wel een gesprek gehad, en ons verhaal ook uitgelegt…De vrouw met wie we spraken was niet super meegaand en zo dom als een achter eind van een varken…
ze vertelde de hele tijd, Jaaa jullie moeten gewoon voor de eerste betalen, dan is er niets aan de hand… als jullie nou sparen dan kun je dat opvangen… als jullie nou weten waar je prioriteiten liggen had je dit niet gehad… Zo ging het door…

Overal hadden wij wel antwoord op, want waar onze prioriteiten liggen weten we super goed, want OOK WIJ willen alles eerste betalen voordat we leuke dingen doen… Ze behandelde ons als klein kind…

Op een gegeven moment hebben we iemand gevraagt van de incasso, zij kwam en was HEEEEEL MEEGAANT!!! Gelukkig wel zeg! Ze snapte het helemaal en ze zei ook, jullie hebben alle jaren netjes betaald dus er is niets aan de hand… ook niet als je later betaald dan normaal.
En dit stond de komst op een nieuw huis niets in de weg… (gelukkig).

Nou het huis wat we graag willen hebben, weten we helaas niets over… zij ging alles wel voor ons uitzoeken en dan zou ze ons bellen.
Want zij kon niet zien op welke plaats we staan, want stel dat wij boven aan de lijst staan voor dat huis…(wat wij ook doen trouwens), en er komt iemand voorbij met urgentie of iemand die al 10 jaar op NON-Actief staan en nu opeens Actief wil gaan zoeken, krijgen hun voorrang… Nou Urgentie snap ik, maar diegene die dan opeens actief wil gaan zoeken, moet maar achteraan aansluiten vindt ik.
Ze konden er verder niets over zeggen.

Ze krijgt van ons tot dinsdag de tijd om onze papieren uit te zoeken, en ons DAT huis aan te bieden, want ik weet gewoon dat wij boven aan staan… want ik bel Dinsdag op over hoe ver het staat.

Chris en ik, hebben er eerlijk gezegt geen goede moed meer in dat we dat (ons) huisje krijgen…maar mijn moeder daar in tegen is super positief.
Ze zegt ook wel " Jullie hebben jullie verhaal nu gedaan, ze hebben jullie gezichten gezien, en nu wil ze verder geen gezeur meer van jullie dus jullie krijgen dat huis wel…" Nou laten we het hopen dat er volgende week een brief in de bus ligt, met een aankondeging voor een bezichtiging van t huis.

Ik heb er geen hoop meer in helaas, maar we blijven positief hè… (klein beetje hoop blijven we wel houden). Want weg gaan hier, willen we sowieso!!

Liefs, Melanie

Jeetje wat een muts. Soms snap ik niet waar ze die lui op aannemen. In iedergeval niet op hun empatisch vermogen.

En wat is dat voor BS als iemand ineens actief wordt gaat ie voor. Dan hadden jullie toch allang een huisje moeten hebben of zie ik dat nu verkeerd?? Maar ik blijf duimen meid want jullie moeten gewoon dat huisje krijgen. Met een tweede kindje op komst zijn jullie urgentie genoeg toch

Groetjes,

Michèle

Oh, wat spannend nog. Ik blijf duimen hoor, hoop echt dat het goed komt!

Groetjes,
M

Najaaaaaaaaaa zeg, alsof jullie net uit een ei komen. Mevrouw weet het wel erg goed allemaal zeg. Bleeeeeh.
Bij de woningbouw ver. kicken ze nogal op macht idd.
Maar iig, zeuren, zeiken en blijven bellen. (wel netjes natuurlijk…haha) Dan willen ze snel van jullie af.
We duimen nog wel een weekend door hier.

Lilypie First Birthday tickers

Nou macht heeft mn vader even laten zien… die kwam in zn uniform rechtstreeks uit het werk… ( hij werkt voor het Ministerie van Defensie )
en had dus ook zn stok, handboeien etc om… die mevrouw draaide opeens bij…:stuck_out_tongue: erg komisch om te zien!

Maar in iedergeval bedankt voor t duimen…

Liefs, Melanie

We duimen door

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers