UPDATE Het gaat beter!

@Sandra: weet je wat het is? hij wil wel naar school en gaan spelen zegt hij, en dan heb ik zoiets van: laat lekker gaan…
als hij geen koorts heeft tenminste he.
hij ligt nu te slapen, heeft eerst zijn hele slaapkamer overhoop gehaald en toen ik net ging kijken lag hij op bed achteraan

hij heeft vanmiddag een uur geslapen, hij heeft geen stem meer over en huilt zoveel en zo hartverscheurend ook heb nu zn dekbed op de bank gelegd en hij mag lekker dvd’s kijken. arm zieltje wat is hij sneu nu
ik twijfel nu of hij morgen naar school mag van me.

Ach gos, arm mannetje, heel veel beterschap met hem en ik had hm lekker thuisgehouden hoor van die fotograaf.

Dikke knuf voor Rico en ook voor jou !

jeuhh hij heeft gegeten vanavond! een kwart bordje en een half bordje bosvruchten yoghurt toppie! hij riep heel blij net: morgen huisje peeje op gool!
gerum! als het morgenvroeg goed gaat laat ik hem wel gaan hoor, als ie zelf wil… en ik woon er om de hoek dus ben er zo als t niet goed gaat.
misschien mag ik wel blijven en neem ik m na de foto toch mee terug maar ik wil eerst zien hoe hij morgenvroeg is. vaak gaat het s’ochtends namelijk goed en pas s’ middags goed fout.

Gewoon aankijken, maar wel lekker dat hij wat gegeten heeft.

Groetjes,

Michèle

Was niet kwijt Ben druk hahahaha.

Maar als de koorts morgenvroeg weg is en hij wil zelf naar school lekker doen, als het niet gaat bellen ze je wel.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hij is gewoon naar school.
gaf daar wel aan dat hij pijn had maar had voordat we vertrokken sinasprill gegeven dat moest nog inwerken.
ze zouden bellen als het niet ging en ze zouden hem goed in de gaten houden.
er is nog niet gebeld dus het zal wel goed zijn

school is best goed gegaan, hij was alleen wat onrustiger want hij had iemand met een hamer op dr lip geslagen.
zn vriendinnetje daar nog wel maar het ging perongeluk zei hij want het was in een spel dusja kan gebeuren. nu is hij heel moe en wil slapen.
goh hij sliep ruim 2 mnd a 3 helemaal niet meer s’middags en nu al 3 dagen wel. nu wil ie dus ook weer dus lekker toe latendoen…

Ik wou net zeggen lekker laten slapen dat is de beste genezing. Morgan is gisteren zonder eten naar bed gegaan, Ze was zo moe na het ziekzijn weekend en het kdv weer gisteren dat ze om 18.15 erin lag en om 18.20 sliep en ik heb haar 1 keer even gehoord in der slaap en om 7.00 was ze pas weer wakker.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het ondanks dat hij niet helemaal lekker is toch goed gegaan is.
En idd wat Michelle al zegt, slapen is de beste genezing.

Groetjes,
Sandra

idd wat slaapt dat deert niet zeggen we hier altijd
maarre hij slaapt niet hoor hij is druk aan het spelen in zn bed. ik hoor kookspulletjes en blokken door elkaar gegooit worden

het schiet niet echt op, hij voelt weer heet aan, zn neus zit dichter dan OOIT, en zn ogen tranen behoorlijk.
hij blijft rare gezichten trekken en hij is niet te genieten. jengelt en zeurt veel en niks is goed.
als papa over zn haartjes aait wordt hij al boos want dat mag dus ook al niet.
wil alleen maar tv kijken op dit moment pff…
ben het spuugzat onderhand. de neusspray houdt zn neus ook niet open

ik zou vandaag of morgen weer naar de post gaan. Hij heeft sinds maandag toch AB, dan zou hij als dit zou helpen, nu allang verbeteriing tezien moeten zijn!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ja ik weet niet of hij nog zo’n oorpijn heeft Wil… dat is het hele punt. hij doet wel moeilijk maar dat kan ook zijn van de verkoudheid opzich… snapje? ik weet het gewoon eveen niet ik ga hem zo tempen.

hij heeft gewoon 37,5 maarja echt koorts heeft ie ook niet echt aanhoudend gehad…

Inge: Het kan ook weer met school te maken hebben gehad.
Dat hij weer een nieuwe verkoudheid te pakken heeft.
Hier is Seth ook al vaak ziek geweest sinds hij op school zit.
En om de haverklap verkouden (vooral als hij uit school komt!).

Komende week heeft hij toch vakantie?
Ik zou lekker rustig aan doen met hem, en dan kan hij even bijkomen.
Liefs, Anne

Kan ook zijn dat hij er nu uitkomt die verkoudheid, kijk het even aan anders gewoon weer bellen.

Groetjes,

Michèle

@Anne: hoeveel soorten verkoudheids virussen zijn er? want ik en mijn vriend zijn ook al ruim 2 (ik 3) mnd aan het kwakkelen met verkoudheden.

@Michele: ja ik wacht het nog even af… vind het wel zielig

Uhm… geen idee!!
Maar volgens mij heel veel!

Ik denk dat het helpt als je gewoon lekker rustig aan doet. Dat doe ik meestal ook met Seth en dan is het snel minder heftig.
En ach, ik loop ook vaak de hele dag neuzen te vegen.
Verder is een week of 6-8 echt niet gek voor een verkoudheid. En heeft het vaak met je weerstand te maken (en ja, dat ligt weer aan voeding, maar kan ook door stress ed beïnvloed worden).
In ieder geval die verkoudheid is rot, maar daar zou ik me niet druk om maken.

Liefs, Anne

buiten het feit dat hij net naar school gaat heeft hij heel veel rust en regelmaat. dus ik denk niet dat dat het is tenzij hij mijn stress oppikt vanwege mijn gezondheid… maar dat probeer ik uiteraard zo veel mogenlijk voor me te houden…
hmm ja dat is ook wel weer zo maar het is meer dat er meer bij komt telkens… zn zn oren niet beter worden als die druk er niet af gaat en zn neus constant dicht zit.
zo sneu voor hem.
hij is nu flink aan het rennen en spelen dus het gaat wel de goede kant op maar zn ogen tranen zo erg ineens de hele dag en zn neusje gaat nuook niet meer open met zoutoplossing. arme ziel