UPDATE Het gaat beter!

ja hoor het gaat eindelijk beter met mn ventje! hij heeft geen/nauwelijks pijn meer (kan niet zeggen dat het weg is want zn pijngrens is heel hoog)
het enigste wat er nog is is het slijm hoesten en zn verstopte neus
ook die traan ogen zijn weg
we hebben net eeen poos in bad gezeten en papa is nu boodschapjes met m halen hij wilde weer buiten spelen zei hij dus ik heb beloofd dat als de wolken de regen niet loslaten dat we na zn rust uurtje vanmiddag dat we dan even naar de speeltuin lopen MITS hij zijn muts ophoudt want dat vind ik nu nog wel belangrijk.
dat was oke zei hij.
we hadden vanochtend verstoppertje gedaan. en hij vind het vooral ergleuk om ZELF te beslissen waar mama zich verstopt… dus hij wordt weer de oude hoor dat merk je wel aan zn : ik mag vandaag alles uitmaken " humeurtje niet dat hij dat mag maar toch!

super dat het weer beter met hem gaat!

before you judge me, try hard to love me

ja goed he!hij eet nu ook zn brood weer netjes op…gelukkig!

Oh wat fijn dat het weer beter gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Super om te lezen dat het weer wat beter gaat… kheb een hoop topics gemist geloof ik de afgelopen dagen en moest ff bijlezen… wat een werk

hahaha snap ik
nee echt hij is zo aan het opknappen
dit was de eerste keer na zijn operatie dat hij ziek was. en dan duurt het gelijk ook wat langer de arme ziel. maar hij is weer helemaal happy hoor, we zijn dus nog buiten geweest hebben we vogels bekeken en auto’s getelt en de kleuren benoemt. toen kreeg mama het koud en ben snel even broodjes gaan halen in de supermarkt.
rico wilde een zakje wokkels en van mij mag dat altijd op vrijdag en zondag (zakje chips) en ja nu is ie even met papa en de hond buiten dus hij is flink buiten vandaag om en om, dan met papa en dan met mama

goed dat het beter gaat! Hier is het in ieder geval wel droog genoeg om naar de speeltuin te wandelen, wel donkere wolken.

vandaag vind ik het wel lekker tot nu toe
de wind is niet zo guur en eigenlijk vrij zacht toch?
enfin hij is beter hoor dames! helemaal