Uit elkaar

Superfijn om te horen, een last van je schouders!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Op zich goed nieuws dus. Fijn!
En nu die urgentieverklaring regelen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh das mooi joh. Toch weer wat rust. Nu hopen dat de ha meewerkt en de wbv

Groetjes,

Michèle

Jah, toen we het te horen kregen, van dat ruisje, was ik ook helemaal van mijn padje… Zag haar al weken in het ziekenhuis liggen, operaties, slangetjes… Jakkes. Maar gelukkig valt het allemaal mee.

Vanmiddag om kwart over 4 kan ik bij de huisarts terecht, dus ben benieuwd of het me gaat lukken om zo’n verklaring te krijgen. Ik hoop het natuurlijk wel, en dan nog maar zien of de woningbouw er wat mee gaat doen. Ze moeten gewoon. Weet niet hoe dat verder in zijn werk gaat, maar hoop dat ik die verklaring dan vanmiddag gelijk mee krijg, kan ik meteen door naar de woningbouw. Had ik dit nou maar eerder bedacht, had me een hoop gestress gescheeld.

Geef ook duidelijk aan dat deze omstandigheden voor Danique ook niet goed zijn. Klinkt misschien heel lullig wat ik nu zeg, maar ondanks dat het een goed ruisje is zeg maar kun je dat niet gebruiken dat ze geen stress mag hebben??? Ik bedoel dat ruisje is aangetoont, waarom niet ‘gebruiken’ dan?

Groetjes,

Michèle

Zal alles in de strijd gooien om die verklaring te krijgen, reken daar maar op Ben bang dat ie na mijn afspraak nogal zal uitlopen, heb genoeg te vertellen. En dan nog maar hopen dat de woningbouw er mee akkoord gaat.

En daarnaast, het is voor kleine kindjes toch sowieso niet goed om in de stress te zitten… En als mama in de stress zit, dan zij ook. Pff… Tis wel een laatste strohalm, zeg maar. Als dit niet gaat lukken weet ik niet meer wat wel.

Klinkt lullig maar dan wordt het gewoon wachten… maar dat willen we niet dus duim duim duim duim duim…

Groetjes,

Michèle

Hihi… Jullie kunnen wel lamme duimen van mij krijgen…! Maar ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk zijn vruchten zal afwerpen.

Ik zeg altijd als het zo moet zijn dan komt het goed en anders moest het nog niet zo zijn. Snap je me nog ???

Groetjes,

Michèle

Ik hoop met je mee dat je die verklaring gaat krijgen.

Succes bij de huisarts vanmiddag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Michèle, ben ervan overtuigd dat dit zo moet zijn… Dus dan is het zo

Gewijzigd door - MamaDanique op 04 Nov 2009 15:06:09

Dan gaan we daar gewoon vanuit

Groetjes,

Michèle

Getsiederrie… Zo’n verklaring wordt afgegeven door een onafhankelijke arts, dus ik krijg hem niet van mijn eigen arts… De enige tip die hij me kon geven is contact op te nemen met de sociale zaken van onze gemeente. Dus dat gaan we dan morgen maar weer doen. Dan moest ik daar de situatie uitleggen en misschien dat zij me verder kunnen helpen.

Ha getver. Zo te horen wilde je eigen arts je wel helpen. Nou ja hopen dat zij ook de ernst er van inzien want oke je wordt niet de tfs geslagen leuk is het ook niet zo.

Groetjes,

Michèle

Fijn om te horen dat het ruisje niets ernstigs is!

Succes met de arts, hopelijk doen ze niet te moeilijk!

Groetjes Frauk

Nou, even een update…

Vanmiddag om half 5 heb ik een bezichtiging, het gaat om dat pandje in de winkelstraat waar ik het eerder al over had. De mensen die het toen voor mijn neus weg kaapten hebben het uiteindelijk toch maar niet genomen. En wel om een aantal redenen. De eigenaar van het huisje heeft nogal wat trubbels gehad met wanbetalers, dus hij heeft behoorlijk wat eisen gesteld aan zijn huurders. Zo wil hij een verklaring van goed gedrag, een inkomensverklaring, 2 maanden huur als borg, bewijs van geen BKR registratie… Nou heb ik gelukkig niks van al dat soort gekke dingen, dus ik hoop dat hij mij accepteert als huurder.

Vanmiddag eerst maar eens kijken of het wat is. Mijn papa gaat met me mee, die is altijd wat technischer dan ik. Het huis heeft 2 slaapkamers, elk 10 m2. Daarnaast een redelijke woonkamer en een keuken met alle inbouw apparatuur. Ook zit er een klein dakterras.

Ik stel me van te voren al in dat die man mij niet accepteert als huurder, dan kan het altijd meevallen. Maar aan de andere kant, ik ben nu al zo lang bezig met een huis en heb al zoveel teleurstellingen gehad… Het moet nu toch eens lukken?

Ik zit op je schouder vanmiddag om je te steunen!

Groetekes, Sje

suc6 we helpen je hopen op goed nieuws

groetjes

Ik ga op je andere schouder mee, kan ik meteen op en aanmerkingen geven :smiley:

Groetjes,

Michèle

Heel Veel succes!!!

Groetjes Frauk