Na de eerste boosheid en teleurstelling ben ik inderdaad nu wel blij dat ik het huis afgezegd heb. Ga het nu anders proberen… Je krijgt bij ons pas urgentie als je totall loss geslagen wordt door je vent en hiervan aangifte hebt gedaan bij de politie. En nu belde ik vanochtend (weer) met de woningbouw, die zeiden dat het inderdaad op medische gronden wel mogelijk is om urgentie te krijgen.
Nu had ik bedacht… Als ik mijn huisarts (waar ik goed mee kan opschieten) een soort van verklaring laat opstellen dat ik psychisch er niet meer tegen kan, en daarom dus zo snel mogelijk een huis moet hebben…? Ik bel hem woensdag, niet geschoten is altijd mis toch?
Vandaag proef gedraaid op mijn nieuwe werkplek, en het ging eigenlijk best wel heel erg goed. De andere leiding was heel tevreden over me. Het was inderdaad wel een pittige groep, zoals ze al hadden gezegd. Maar wel leuk. Het enige is, als ik tussen al die ukkies zit… Ik mis Danique! Dat had ik bij mijn andere werk niet zo erg, maar nu zit je de hele dag tussen die kleintjes. Waarschijnlijk donderdag nog een dagje meedraaien, en daarna een beslissing nemen. Denk dat ik het maar wel moet doen, ook omdat er wel kans is op uitbreiding van de uren.
Verder morgen naar Groningen met Danique, voor het ruisje bij haar hartje… Zit al behoorlijk in de piepzak.