Uit elkaar

Ten eerste toch nog gefeliciteerd!!

MAar ook gelijk weer een domper… Aan de andere moet je misschien maar blij zijn dat je van die vent af ben, want daar kan je alleen nog maar meer gezeik mee krijgen:S
Ik hoop toch dat je heel snel een nieuw huisje vindt, en dat die nog veel leuker is dan die je nu gezien hebt!!
Liefs, Anne

Hij wilde gewoon totaal geen concessies doen, geen water bij de wijn… En ik vind het wel heel erg belangrijk dat ik er mijn eigen plek van kan maken. Mijn eigen kleuren, geen knalrode muur waar ik na een uur tegenaan kijken al stapelkrankzinnig van wordt… Mijn eigen meubeltjes, voor zover ik die nog had. En als hij het dan zo moeilijk voor me wil maken, heb ik er weinig trek meer in. Het voelt niet goed, en meestal is mijn gevoel hetgene waar ik naar moet luisteren.

We hebben hier wel een particuliere woningvereniging, maar die heeft alle duurdere huizen. En dat kan ik gewoon nooit never niet betalen.

Superirritant dit, baal ook als een stekker. En ben link op die vent! Grmbl… Alles en iedereen gaat ervan uit dat ik per 1 december hier weg ben, en nu gaat het dus allemaal niet door. Argh.

Ben inderdaad wel blij dat Danique haar papa zo relaxed reageerde, hij zei gelijk toen ik het hem vertelde: “Dan zeg je het toch af, blijf je hier nog even wonen totdat je wat anders vindt…” Valt me dan alweer mee van hem. Zou ook niet weten waar ik anders heen moest maar toch.

Oowwhhh… Grmbl!

Hè bah. Wat klinkt die huisbaas als een nare kerel. Maar goed dat je daar niet van gaat huren, denk ik. Natuurlijk dan wel balen dat je niets hebt nu, dat is toch een flinke domper. Ik hoop dat je snel weer iets nieuws zult hebben!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik blijf je wel bonnen sturen hoor. Verf bederfd niet dus als je al wat met korting kan halen schaalt dat toch weer.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Tenminste het is nog een voorzichtige felicitatie, maar als ik het zo lees gaat dat wel goedkomen.

Maar wel heel naar dat je huisje niet doorgaat. Het is toch iets waar je naar uitkijkt en dan gaat het ineens niet door. Maar aan de andere kant, als ik het verhaal zo lees zou ik er ook geen lekker gevoel bij hebben. Hoe vervelend ook denk ik dat je er heel goed aan gedaan hebt af te bellen.

Ik duim met je mee dat er snel weer een ander huisje op je pad komt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Na de eerste boosheid en teleurstelling ben ik inderdaad nu wel blij dat ik het huis afgezegd heb. Ga het nu anders proberen… Je krijgt bij ons pas urgentie als je totall loss geslagen wordt door je vent en hiervan aangifte hebt gedaan bij de politie. En nu belde ik vanochtend (weer) met de woningbouw, die zeiden dat het inderdaad op medische gronden wel mogelijk is om urgentie te krijgen.

Nu had ik bedacht… Als ik mijn huisarts (waar ik goed mee kan opschieten) een soort van verklaring laat opstellen dat ik psychisch er niet meer tegen kan, en daarom dus zo snel mogelijk een huis moet hebben…? Ik bel hem woensdag, niet geschoten is altijd mis toch?

Vandaag proef gedraaid op mijn nieuwe werkplek, en het ging eigenlijk best wel heel erg goed. De andere leiding was heel tevreden over me. Het was inderdaad wel een pittige groep, zoals ze al hadden gezegd. Maar wel leuk. Het enige is, als ik tussen al die ukkies zit… Ik mis Danique! Dat had ik bij mijn andere werk niet zo erg, maar nu zit je de hele dag tussen die kleintjes. Waarschijnlijk donderdag nog een dagje meedraaien, en daarna een beslissing nemen. Denk dat ik het maar wel moet doen, ook omdat er wel kans is op uitbreiding van de uren.

Verder morgen naar Groningen met Danique, voor het ruisje bij haar hartje… Zit al behoorlijk in de piepzak.

Slim van je, die urgentie vragen op psychische gronden. Tuurlijk, altijd proberen! Zeker als je het goed met je huisarts kunt vinden, zou ik ook doen hoor!

Lijkt me gek, werken met kleintjes in de leeftijd van je eigen kind en ondertussen je eigen kind ook weer elders hebben ondergebracht. Zal wel wennen, toch? Fijn dat ze tevreden waren en dat jij het ook leuk vond. Klinkt positief!

Wat spannend morgen, logisch dat je 'm knijpt. Ik zal heel hard duimen dat er niets ernstigs aan de hand is met je kleine meisje! Veel sterkte en succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jah, het is inderdaad best wel scheef… Ook omdat ik Danique liever niet naar een kdv breng, maar zoveel mogelijk bij de oma en beppe… Haha, slaat eigenlijk helemaal nergens op maar okey. Dit is een buitenschoolse opvang, gekoppeld aan een lagere school. De kindjes die bij ons komen zitten ook op deze school. Ik kijk even hoe het donderdag gaat, moest vanavond haast huilen omdat ik zo blij was dat ik de kleine weer zag.

Vond het eigenlijk wel een goed idee, van die dokter dus ga woensdag bellen voor een afspraak. Hoop dat ie wat mee wil werken, maar denk het haast wel. Hij is hier ook een paar keer geweest na de geboorte van Danique en het is gewoon een goeie, aardige dokter.

Maar eerst morgen maar achter de rug hebben, dan zien we dan wel weer verder.

Precies, na morgen is het weer makkelijker om je op andere dingen te richten. Hoe laat is de afspraak?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

We moeten om 20 over 1 daar zijn, dus rond een uur of 11 à half 12 rijden we. Onderweg Danique maar een broodje geven, en hoop dat ze dan ook nog even kan slapen. Anders wordt het wel een hele lange dag voor haar. De vorige keer hadden we bijna 3 uren werk in het ziekenhuis, hoop dat het nu wat sneller gaat. We moesten toen vrij lang wachten op de uitslagen van de testen.

Oh kan me dat goed voorstellen hoor Jolan, maar geloof me het went wel als je wat verder bent en dan zul je zien dat het voor Danique ook goed is, de interactie met andere kindjes.

Enne ik zou het zeker proberen bij je ha ook omdat het voor die uk niet goed is, Die vangt ook de spanningen op.

En succes morgen, zal ik met je meerijden ???

Groetjes,

Michèle

Kom maar weer op mijn schouder zitten, kan je in de wachtkamer mijn handje vasthouden… Denk dat ik het begeef van de zenuwen

Is goed meid, ik ga met je mee hoor, is wel zo gezellig ook samen wachten

Groetjes,

Michèle

Heel veel sterkte vandaag
In gedahten bij jou en je meisie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Heel veel strekte morgen!!
Enne… als er nog plaats is op je schouder
Liefs, Anne

Je bent vast al onderweg, maar heel veel sterkte! Ik werk in Groningen, dus ben letterlijk heeeeel dichtbij. Ik denk aan jullie en hoop dat alles goed zal gaan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoe ging het in het ziekenhuis vandaag, mamaDanique?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed nieuws, gelukkig.

Ze heeft het ruisje nog steeds, maar het is niet verergerd. Dus geen progressief ruisje. Het is een vernauwing in de longslagaderklep, en dat veroorzaakt het ruisje doordat het hart meer moeite moet doen om het bloed door de klep te jagen. Heel veel mensen hebben dit, en je kan er met gemak 80 mee worden. Ben er niet zo wild van dat het ruisje er nog zit, maar als de mensen die er voor hebben geleerd zeggen dat het niet erg is, wie ben ik dan?

Al met al een onrustig dagje gisteren, maar we hoeven zoals het nu staat pas met haar derde jaar weer naar groningen toe. Dus mijn moederhart is weer gerustgesteld.

Nu de dokter bellen voor die afspraak

Hey meid,

Ik hoop dat je de spanning goed doorstaan hebt gister en dat het allemaal meeviel met de kleine prinses!

Liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn Danique dat het niet ernstig is dat hartruisje.

Ik begrijp hoeveel spanning je hebt gehad, want het is toch niet niks. Tim had ook een hartruisje, dus daar hebben we ook behoorlijk wat zenuwen over gehad. Gelukkig is het bij hem inmiddels weg. Maar als de artsen aangeven dat ze er 80 mee kan worden is dat toch behoorlijk geruststellend.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers