quote:
Heyhey, Had van de week die man van het huisje gesproken, per telefoon. Hij zei iets wat me erg deed schrikken, namelijk dat ie andere mensen voor het huis had gevonden, die wilden 100 euro meer betalen dan ik. Hij had zelfs al een huurcontract voor ze opgesteld, dit was alleen nog niet ondertekend. Heb hem toen even gewezen op het feit dat ie mij had toegezegd dat ik in het huisje kon, en hem mijn situatie nog eens uit de doeken gedaan. Na de toezegging dat ik 650 zou gaan betalen in plaats van 600, ging ie akkoord. Dus het huisje is er nog steeds voor me, gelukkig. Moet er niet aan denken om hier nog een paar maanden te zitten. Dat is een deprimerende gedachte zeg...![]()
Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig he en gezien hij jou en je vader hetzelfde gezegd heeft over de prijs heb je een getuige en is dat bindend voor de wet. Weet dat jij allang blij bent dat je een stekkie hebt, maar 50 euries een hoop geld. Bel je vader anders even want best kans dat ie niemand had maar dat ie nu wel de prijs wat hoger gekregen heeft.
Groetjes,
Michèle