He dat zijn de berichten die we willen horen. Verzamel even de reclamefolders van de doe het zelf zaken he voor verf in de aanbieding, kan een hoop centjes schelen.
Groetjes,
Michèle
He dat zijn de berichten die we willen horen. Verzamel even de reclamefolders van de doe het zelf zaken he voor verf in de aanbieding, kan een hoop centjes schelen.
Groetjes,
Michèle
Jah, das inderdaad wel een goed idee. Ik weet toch al wat voor kleuren ik ga gebruiken, vooral wit… Dus een flinke emmer latex en we zijn al een heel eind op weg. Volgens mij hadden we vandaag alweer 2 van die reclameblaadjes gehad, zal zo eens even kijken.
Zo hebben wij het ook gedaan hier en het heeft een hoop centjes gescheeld. Enne gezien jij al de mazzel hebt dat de verhuurder ook schappelijk is kan je heel wat overhouden
Groetjes,
Michèle
Meid je gaat het redden, ik heb nog nauwelijks of niet gereageert, maar wel alles meegelezen, en die dipjes blijven echt nog wel even maar ze komen steeds minder.
Ik ben ook gescheiden toen madelon 11 was en dat kind is helemaal opgebloeid nadien, die voelen de spanningen ook. En ook ik heb vaak schuldgevoel gehad van ik ontneem je je vader maar aan de andere kant hij kon der zien wanner hij wou of als zij wou.
En nu nog vaak heb ik het idee had ik het niet anders moeten doen, maar dan zegt ze nee mam dan waren we allemaal ongelukkig.
Hier zat nog wel bij dat ik uiteindelijk naar rotterdam ben gegaan met haar (wel in overleg met der) maar ze is nu terug naar brabant ze had toch heimwee en nu heeft ze weer heimwee naar hier (mam en broertje). En dat zijn voor mij ook steeds weer momenten van shit had ik het maar anders gedaan maar ze zegt zelf mama het is oke zo, als ik me eigen huisje maar heb dan is het goed.
Dus daarom zeg ik voor Danique is het beter zo. En gelukkig nog een stuk jonger als Madelon was.
Liefs Michelle
quote:
Bij de Karweikrant zit dit weekend een kraskaart waarmee je korting kunt verdienen. Verzamel die Karweikranten bij bekenden zodat je tig keer terug kunt voor korting! Actie geldt tot 1 november!
Groetekes, Sje
En bij de praxis hebben ze eens in de zoveel tijd (best vaak trouwens) stickers plakken actie.
Groetjes,
Michèle
Jeetje wat super dat je vader zoveel hebt kunnen regelen met de eigenaar.
Echt heel erg fijn. Hoop dat je snel lekker je eigen plekje hebt.
Groetjes,
Sandra
Mirema, dat is precies waar ik inderdaad over dub… Ik wil dat ze haar papa elke dag ziet, en hem elke avond een kusje kan geven voor het slapen gaan. Het is misschien wel mazzel dat ze nog niet zo oud is, ze beseft het misschien nog niet eens. Maar toch… Had het voor haar zo graag anders gedaan. Heb wel erover nagedacht, om een fotootje van haar papa in haar kamertje te hangen, zodat ze hem elke avond een ‘kusje’ kan geven en welterusten kan zeggen zodra ze dan kan. En dat dan gewoon in te voegen in haar slaapritueel. Misschien is het wel goed voor der?
En Sjé, mijn moeder kwam precies met dezelfde tip… Wij hebben het krantje hier nog niet gekregen, de reclame is hier altijd of heel laat, of helemaal niet. Maar moeders had hem ook al bij het oud papier weg gehaald van haar werk, en bij oma ook… Hihi, zo komt jan splinter door de winter. (Waar dat gezegde ook vandaan komt…??)
Vind het zo fijn dat jullie meedenken, echt. Voelt als vriendinnen, maar dan een beetje anders
Graag gedaan hoopr meid. Wij hebben ook nog geen karwei gezien, maar ik wil hem wel naar je opsturen hoor als we hem nog krijgen. Wij gaan toch niet verven vooprlopig
Groetjes,
Michèle
de commode staat in elk geval in helmond,dan hoef je die niet helemaal terug te zoeken in het topic
Geef je adres maar (over de mail) dan houden we dat in de gaten voor je, Het minste dat wij kunnen doen gezien we niet zoveel over hebben
Groetjes,
Michèle
heel veel sterkte meid en ik hoop dat jullie heel gelukkig worden in jullie nieuwe huisje. Zelf heb ik dit gelukkig nog nooit meegemaakt dus veel goede raad kan ik je niet geven helaas. Maar ik denk wel dat je de goede keuze gemaakt hebt, ook voor danique. Altijd spanning is denk ik slechter voor haar.
Heel veel geluk,
Groetjes Ramona
Dat is indd een goed ritueel. Madelon had en heeft ook foto van der vader staan.
En nooit kwaad spreken over hem, jij kan kwaad zijn maar daar heeft zij niets mee te maken. Hoe moeilijk dat soms ook is. Nu heeft zij nog de leeftijd dat haar dat nog niet zoveel zegt en tegen de tijd dat zij dat begrijpt is jou ergste woede wel weg.
Maar ik heb daar bij Madelon echt goed op gelet., wij hadden ook geen bezoekregeling hij kon haar zien wanneer hij wou en andersom maar wel met belletje vooraf, werd eigenlijk automatisch om het weekend toen ik in rotterdam ging wonen,
Bedenk zo, tuurlijk wil jij dat ze ook met der papa opgroeit, maar je neemt dit besluit niet zomaar. Hou dat in je achterhoofd en spanningen voelt een kind ook.
Liefs Michelle
He Mamadanique,
Hoe gaat het nu?
Nog nieuws en nog steeds the sunny side up?
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je snel op je nieuwe stekkie zit!
Succes!
Liefs, Liske
Heyhey,
Mjah, meestal wel die sunny side up… Ben het zonnetje in huis En ben ik het even niet, dan ga ik naar een vriendin, of een stuk te toeren… Even de zinnen verzetten. Merk wel dat ik op mijn tenen loop, en niet zoveel meer kan hebben.
Had van de week die man van het huisje gesproken, per telefoon. Hij zei iets wat me erg deed schrikken, namelijk dat ie andere mensen voor het huis had gevonden, die wilden 100 euro meer betalen dan ik. Hij had zelfs al een huurcontract voor ze opgesteld, dit was alleen nog niet ondertekend. Heb hem toen even gewezen op het feit dat ie mij had toegezegd dat ik in het huisje kon, en hem mijn situatie nog eens uit de doeken gedaan. Na de toezegging dat ik 650 zou gaan betalen in plaats van 600, ging ie akkoord. Dus het huisje is er nog steeds voor me, gelukkig. Moet er niet aan denken om hier nog een paar maanden te zitten. Dat is een deprimerende gedachte zeg…
In de week van 10 november komt ie deze kant op, hij woont namelijk aan de andere kant van .nl… Dan gaan we het huurcontract tekenen en dan krijg ik ook gelijk de sleutel. Kan ik gaan klussen, en zodra ik klaar ben kan ik er ook gelijk in trekken. Dus dat wordt als een gek aan het sauzen en verven zodat het zo snel mogelijk klaar is.
Er komt nu eerst nog iets anders voorbij, namelijk Danique haar ruisje. Ze had bij de geboorte al een ruis bij haar hartje, en ze hebben ons destijds verteld dat dit meestal met een jaar voorbij is. Maar helaas, de arts op het consultatiebureau kon het nog duidelijk horen. Dus nu hebben we een afspraak voor 3 november, en dan moeten we naar Groningen. Ik hoop maar dat het ruisje niet veel erger geworden is, want dan kan het heel goed zijn dat die kleine pop geopereerd moet worden. Zit er nu al over in… En dan is ze 7 november jarig, wat nou als het niet goed is…?
Op het moment overheerst het ‘slechte’ gevoel, alles stapelt zich op. Heb het gevoel dat er steeds meer slecht nieuws komt, en zie af en toe geen uitweg meer. Maar dan schop ik mezelf even onder mijn kont, en prijs me gelukkig met de kleine dingen die ik heb. En dan vooral met dat ene kleine ding, wat mij elke dag gelukkig maakt. Als ik haar uit bed haal, als ze lekker met me ligt te kroelen, als ze me toelacht en als ze me een kusje geeft…
Wat ontzettend knap dat je er zo positief onder blijft!
Eerst het huisje: Fijn dat het doorgaat, maar wat een hork dat hij achter je rug om het huisje bijna aan anderen had ‘gegeven’. Goed dat je er zo op gereageerd hebt!
En het ruisje: Wat ontzettend naar! Toch niet iets wat je verwacht…
Hoop echt heel erg voor je dat er niets ernstigs aan de hand is!!
Dat jullie gezellig en onbezorgd haar verjaardag binnenkort kunnen gaan vieren.
Wat je al zegt, probeer de positive dingen te zien, en van de kleine dingen te genieten! Maar trek ook aan de bel als het allemaal te zwaar wordt!
Praat het hier van je af. (Of neem contact op met een psycholoog) Zo kan je er daarna weer tegenaan, zonder dat jeje steeds zwaarder gaat voelen, en wat je zelf al zegt, dat je bijna geen licht meer krijgt.
Blijf vooral jezelf! Je doet het echt ontzettend goed, ik ben echt trots op je!
Liefs, Anne
Hoi Hoi
heb de toppic nu pa gelezen Ben nog niet zo heel lang “actief” op ikke ben
Nou ook ik kan je niets meer toe wensen dan sterkte, rust en wijsheid
Iniedergeval goed dat je voor je dochter en jezelf kiest
Ik las dat je bezig bent met een huisje Hoop voor je dat het doorgaat Zoals ik het nu lees is het nog niet helemaal duidelijk
Het enige wat ik je nog kan aanbieden is hulp bij een huur contract
Ik verhuur zelf woningen en weet uit ervaring dat er een hoop schort en rammeld aan huur contracten
Als je wil kan ik je een mailtje toe sturen met een goed huur contract
Want als huurder sta je wel sterk mits je een goed huur contract hebt
Heeeeeeeel veel sterkte
En ik ben ook een kind van gescheiden ouders en heb geen contact meer met mijn vader Maar boven alles op de wereld ben ik mijn moeder dankbaar voor wat ze voor ons heeft gedaan
Er waren zelfs dagen dat mijn moeder alleen ons warm eten gaf omdat er geen geld was voor 3 keer warm eten
Toch heb ik een hele fijne jeugd gehad
Hoop dat je er snel uit komt en weer met plezier de wereld in kan kijken
Gelukkig kan je nog wel genieten van je dochter Ondanks de shit
Dat is ook weer het positieve van kinderen Ze maken dat je door moet VOOR HUN
Nouja Nogmaals sterkte
Gr Linda
quote:
Maar dan schop ik mezelf even onder mijn kont, en prijs me gelukkig met de kleine dingen die ik heb. En dan vooral met dat ene kleine ding, wat mij elke dag gelukkig maakt. Als ik haar uit bed haal, als ze lekker met me ligt te kroelen, als ze me toelacht en als ze me een kusje geeft..
Vooral de goede dingen blijven zien!!! En volhouden voor jou en de kleine meid. Alles komt echt goed!
Kopop meid! Ik zit op je schouder hoor! Kan ik gelijk helpen met sausen!