Uit elkaar

Wat een situatie!! Toch wel weer een lichtpuntje zodat je dan je eigen leven weer op kan pakken. Mar wat een waardeloze vent als hij zo reageerd!! Niet te filmen. Denk dat je na zo’n reactie toch wel de stekels op zet. Dat zie ik dan wel, wat een instelling…

Als het lijstje nog aangepast wordt, moet je hem er maar weer opzetten. Als we kunnen helpen doen we dat!

Veel sterkte voor het weekend en ik kom op je schouder zitten, kan ik gelijk kijken of dat ene truitje je wel goed staat als je gaat winkelen

Haha We zitten vlakbij Meppel, dus denk dat ik daar maar heen ga. Iedereen die zich geroepen voelt, kom die kant maar op! Ben niet zo’n shopper, maar kom wel altijd thuis met tassen vol spulletjes voor Danique. Typisch hè? Hebben jullie dat nou ook…?

In principe heb ik niks meer nodig, de spullen die ik nog niet heb zoals pannen (Ja, dat oude heel-veel-de-handse spul…) is allemaal in het huisje aanwezig. Het is in principe een gemeubileerde woning, maar wil toch wel graag mijn eigen spulletjes neer zetten. Anders heb ik het vakantiewoning gevoel, en dat is ook weer niet de bedoeling. En dan kan ik zo langzamerhand wel mijn eigen dingetjes kopen, in mijn eigen tempo en lettend op leuke aanbiedingen.

Ik zal het topic nog even bekijken en dan schrijf ik iedereen gewoon een mailtje welke spullen ik echt nodig heb en kom ophalen. Blijven hangen zijn de commode, kinderstoel en iemand met een hele handige man die ik geloof een tv meubel had gemaakt… Maar zal er even mee bezig.

Enneh, wat betreft mijn ex, dat is gewoon een slappe lamlul… Sorry voor het taalgebruik.

Yep ken het helemaal, ik mag ook niet meer zonder toezicht (das pappa) gaan winkelen voor Morgan want ik koop veel te veel en heeft ze het nodig… nope, maar het is zo schattig

Geeft niet, ik wilde me netjes uitrukken.

Groetjes,

Michèle

Uitrukken… Was dat

Leuke verschrijving Michèle!

Groetekes, Sje

Heey,
Ik lees nu pas wat er hier allemaal aan de hand is, en ik wil toch nog even iets van me laten horen!
Je bent echt sterk!
Goed dat je zo je eigen plan aan het trekken ben en je leven voortzet samen met je dochtertje. Ik wens je heel veel sterkte, en mocht ik nog iets voor je hebben, dan hoor je het van me
En ik hoop dat het gaat lukken met je huisje!!!
Liefs, Anne

Nou, even een update na het weekend waar ik zo tegenop gekeken heb dat ik vrijdag met pijn in mijn buik achter het stuur kroop om te vertrekken…

Het viel eigenlijk reuze mee! Mijn ex was in principe best te pruimen, hield zich vooral bezig met de familie en de kids dus daar had ik weinig last van. Verder heb ik heerlijk gewandeld met Danique in het bos, en we zijn niet eens wezen shoppen!

@ Judith: Dus als je wel op mijn schouder bent komen zitten, heb je kunnen zien dat ik plat op mijn gat van een heuveltje uitgleed en onder de modder/blaadjes/takjes en viezigheid zat…

Danique sliep niet zo goed in het huisje, was de eerste nacht om de 2 uur wakker. Dus ben samen met haar op zondagavond al naar huis gegaan, in plaats van de geplande maandagmiddag. Hebben we toch de zondagsnachts nog lekker kunnen slapen.

Heb de man van het huisje nog steeds niet gebeld over de definitieve ja of nee… Schuif het maar voor me uit, het is natuurlijk niet ècht wat ik wil. Maar het zal toch moeten gebeuren, hoe moeilijk het ook is. Er moet nog even wat onderhandeld worden door mijn paps, dus zal hem vanavond het telefoonnummer geven zodat hij hier en daar wat kan proberen te regelen. (Had ik al gezegd dat er zelfs een bad in het huisje zit…)

ik zit weer een beetje mee te lezen mamavandanique…maar hoe gaat het nu werkelijk met jou meid?
ik vind het zo ontzettend knap dat je dit door blijft zetten, en zo moedig, terwijl je nog wel met hem onder 1 dak woont. ik bedoel hier hebben we ook wel is zo’n ruzie gehad dat ik zei toedeloe…maar hield dat niet lang vol ofzo.
blijkbaar is bij jullie de liefde zo op…
in ieder geval van hem zoals je schrijft maar hoe zit dat bij jou meid?
want als jij nog zoveel van die man houdt en je eigenlijk alles door wil zetten als hij maar zn best deed en nog wel van je hield…
jeetje ik ben echt trots op jou hoor meid dat jullie er beide anders over denken en jij toch door blijft zetten om dan ook te gaan…terwijl je dit juist zo moeilijk vind

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Mjah, goeie vraag… Ik weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden. Zo lang ik mijn dingetjes blijf doen gaat het wel, maar dan komt er zo’n moment (tegenwoordig kan ik ze per dag niet meer op 2 handen tellen) dat je er ineens weer aan denkt, en dan vlieg ik weer in een dip. Heb daar trouwens nog iets over geschreven:

Eerst dacht ik: ‘niet aan denken’.
Dat heb ik toen gedaan,
maar twee seconden later,
dacht ik er tòch weer aan.
Nee, zo eenvoudig is dat niet,
want weet je, wat je doet,
je denkt er óók aan als je denkt
dat j’er niet aan denken moet.

Zit geregeld met mijn handen in het haar, als ik denk aan de toekomst. En daarnaast blijf ik mezelf voorhouden dat ik aan Danique moet denken, voor haar het beste willen. En inderdaad, als hij nou nog maar van me hield, dan was het gemakkelijk geweest. Dan was er nog iets geweest om voor te vechten. Maar de vechtlust is me ontnomen.

Op het moment is het voor mij heel moeilijk om een knoop door te hakken en te zeggen van: We redden het samen, ik ga weg. Ik bel die vent van het huisje en we gaan. Want wat nou als Danique haar papa gewoon een flinke dip heeft, en straks denkt aan wat de dijk zong…? (Man, weet pas wat ie mist…)

Ja. jeetje… ik snap je twijfels!

Die gast moet gewoon zn mond opentrekken en vertellen wat er echt in hem omgaat! Het lijkt erop dat hij dichtslaat, misschien wel omdat het hem té veel doet! Maar daar kom je niet achter als hij zijn gevoelens niet deelt! Ik snap dus helemaal dat je het heel moeilijk vindt om nou echt de knoop door te hakken en een definitieve keuze te maken.

Maar meid, wat je ook besluit, ik vind het hartstikke dapper van je dat jij open en eerlijk bent en zegt dat het voor jou op deze manier niet meer kan!

Heel veel strekte en er komt een moment dat het allemaal wél weer zeker weet en terugkijkend denkt: Zo had het gewoon moeten lopen. Maar zolang je er nog middenin zit heb je daar weinig aan…

Liefs! Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
@ Judith: Dus als je wel op mijn schouder bent komen zitten, heb je kunnen zien dat ik plat op mijn gat van een heuveltje uitgleed en onder de modder/blaadjes/takjes en viezigheid zat...

Natuurlijk! Dat was toch op dat ene heuveltje

Jammer dat ze niet goed sliep, maar dan heb je wel een reden om eerder te vertrekken…

En je twijfels zijn erg goed te begrijpen hoor! Het is niet zomaar iets dat je beslist. Het is een keuze voor de rest van je leven en dat van je dochtertje. Daar moet je sterk voor zijn en veel vertrouwen hebben in jezelf. En hoe je erover schrijft, komt bij mij over dat je die dingen wel hebt. Kop op!

Deze keuzes zijn zo moeilijk. Wat als en misschien moet ik toch. Ik heb er ook voor gestaan en ik had niet eens een kindje.

Misschien maakt het je keuze makkelijker als je dit in je achterhoofd houd. Stel dat je weggaat en hij wil toch vechten voor jullie (grote kans dat Huub gelijk heeft, eerder ziet ie het niet) dan is de huur ook zo weer opgezegd. Dan kun je altijd weer bij hem intrekken. Zo als het nu gaat kan het niet meer, maar hij kan altijd bewijzen dat hij de moeite waard is. Heb je dan toch het idee dat je hem toch niet meer moet dan heb je je eigen stekkie al.

Groetjes,

Michèle

Jah, das dan een beetje de deur op een kiertje laten en kijken of ie om het hoekje komt gluren… Maar dan blijf ik toch zitten met een stukje hoop. En wat nou als ie al vrij snel weer een andere vriendin vindt? Dan denk ik dat ik mezelf beter kan beschermen en “gewoon” tegen mezelf moet zeggen van: Over is over, en nu gaan we verder.

Moet nu korte metten gaan maken met al die twijfels en zorgen dat een en ander geregeld wordt. Ga allereerst mijn moeder zo bellen om het telefoonnummer van die man door te geven, zodat mijn vader vanavond kan gaan bellen. Als ik het nu niet doe, blijven we nog langer door modderen en das ook niet de bedoeling. Daar worden we allemaal niet gelukkig van.

Ja das waar, een stukje hoop blijft, Als je dat niet wil dan moet je inderdaad knopen doorhakken. En geloof me de pijn slijt. Ik ben bij mijn 2e ex weggegaan juist omdat ik van hem hield. Deed heel veel pijn, maar de pijn slijt. Al is dat niet wat je horen wilt nu denk ik.

Maar geloof me je krijgt er veel rust voor terug en dat is zowel voor jou maar zeker voor je muppet heel belangrijk.

Groetjes,

Michèle

grinnik Mien muppet… Dat zeg ik heel vaak tegen der. Bist mien kleine mupput, en dan kan ze me zo lief toe lachen…

Heb net bijna een uur met mijn moeder gebeld, heb gevraagd of ze pa wil vragen of hij vanavond kan bellen. Heb een aantal dingen doorgegeven die hij dan weer aan die man moet vragen/regelen, dus hoop dat het hem gaat lukken. Hoe dan ook, dat was weer een knoopje minder.

Enneh, mocht het allemaal toch nog goed komen als ik eenmaal in het huisje zit… Dan ga ik dus ècht niet mijn huur weer opzeggen en weer terug naar dit huis. Dan blijf ik mooi op mijn eigen stekkie, en verkoopt hij zijn huis maar. Als ie dan zo graag weer bij me wil zijn, komt ie maar naar mij toe. Als het dan wel weer mis loopt, kan hij een ander huis zoeken. Weet ie ook wat dat is Al ga ik er niet vanuit dat dat allemaal gaat gebeuren.

Okey, dip is weer voorbij… De actieve ik is er weer. De ik die het wel weer ziet zitten en er voor wil gaan. En weer nadenkt over wat voor kleur die ene muur dan toch moet worden… Dank je dames… Weer.

Meid geen dank enne die dipjes zul je nog wel meer hebben en ook als je al weg bent. Jammer dat je zo ver weg zit anders zou ik een bakkie komen doen om de tijd te doden en je dipje te verjagen, of jij bij mij

Maar ondertussen doen we het gewoon zo toch

Groetjes,

Michèle

Gelukkig zit er in het huisje al een internet verbinding, dus zal gewoon door kunnen gaan met ikkebennen Er staat zelfs al een computertafel, en de laptop heb ik ook al geregeld…

Zo te horen heb je het van af en toe een dipje al helemaal bekeken. Das alleen maar goed toch. Nu alleen pappa nog even wonderen laten verrichten en jij kan in december je boom in een nieuw thuis zetten.

Groetjes,

Michèle

Nou, pa is weer lekker aan het onderhandelen geweest… (Had ik al gezegd dat ie de beste papa van de hele wereld is?) Hij heeft een aantal dingen voor elkaar gekregen die voor mij echt belangrijk waren, de huurprijs is gezakt, ik krijg de sleutel eerder dan ik hoef te gaan betalen zodat ik de boel eerst kan opknappen… Die man zoekt stalling voor zijn eigen spullen zodat ik mijn spulletjes er neer kan zetten, en hij wil de kosten voor het verven etc 50/50 delen… Is het niet super? Het komt allemaal wel goed met ons. Volgende week belt die man mij zodat we afspraken kunnen maken. Dus zal nu maar even op zoek op internet naar een soort van huurcontract wat ik kan gaan gebruiken.

Goed bezig die vader van jou!

Groetekes, Sje