Op de 1 of andere manier voel ik me gewoon bezwaard door alle lieve reacties, ben zo iemand van: Kom op, niet zeuren… Kop ervoor en gaan! Niet teveel afhankelijk zijn van anderen en je eigen boontjes doppen, wordt je sterk van. Maar ben bang dat ik straks niet de ‘luxe’ heb om me dat te veroorloven, en toch wel afhankelijk ben van mensen zoals jullie. Wat dan eigenlijk ook weer helemaal niet zo erg is. (Snappen jullie er nog wat van?
)
Ik lees over een kinderstoel van Shirley, en een commode van Cheyenne… Dames, heel graag. Ik ken de soort kinderstoel, mijn moeder heeft er geloof ik ook zo eentje. Die laten zich heel makkelijk verven in een kleurtje wat je zelf wilt, en ben wel een crea-bea wat dat betreft. Super. Ik ben stiekem in mijn hoofd al aan het bedenken hoe ik het straks allemaal wil hebben… Ben iemand van kleur en warmte en gezelligheid. Zat aan donkerpaars te denken voor de woonkamer…
Ben gisteren toevallig bij de Action geweest, en daar hadden ze nu ook besteksets, voor 7, 50 euro. Ook wel hele leuke, met een geruit handvat. Heb er even over nagedacht, en denk dat ik die maar moet halen. Vond het zo’n leuk setje! Wat betreft het kopen van veel voor weinig, daar is mijn moeder echt HEEL erg goed in. Zij is iemand van rommelmarkten, kringloopwinkels etc. Dus zodra het zo ver is, denk ik dat wij heel wat te sneupen hebben.
Isa, je vroeg hoe het nu was en het contact met Danique haar papa… Ik voel me weer een stuk beter dan van de week, je hebt ze soms. Van die vervelende dips waarbij je het idee hebt dat je er even niet uit komt. En dan kijk je naar die kleine en dan kan je alleen nog maar huilen… Nou, das nu weer over, voor nu. Heb vannacht gewerkt, en mijn zinnen kunnen verzetten dus dat is altijd lekker. Verder leven we hier zoveel mogelijk langs elkaar heen, we gaan elk ons eigen weg. Wel lastig, omdat je natuurlijk wel bij elkaar in 1 huis woont. Maar jah, dat is nu even niet anders. Ik hoop dat we het zonder al te veel ruzie kunnen volhouden.
Op sommige momenten heb ik gewoon zin in een plek voor mezelf, en kan ik ook heel enthousiast plannen gaan maken over inrichting etc… En het andere moment ben ik bang, durf ik het allemaal niet aan en vraag ik me af waar ik aan begonnen ben. Lekker hoor… ![]()
Oh, en speelgoed en slaapzakjes… Jah, denk wel dat dat wat is… Raak het overzicht nu een beetje kwijt. Bedacht me net, de huizen waar ik voor sta ingeschreven… Die hebben een tuintje, dus als iemand nu wat oude tuinstoelen over heeft? Mijn vader heeft beloofd een schommel voor Danique te regelen als het zo ver is… Is het niet geweldig? ![]()

Gewijzigd door - MamaDanique op 27 Sep 2009 10:56:43