Oké… Here goes.
Ik heb echt al heel erg veel dingetjes gekregen van mensen om me heen, ik werk achter de bar in een bruin café dus veel mensen, veel hulp. Qua echt grote dingen heb ik:
- Koelkast met vriesvakken
- Wasmachine (Vandaag gekregen, dus helemaal heppie!)
- Gasstel + een paar oude pannen
- 2 x een 2-persoons bankstelletje
- Salontafel (Had ik zelf nog over, likje verf en hij is weer als nieuw)
- Mega-tv (Gekregen van een collegaatje)
- Dvd Cd Radio geval
- Eettafel met stoelen
- Box, ledikant en waarschijnlijk ook een wandelwagen
- Ledikant voor mezelf
Het enige “grote” wat ik nog nodig heb is:
- Magnetron (Puur voor flesjes van Danique, nothing fancy)
- Nieuw matras (2e hands zou niet lekker liggen…
)
- Commode + kledingkast voor Danique (Kan ik eventueeel ook hiermee vandaan nemen.)
- Kledingkast voor mezelf
- Kinderstoel
En verder alle kleine dingetjes nog, bestek, borden, glazen en noem het allemaal maar op. Sje, ik zou heel graag die theedoeken etc van je willen… (Zit hier met rooie wangen van schaamte… Wordt helemaal warm van binnen van jullie reacties) Enneh Wil… Die tv-kast, glazen, bestek, bureau… (Gosh…) En ik las ergens een commode… (Graag!) Ik mag straks als ik zover ben wel een busje ergens lenen, ga ik gewoon even te toeren… Zo groot is .nl ook weer niet toch?
En wat betreft het verdelen van spullen… Toen wij samen gingen wonen, hebben we het grootste deel van mijn spullen weg gedaan, omdat dat gewoon allemaal 2ehands spul was. Danique haar papa (mijn vriend voelt niet goed meer, om te zeggen) had allemaal goed, nieuw spul. En ik wil geen scheve gezichten straks, dus ik regel mijn eigen spulletjes wel. Hij zal er nog van opkijken!
Ik kan de spullen niet a la minuut ophalen, heb er ook nog geen ruimte meer voor, dus hoop dat jullie het nog even voor me kunnen bewaren. Ik vind het wel helemaal super te gek. Zal nog eens even kijken bij dat topic van die ikkeben dag… Zat er over te twijfelen, maar krijg er nu steeds meer oren naar. Ben benieuwd wie al deze mensen zijn… Mensen met een goed hart.

Gewijzigd door - MamaDanique op 26 Sep 2009 09:36:23