Uit elkaar

Oh gefeliciteerd meid. Goed van je ook dat je de stap genomen hebt. Enne dat met die trap, dat lost zich ook wel op.

Groetjes,

Michèle

Goed van je, van harte. Dat dubbele gevoel lijkt me logisch, als je er eenmaal woont zal het vast snel helemaal goed voelen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat je het toch aangedurfd heb ondanks de trap
Net wat ze al zeggen dat lost zijn eigen wel op

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Super dat je de knoop hebt doorgehakt!!!

Hopelijk mag je er snel in, en het lekker aan gaan kleden.

Groetjes Frauk

Meid, super goed van je! ben trots op jou hoor meisie, je bent nu echt aan jezelf gaan denken (en aan danique natuurlijk!)
en dat is echt super knap van je en dat verdien je ook!
heeft de vader van danique nog een reactie gegeven op het nieuws?

Danique haar papa weet nog niet dat ik het huis gisteren geaccepteerd heb. Heb hem van de week wel een plattegrondje getekend van hoe het er ongeveer uit zag. Dus we kunnen er wel normaal over praten. Hij heeft toen niet echt een reactie gegeven, ik denk ook niet dat hij denkt dat ik het door zet. Hij heeft het zelfs nog niet aan zijn ouders gezegd! Terwijl het best zo kan zijn dat ik met een paar weken de sleutels krijg en ga klussen.

Wat goed van je! Nou gefeliciteerd hoor! Je bent in mijn ogen iig heel erg sterk, Succes

Je kunt trots op jezelf zijn!! Een toemkomst opbouwen voor jezelf en je kleine meid. Super!

Gefeliciteerd!!
En nu een lekker eigen plekje maken

Hoe reageerde de papa van Danique, nadat je het verteld hebt?
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje.

Kan me heel goed voorstellen hoe dubbel je gevoel is. Nu zorgen jullie grotendeels samen voor Danique en straks zijn jullie toch ineens met zijn tweetjes en zal de relatie met haar papa anders worden.

Heel veel succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik maak me vooral druk over hoe de verandering op Danique zal slaan… Hoe zij er mee om zal gaan. Dat haar papa er niet meer elke dag is, dat haar bedje ineens in een ander huis staat, dat het een heel ander bedje is, dat haar geliefde poezevriendjes er niet meer bij zijn…

Zijn er onder jullie mensen die verhuisd zijn terwijl de kindjes nog zo klein waren? Hoe is dat gegaan… En dan vooral met het slapen?

Danique is nog heel jong en grote kans dat ze zich snel aan de nieuwe situatie aanpast. Wij willen gaan verhuizen dus wij krijgen ook te maken straks met andere ruimtes en zo, alleen wel iedereen samen natuurlijk. Denk dat je he gewoon op zijn beloop moet laten. Enne de kat, tja ze zal ze zeker missen, maar die neem je dus niet mee??

Groetjes,

Michèle

We hebben er drie, 1 oudere die al 11 jaar bij me is, en 2 jongeren van ongeveer 1,5 jaar. Die twee jongsten wil ik het niet aan doen om ineens op een bovenwoning te gaan wonen. Ze kunnen er immers niet zelf uit zoals ze nu wel doen. Daarbij komt dat zij allebei aan speciaal voer zitten en dat is nogal prijzig… Dus ik neem alleen Noortje mee, die het wel gewend is dat ik de deur voor haar open doe als ze naar buiten wil. Sterker nog, die wil niet eens door het kattenluikje. Ze gaat er gewoon bij staan mauwen. Noortje is alleen wat schuw, en ook bang voor Danique. Zodra ze in de kamer is vliegt Noor naar boven. En dat doen die twee jongsten niet.

Oh moeilijk meid om er 2 achter te laten. Ik heb er ook ooit 1 achter gelaten en 1 meegenomen. Die heb ik nu nog en die is 13 jaar nu. Maar als ik jou zo hoor over je huisje zou 3 ook wel erg veel zijn enne als Noor gewend is zou je er nog een kitten bij kunnen nemen als danique ook wat ouder is.

Groetjes,

Michèle

Hihi, zo had ik ook al gedacht… Maar misschien, als ik over een hele poos een ‘echt’ huis heb, wil ik een hondje… Dat wil ik al zooooooo lang! Maar misschien ook wel eerst een kitten erbij en dan later nog een hondje. Als je mij laat gaan heb ik thuis een hele dierentuin. Heb al van alles gehad qua dieren, maar nog nooit een eigen hondje. Wel bij mijn ouders vroeger, maar dat was toch anders.

Wat betreft het slapen in het nieuwe huis… Haar bedje moet bij het raam staan, dat kan gewoon niet anders. Het is wel geïsoleerd, kunststof kozijnen. Maar ben bang dat het te licht is, omdat ze nu alleen maar een heel klein raampje boven haar bedje heeft. Dus dan maar iets verduisterends ervoor of zo.

Een vriendin van mij is heel erg handig, misschien kan zij wel iets maken. Zij gaat ook tribal tekens op mijn oude tafel schilderen… Het wordt een paleisje, ons paleisje

maar wat verwacht hij dan?
Wil hij eigenlijk dat je blijft dan of wat is dat toch met hem?
als hij niet verwacht dat je het doorzet… dan hoopt ie toch ook niet dat je het doorzet? want anders gaat hij toch niet verwachten dat je het doorzet?
beetje dubbel snapje?
maar wat ik al zei, het is echt tijd dat je kiest voor jezelf en je kind,
jij moet gelukkig worden hoe dan ook!

Ik weet niet wat hij van mij verwacht, ik denk eigenlijk niet veel. Maar omdat hij ook nergens echt op reageert als ik iets vertel… Van de week had ik dus die plattegrond getekend, en hij antwoord alleen overal bevestigend op. Dus als ik zeg dat het beneden wel mooi is maar boven klein, zegt ie ja. Zeg ik dat er een mooie witte keuken in zit, zegt ie ja, had ie al gezien op internet…

Dus echt duidelijk is ie niet zeg maar. Hij vraagt ook niks, zegt er niks over. Dus vandaar dat ik denk dat ie niet denkt dat ik het doorzet of zo. Of het kan hem niks schelen, maar dat wil ik ook weer niet denken. Dat zou ik best wel erg vinden, als het hem niks kan schelen waar ik met onze dochter ga wonen.

En omdat hij nog niets tegen zijn ouders gezegd heeft… Vind het zo gek! Mijn ouders weten het al vanaf maart of zo, dat het niet goed ging en dat ik me had ingeschreven bij de woningbouw. Zijn moeder zat toen eens op een avond bij ons op te passen en vroeg hoe het ging, toen moest ik heel erg huilen en kwam het verhaal eruit. Daarna heeft ze nog eens opgepast toen we in therapie waren maar na die tijd hebben we het er niet meer over gehad. Ik vind het ook niet mijn taak om het zijn ouders te vertellen. Dat doet ie zelf maar. Vind wel dat ze het moeten weten, maar moet ik dan degene zijn die de bom dropt?

Pff. Kweenie hoor. Hoor maandag of dinsdag van de makelaar over het contract, en dan weet ik ook wanneer ik de sleutel krijg. Heb de knoop nu doorgehakt, en zal ook doorzetten.

nee dat is zijn taak, kom op, hij heeft je al genoeg laten barsten, sorry dat ik het zeg hoor meid.
weet je wat het is, het is Danique’s papa, en hoop niet dat je vind dat ik hem afval in jouw ogen of dat misschien nog niet eens, maar wil je er niet mee kwetsen, maar ik vind 't echt een slappeling hoor dat hij zo met je omgaat.
ik vind het gewoon echt niet kunnen, je hebt zolang een relatie samen en je hebt een kind notabene, iets meer respect voor de vrouw waarmee hij toch al een tijd samen was was wel op zn plaats geweest.
nog anders gezegt: respect voor de moeder van zn kind!
Praat jij nooit tegen hem over het feit dat het zo mis heeft kunnen lopen? of of hij nog om je geeft?
ja ik vind het knap maar ik zou dat niet kunnen laten om dat te vragen.
het moet je ook niet eens intereseren, dat is meer mijn zwakte denk ik
je bent echt goed bezig, doe gewoon wat goed voelt meid, stel je wil toch met m verder (als hij dat wild an) snap ik je ook, jullie delen immers nogal wat samen.
maar als je dat niet wil snap ik je net zo goed.
Ik vind dus absoluut niet dat jij zijn ouders moet inlichten, dat is zijn pakkie aan. jij hebt het je eigen ouders verteld, en hij moet zijn eigen shit opruimen.
en meid je doet het echt super! kan het niet vaak genoeg zeggen!

Inge, check je mail ff

edit Oh, ik zie dat je moe bent en wilt gaan slapen, in een ander topic… Ga lekker plat, lees je mail morgen maar… Trustuh!

Gewijzigd door - MamaDanique op 27 Nov 2009 23:18:51

Sleutels zijn binnen, kleurtjes voor onze slaapkamers gekocht en morgenmiddag past mijn moeder op Danique zodat ik de eerste streken verf op de muur kan smeren… Heb voor Danique haar kamertje lichtroze gekocht, en voor de mijne heel licht paars… Heb er aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant… Pff! Ben de hele week al akelige regeldingen aan het afhandelen… Formulieren, aanvragen, adreswijzigingen… Haha, als je daar niet een punthoofd van krijgt!