Uit elkaar

Oh geweldig meid enne het kost nu even tijd en moeite maar als het straks allemaal achter de rug is zul je zien dat het alleen maar beter wordt.

Groetjes,

Michèle

Succes met alles!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Succes en sterkte in alles!
Zal erg dubbel voor je zijn allemaal… feestdagen maar toch geen feest … of ook beetje wel…

Spannend!
Ik hoop dat je het toch naar je zin hebt, als je er helemaal jullie huisje van maakt!
Hopelijk zitten jullie daar dalijk lekker rustig!
Succes ermee!
Liefs, Anne

Hoi hoi,

eindelijk je eigen plekkie creeëren!! Ik zou zeggen verf met plezier en zing er zo hard en vals mogelijk bij Ik hoop dat je plezier en vooral geluk gaat krijgen in jullie nieuwe stulpje, je bent een supermoeder zo te lezen

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Succes met alles en het komt allemaal goed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nou, meid, hartstikke goed, nu is de stap echt gezet en kun je lekker in actie komen! Door het klussen wordt het langzaam maar zeker echt eigen, dat vind ik in elk geval altijd.

En zometeen danique en noor onder de armen en starten met je nieuwe leven! 2010 gaat het helemaal worden voor je!

Succes met al het (regel)werk!

Liefs

MamaDanique het gaat helemaal goed komen!

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en als je eenmaal samen met je kindje in je EIGEN huisje zit…ik kan niet eens in woorden uitdrukken hoe dat voelt! Geweldig x100!

Ik zag dat je in 1 van je posts schreef dat je je zorgen maakt over hoe je dochtertje gaat reageren op een nieuw huis etc.

Ik ben 3 keer verhuisd voordat wij eindelijk een plekje voor onszelf hadden.
(ging weg bij mijn ex toen mijn zoontje 7 weken was)
Erg vervelend allemaal maar ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een dol gelukkig kind heb, en het viel allemaal wel mee achteraf. Het is natuurlijk even wennen voor jullie allemaal maar vergeet niet dat je kindje jou hartstikke goed aanvoelt! Zorg goed voor jezelf en doe dingen die je blij maken. Maak je huisje gezellig voor jullie twee. Als mama blij is is je kindje dat ook let maar op!

Ook moet ik even kwijt dat ik vind dat ikkeben verzameling TOP leden heeft! Geweldig hoe jullie klaar staan voor elkaar! Ben er helemaal Emo van!

MamaDanique een paar tips voor het verhuizen met een baby.
Neem bv het nachtlampje/lakens/knuffeltje wat je nu gebruikt mee naar je nieuwe huis. Als ze dan wakker wordt is er een bekend iets.
Laat je dochtertje eerst een aantal keren ‘spelen’ in jullie nieuwe huis voordat je er meteen gaat slapen. Op die manier kent ze het huis en de geluiden al een beetje en voelt het niet meer zo vreemd.

Succes meid!

Dat zijn inderdaad wel dingetjes waar ik wat aan heb. Had zelf ook al bedacht om haar eigen bedje maar mee te nemen en dan de lakentjes niet te verschonen voor de eerste nachten. Natuurlijk neem ik haar flappie en slaapdoekie mee. Zit er wel mee hoor, wat nou als ze daar echt niet kan slapen! Had een nieuw bedje gekregen van een kennisje, maar denk dat ik die dan maar bij mijn ex laat, zodat ze bij mij in haar eigen bedje slaapt.

Ben de hele week al op en neer aan het vliegen naar ons huisje, om hier en daar wat kleine dingen te doen. Heb natuurlijk overdag niet zoveel tijd om dingen te doen, maar s’avonds wel… Alleen is het dan donker en kan je niet zo goed verven. Helaas. Heb nu in onze slaapkamers de wanden gesausd, en mijn slaapkamer is zo goed als klaar. Bij beiden moet alleen nog wat plintjes geverfd worden. Zodra boven klaar is beginnen we bij de 1e verdieping. Daar hoeft in principe niet zoveel te gebeuren, alleen de keuken 2 wandjes gesausd en de woonkamer helemaal sauzen. Dan nog 2 deurtjes en en traphekjes plaatsen en dan is het klaar.

Ik hoopte voor de kerst erin te kunnen maar ben bang dat het tussen kerst en oud en nieuw wordt. Jullie snappen dat ik niet zoveel meer op ikkeben zit de laatste dagen, maar heb al internet aangevraagd in ons nieuwe huis

Hoi hoi,

vroeg me af hoe het inmiddels is met je en de verhuizing??? Wilde je iig hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar wensenzo met zijn tweetjes nu!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

jeetje meid!
heb net het hele verhaal gelezezen…
…wat ben jij sterk zeg! petje af hoor!

hoop dat je heel gelukkig word in je nieuwe huissie, samen met danique natuurlijk!
fijne feestdagen meid!

groetjes!!

karin

Nou, de wens om voor Oud en Nieuw in ons huisje te zijn kan ik wel laten varen… Had het in principe wel kunnen redden, maar het weer zat niet mee. Toen ik eindelijk zo ver was dat ik alle spullen bij iedereen op kon halen, lag er een bult sneeuw waar je U tegen zegt. Deze week ben ik met mijn papa begonnen om de eerste dingen te verhuizen. Gisteren heb ik mijn bed thuis gekregen (een auping, jaja!) Die had ik van een buurvrouw van mijn moeder gekregen. Matrassen heb ik ook goedkoop kunnen krijgen en nog nieuw ook!

Vandaag ga ik wat kastjes en kleine dingetjes verhuizen, hoop dat alles door het trapsgat past. Mijn mama is al bezig met gordijnen op maat maken, heb een hele boel gekregen van die buurvrouw. In de woonkamer hangen al van die kleine strookjes, voor de sier zeg maar. We zijn eergisteren bij de ikea geweest en daar heb ik echt supermooie in between paarse overgordijnen gekocht, voor een prikkie! Het is nu dus alleen nog het huis aankleden, en dan kunnen we hoop ik de eerste of 2e week van 2010 over.

Alleen Danique haar kamertje is nog een beetje een zooitje, mijn papa was bezig met een mooi traphek maken en alle bende die daarvan los kwam is helaas in Danique haar kamertje beland. Maar dat kan heel snel opgelost zijn. Denk dat ik vanmiddag die kamer ga opruimen, en in orde maken zodat er nog een nieuw stukje zeil in gelegd kan worden. Daarna kan ik ook beginnen met haar kamertje in orde maken. Heb leuke foam stickers gekocht, bij de action. Die zijn dan voor op de muur. Verder ga ik niet al teveel spullen op haar kamer (of de mijne) zetten, wil zo weinig mogelijk gebruik hoeven te maken van die enge steile trap. Dus de commode die ik gekregen heb staat ook beneden.

Op het moment zie ik het wel weer helemaal zitten, zoals jullie wel kunnen merken Misschien kan ik straks wel eens wat foto’s van ons paleisje op de site zetten… Ben stiekem best trots op alles wat we tot nu toe al bereikt hebben!

Ha ha ha dat zal je altijd zien dat er iets onverwachts gebeurd, maar zo te horen gaat het allemaal de goede kant op. Enne voor je het weet ben je over en weet je niet beter meer

Groetjes,

Michèle

Jammer dat het net niet gaat lukken voor de jaarwisseling, maar je hebt het al wel heel leuk voor elkaar zo in je nieuwe huisje! Lekker genieten straks!

Groetekes, Sje

Top dat het al opschiet
En heel veel geluk in je nieuwe huisje samen met je kleine meid

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Jammer dat het net niet is gelukt, maar toch is het dus bijna zover. Spannend! Klinkt allemaal goed joh, ben heel benieuwd naar het resultaat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker