Tja..moeilijk

ja dat is waar bieb, je hebt gelijk!! ik heb goed geslapen en vandaag ga ik er een leuke dag van maken…

maureen

En het is heeeeeeeeeeeeeerlijk weer!!!

Wij gaan vandaag met de buurtjes naar Sprookjeswonderland (jaja, alweer Komt door die seizoenkaart hè, die we vorige week gekocht hebben )

Maar het is heeeeerlijk weer om lekker te wandelen, naar de speeltuin te gaan etc. etc. Het zou zelfs 20 graden worden!
Geniet ervan!

Liefs, mamma van Stephan

jaaa dat heb ik ook gehoord dat het 20 gr gaat worden… en wat leuk joh dat jullie daar weer heen gaan… veel plezier hoor. vandaag komt mijn nicht bij me op visite en ze blijft oo eten… we kunnen ook even lekker naar de kinderboerderij gaan en dat soort dingen… ja komt best goed

maureen

wat een misselijke streek maureen van ze , ja somige werkgevers zijn zo bot .die denken alleen aan hun zelf , en hoe jij je voelt doet er niet toe .ik had ook zo n eikel sorry hoor ik heb er wel tien jaar gewerkt .
maar ze waren me liever kwijt dan rijk ,en ik was over al voor in . maar hun werkte alles tegen ,de laatste anderhalf jaar was ik ziek mede door het werk te een toonig .en afwisseling wilde ze niet van weten .en collega s lieten ook niks meer van zich horen ,en dat doet toch zeer .maar gelukkig
werk ik nu in de bejaardezorg ,en dat gaat perfect en schatten van collega s ik ga weer elke dag met plezier naar me werk. maar goed maureen denk nu lekker aan je zelf en ga dingen doen die je wil ,en laat het werk maar even lekker die heupes kolups kregen .
die staan nu onder op .hij meid ga lekker vandaag genieten van de zon ,ik ga met tanja lekker naar de kinderboerderij .daar kan ze genieten van de dieren en er is nog een speeltuin bij dus geniet lekker .

veel liefs en knuffels marielle

Heb je een fijne dag gehad?
Lekker in het zonnetje gezeten.
Ze zeggen dat je met je navel in de
zon moet gaan zitten om lekker creativiteit
te “laden”. Moet je eens proberen.

En toch nog heel even over dat bezoekje
aan je werk. Bel de bedrijfsarts en vertel wat er is gebeurd en ga dan weer verder met leuke dingen doen. Wel doen hoor.

Een heeeeeeeel fijn weekend

Liefs Kristel

jaaaa dat ga ik zeker doen kristel!! ik moet dat maandag doen want ik heb begrepen dat de bedrijfsarts dinsdag op het werk komt om over de langdurige zieken te praten.( dat schijnt eens in de zoveel tijd te zijn) dus maandag ga ik de bedrijfsarts bellen…

maureen

Goed plan!!
Lijkt me inderdaad slim als die man weet dat het bedrijf jou benaderd heeft, dat het jou absoluut geen goed doet etc. etc.
Succes ermee!

Liefs, mamma van Stephan

hoi maureen
hoe gaat het met je ,ik was benieuwd hoe het nu met je ging .of het al wat beter gaat .

veel liefs marielle knuffels van tanja

lief dat je er naar vraagt marielle… het gaat eigenlijk wel goed met mij. ik voel me over het algemeen rustig. ik gneiet ook weer. ik heb maatschappelijk werk en ben elke week onder controle bij de huisarts. dat voelt goed dat ik onder controle ben. ja op het moment mag ik helemaal niet klagen. kuss van mij

maureen

Heee, da’s fijn om te horen!!
Ga zo door en blijf lekker genieten!!

Liefs, mamma van Stephan

Fijn om te horen dat het de goede kant
op gaat. Dat leeft wat gemakkelijker of
niet Maureen.
Nog heel veel sterkte en we horen nog
van je.

Liefs Kristel

ik ben heel blij dat het goed met je gaat .ga zo door ,we zullen er altijd voor je zijn .

veel liefs marielle knuffels van tanja

dank jullie wel!! ik weet het ook dat jullie er voor me zijn. ik voel me hier zo thuis… het is echt heel vertrouwd!! kus van mij

maureen

Hoi Maureen,

Da’s nou toch ook wat allemaal. Je eigen moeder verliezen en dan ook nog vlak voor de geboorte van Allessandro. Iets wat zo’n feestelijk iets zou moeten zijn heeft iets heel treurigs over zich. Jou moeder zal Allessandro nooit kennen, je kunt niet meer bij haar terecht met je eigen dingetjes en de vrouw die tot nu toe in jou leven een hele belangrijke rol heeft gespeeld is niet meer tastbaar aanwezig.

Ga nu toch eens lekker treuren, laat die tranen maar komen en als je het gevoel hebt dat je erin verstikt, dan schakel je gewoon hulp in.

Logisch dat je dat in het begin niet kon, je moest ook nog een kind op deze wereld zetten, maar nu is de tijd dus rijp. Jijzelf, je kinderen en je partner verdienen het dat dit een plaatsje krijgt.

Ik zie dat Fabiano op 18-02 jarig is geweest, dat is ook de verjaardag van mijn dochter Anne, zij is 1 jaar geworden. De moeder van mijn man is ook aan K. overleden en ik heb haar helaas nooit gekend, maar voor hem doet mijn hart pijn omdat zij dit nooit heeft kunnen meemaken.

Sterkte

Nardi

Hoi Maureen,

Ik ben nieuw op de site en reageerde spontaan op jou allereeste berichtje, daarna zag ik dat er nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel volgden.

Wat een toestand allemaal met je werk. En ook wel wat vreemd. Ik ben zelf personeelsconsulent, dus stel ook wel een aantal vraagtekens. En een hele grote bij het feit dat je zo maar op een andere plek moet gaan werken. Ik vraag me af wat daar concreet de reden van is. Jou uitval is volgens mij niet werkgerelateerd, maar komt duidelijk voort vanuit persoonlijke omstandigheden.

Een werkgever mag dit niet zomaar doen, terwijl je ziek bent. Jij mag natuurlijk ook altijd in het verweer gaan, maar dat moet je wel schriftelijk en snel doen. In dat verweer geef je dan aan dat je het niet eens bent met de genomen beslissing. Mocht er bij jou werkgever een vertrouwenspersoon (OR) zijn, dan schakel je die in en neem je die voortaan mee naar alle gesprekken die jou betreffen. Is er geen vertrouwenspersoon, dan kan je iemand via de vakbond regelen of neem je iemand mee die wat bekend is met deze zaken en waar je vertrouwen in hebt.

Een bedrijfsarts geeft heel verschillende adviezen. De een behartigd echt alleen de belangen van de werkgever,de ander probeert neutraal te zijn. Het advies van jou huisarts is dan ook heel belangrijk in het geheel.

Mocht je nog wat willen weten, mag je me altijd mailen.

Succes en sterkte met alles!!

Nardi

jeetje nardi, wat baal ik hievan… ik lees dus nu pas jou bericht!! ik moet zodadelijk naar mijn werk op afspraken te maken! ze willen een termijn van 6 weken aanhouden dat ik naar een andere afdeling moet! waar slaat dit op he? zeker in mijn situatie is structuur heel belangrijk. maargoed ik weet het ook niet. en de bedrijfsarts die veel op de hand van mijn werk gever was gaf aan naar mij toe dat hij ook niet echt een reden kon bedenken waarom ik naar een andere afd moet. vreemde situatie…

maureenmaureen

dank je wel elly!! jeetje das ook allemaal wat voor jou geweest… pff moeilijk hoor. hoe gaat het nu met je?

maureenmaureen

jeetje wat een verhaal elly!! ik snap dat je niet zomaar er mee om kunt gaan!! daar gaat echt wel wat aan vooraf! lijkt me vreselijk hoor om zoiets mee te maken. gelukkig heb je steun van je famillie. tuurlijk is elke controle weer spannend.

ja ik ben goed over een gekomen in het gesprek. ik heb aangegeven dat ik op vaste dagen en vaste uren wil werken en dat hebben ze goed gekeurd… en dat termijn van zes weken hebben ze ook losgelaten. ik heb aangegeven dat ik me daar bij voorbaat al onzeker over maak. er is nu geen termijn aangeven behalve het aantal uur. ik zal weer terug gaan naar mijn eigen afdeling als ik zo’n beetje mijn eigen uren weer werk. ik ga dus maandag beginnen van 08.00- 11.00 en dan zien we wel. ik heb ook maar gelijk aangegeven dat ik weer zwanger ben. heb ik dat ook maar meteen gehad. ik heb het gezegt als een mededeling en dat we er heel blij mee zijn en dat was het.

maureenmaureen

jee maup ik vindt het knap van je na alles wat ze je hebben aan gedaan .nou meisie sterkte en laat je niet gek maken hoor

'veel liefs marielle knuffels van tanja

Een dikke duim omhoog voor je Maureen.
Ik ben een tijdje niet geweest maar ik vind
het geweldig te lezen dat er weer een
steigende lijn voor je inzit. Knap hoor.

Liefs Kristel