ja waar zal ik beginnen. ik wil eigenlijk nog wel wat over me zelf kwijt daar ik er op het moment veel last van heb.
mijn moeder is precies een maand voor alessandro zijn geboorte aan K overleden. ik ben toen maar door en door gegaan. ik ben al die tijd een robot geweest. kon niet blij, boos of verdrietig zijn. alessandro werd geboren en ging “gewoon” in het dagelijkse ritme mee. echt genieten nee…(dat wil niet zeggen dat ik niet van hem hou hoor) maar na fabiano zijn verjaardag(18-02) heb ik het zoooo moeilijk ik huil en huil maar. alles komt eruit. soms heb ik het gevoel het allemaal niet aan te kunnen. ik wil genieten maar gaat niet zo goed. ze hebben nog een opa en oma maar ook daar kan ik niet van genieten want ik had het mijn vader en moeder zo gegunt(mijn vader is een lange tijd terug ook aan K overleden.) erg he ik moet blij zijn dat ze nog een opa en oma hebben, maarja. ik voel me zooo leeg. ik snap dat jullie hier misschien geen antwoorden op hebben maar wilde dit gewoon even kwijt want in mijn omgeving krijg ik weinig respons. het is natuurlijk ook al 7 maanden geleden dat mijn moeder is overleden. pffff