Jeetje Inge 12 poepluiers!!
Gisteren waren het er 7 en dat vond ik al veel.
Ik heb er (gelukkig!) geen ervaring mee, want zijn 1e tandje zat er ineens. En een week later zat de 2e er ineens, zonder dat hij er last van had. Nu heeft hij sinds een paar weken boven 2 dikke witte bulten. Maar verder gebeurde er niets. Maar nu dus vanaf zondag dus die spuitluiers, maar hij had er nog geen last van. Maar gisterenavond om half 12 begon hij ineens heel hard te krijsen. Kregen hem niet stil. We verschoonden zijn luier en toen waren zijn billetjes echt helemaal vuurrood. We hebben er billenzalf opgesmeerd en hebben hem even zonder luier laten liggen. Na een half uurtje was hij stil en hebben we hem weer een luier omgedaan en op bed gelegd. Hij heeft de rest van de nacht heerlijk geslapen en vanmorgen waren zijn billetjes niet rood meer. Bedankt voor de tip Mriek, van die maizena wist ik niet. Dus dat ga ik uit voorzorg maar in huis halen.
Hebben die spuitluiers met tandjes krijgen bij jullie lang geduurd? Vandaag gaat hij naar de creche, dus ik heb ze maar even gewaarschuwd dat ze zijn luier goed in de gaten moeten houden.
Groetjes,
Sandra