De meeste kinderen vinde nhet lekker linette1
Groetjes Michelle
haha Bo is ook een boefje dan
enne effe een uitbarsting:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
IK BEN DE GROOTSTE DOOS DIE ER ROND LOOPT WANT HEB ME 3 WEKEN DRUK ZITTEN MAKEN EN HIJ HEEFT NIKS GETROKKEN HELEMAAL NIKS GEDAAN!!!
zo dat moest effe nu volgt nadere uitleg:
tandarts zei: oh die ga ik niet trekken die vul ik wel.
ik zo: oh waarom?? hij weer: normaal doe ik dat niet maar die kies LANGS je verstandskies is al getrokken en dan heb je maar een half gebit, en aangezien die verstandskies goed door is dus je daar ook mee kauwt vind ik het geen goed idee.
nou ik sprong bijna een gat in de lucht en zei: OH IK WAS ZO BANG NIET NORMAAL!!! hij zo: oh ik dacdht dat je het inmiddels wel gewent was?? ik weer: NEEE ik beval liever 10 x zoals met Rico (en dat was PIJNLIJK -->sterrenkijkertje die gedraait moest worden pff) dan dat ik 1x hier lig.
hij zo: ja dat zeggen meer vrouwen maar ik snap dat echt niet!
ik weet met mn domme opmerking: wacht maar als er een keer een tennisbal doorheen moet dan piep je heel anders. hahahaha
nouja was weer de grapjas van de week. (normaal zeg ik zoiets echt niet maarja angst en daarna opluchting he, doen rare dingen met je)
oh en toen kwam ik thuis en mn vader had opeens een mega dure electrische tandenborstel gekocht van bijna 200 euro:S heel lief papa!!!
Snap helemaal dat je opgelucht en blij bent meid! Die tandarts zal wel denken: “Een tennisbal? En die moet waar doorheen?” Haha, you’re crazy. Dus je hebt nu een vulling erbij? En Rico heeft gezien dat je voor de tandarts dus helemaal niet bang hoeft te zijn, goed gedaan mama!
Groetjes!
nee moet 28 mei terug komen voor die vullingen had onder ook nog 1 gaatje,
pff heb ik weer.
ohja rico’s zonnebril van baby banz is binnen! kei stoer samen met die bandana zal een foto op mijn hyves zetten…
trouwens er staan er weer een hoop bij, dus wie wil mag kijken
hahaha wat gaaf! lijkt me juist super vet moet je veel foto’s van maken, zal hij later erg op prijs stellen
maar ze zeiden dat rico ook de bovenste zijkanten zou krijgen alleen niet als dracula hoor maar 1 snijtand rechts en de tand daarlangs,
maarja was dus niet zo uiteindelijk
ik snap niet helemaal hoe het zit want rico had dus die snotluiers VOOR dat hij zn 1ste tandje kreeg en VOOR hij zn 2e kreeg.
die zijn alle2 door, en die 2e allemaal de puntjes, en nu vandaag heeft ie WEER die luiers:S
zal er dan weer 1 komen??
arme ziel
oooh echt wat gaat de ontwikkeling hier ineens razend snel,
hij rolt nu ineens van rug naar buik. en van buik naar rug kon hij al wel maar deed ie daarna ineens niet goed meer zodat het niet lukte, maar nu kan ie het dus alle2.
hij was in bad geweest, had m in-gemasseert met bodylotion en legde hem op zn buik en hij rolde ineens weer naar zn rug dus ik had zoiets van: oke dat lukt m dus weer aardig want gisteren deed ie dat ook weer.
en daarna rolde hij weer verder op zn buik en weer op zn rug weer naar zn buik en zo de hele tijd en ik werd helemaal dol hahaha, en ja het bed is groot genoeg believe me en hij is die dus echt door gerolt
Leuk hè, zolang ze niet kunnen kruipen is dit ook heeeeel handig natuurlijk.
Heb die twee foto’s op hyves gezien Inge, stoere gozer hoor! Heel strak, met z’n bandana en bril. Net miami vice, haha.
Groetjes!
hahahaha wel he! dat spel
GTA
had je de andere foto’s al gezien? ja jij wel trouwens dankje voor je bericht nog vond ik lieeeeef
owwwwwwwww Inge wat ben je toch ook een doos he met je uitspraken lag hier weer helemaal in een deuk
Groetjes Michelle
quote:
Huh? Spel? GTA? Geen idee werkelijk waar je het over hebt!![]()
Enne, ik ben lief?
Groetjes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
haha jij bent lief ja!!
enne GTA vice city is een spel en die gast ziet er dus ook zo uit
Oh, haha. Dat wist ik natuurlijk wel, maar ik deed net alsof ik het niet wist…
En jij bent ook lief!
Groetjes!
oke even een probleempje hier neerleggen he…
tandenpoetsen is sinds een paar dagen DRAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAA…
hij is heel hard met zijn hoofd aan het schudden als ik zn tandjes wil poetsen, hoe krijg ik in godsnaam dan die tandenborstel in zn mond. ik heb al geprobeerd zn hoofd stil te houden maar dat lukt niet en wil m niet helemaal dol maken.
herkenbaar???
helaas Inge voor jou dan hier nog niet herkenbaar voor mij natuurlijk niet helaas. Snap je hem nog hahahaha
Groetjes Michelle
Ja, herkenbaar Inge. Gewoon doorzetten en alles wat op de tandjes komt is mooi meegenomen. Ik probeer z’n aandacht te trekken door met een hoge stem te zeggen: “Erik, kijk eens!” En dan kijkt 'ie en dan probeer ik snel nog iets van tandpasta op z’n tandjes te krijgen.
Groetjes!
maar hoelang poets jij dan Mriek? want ik probeer toch wel wat te poetsen want ik dacht dat dat echt moest?? ik bedoel bij volwassen tanden poets je ook ong. 3 minuten toch? dus ik dacht 2 tandjes zeker halve minuut of is dat niet nodig?
Ladies, GTA betekent ‘Grand Theft Auto’ en is een heel geweldadig spel schijnt, haha, maar het is wel gaaf en mijn neefje speelt het soms zelfs al. Je moet auto’s jatten enzo en die gast slaat ook mensen in elkaar. Maar het is maar een spel natuurlijk. Ik heb het zelf ook weleens gespeeld, maar ik liet me afrossen en dus vond ik er niks aan! Maar ja, ik verlies ook altijd met racespelletjes van mijn neefje van 6!
Enne Wil een DRACULA! Foto’s please! Lijkt me erg grappig om te zien! En snel ook joh. Eva heeft nu haar onderste twee tandjes, maar pas vanaf een maand of 7. Ze vindt het poetsen (wat we heel vaak vergeten
) prima, want de Teletubbie tandpasta smaakt lekker naar snoep! Ik doe het wel maar even, snel over de tandjes. Ik denk nog geen minuut in totaal, eerder 30 seconden ofzo. Maar wel voor het tandje en er achter, dus er komt wel overal fluoride en dat lijkt me altijd goed! De meeste kindjes krijgen eerst onder tandjes, dan boven, maar Bo is vet eigenwijs en besloot dat hij liever Dracula wilde zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama

@Inge: ik poets ongeveer een halve minuut ofzo, langer heeft gewoon geen zin. Dat houden we geen van beiden vol hier, haha. Zolang er tandpasta op de tandjes komt ben ik al blij.
@Rainbow: Grand Theft Auto ken ik wel! Alleen de afkorting zei me niets. Niets voor mij, dat soort spelletjes. Geef mij maar Super Mario Bros, haha.
Groetjes!
ooh HEEEEERLIJK spel en je hebt zoveel delen ik kan mn frustraties er lekker in kwijt haha.
@Mriek: oke halve minuut en voor en achter natuurlijk maar het enigste wat “werkt” is die borstel OP zn tandje zetten bovenaan dan zit een gedeelte borstel achter en gedeelte voor, dus ik heb het dan toch alle 2 gepoetst. maar het is neit te doen, je hebt ook een kinder electrische tandenborsten
grapje natuurlijk
Inge, heel eerlijk: met dat tandenpoetsen is het echt gokwerk nog. Hij klemt z’n lippen zo stijf om de borstel om alle tandpasta op te zuigen, dat ik geen idee heb hoe ik borstel en of ik wel voor en achter borstel. Haha, het idee dat telt zeg ik dan maar.
Enne, heb jij zoveel frustraties dan?
Groetjes!
Hier zit ook de borstel in de mond en hoop indd ook maar dat ik de tandjes raak
af en toe hoor ik ze langs zijn tandjes gaan dus zal wel goed hangen hahahaha
Groetjes Michelle