Stuk plakband ingeslikt :S

hij had vanochtend vroeg 37,9 en weer een giga spuit/diaree luier
beetje slijmerig ook trouwens, zitten de draden gewoon doorheen ja het klinkt vies maar ik vind het een beetje raar omdat hij verder geen verkoudheid heeft ofzo.
hij eet sinds gisteren ook veel minder dan normaal, maar dat is wel logisch alsje buikpijn hebt.

ik weet dat het virus heerst, maar mijn punt is, de dokter zei (ivm die plakband) als ie buikpijn gaat krijgen moet je bellen
maar hij heeft diaree en logisch dat ie dan ook buikpijn KAN hebben… wat ie dus wel heeft maarja
moet ik nou wel of niet bellen zit ik te denken.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Beter safe… je kent hem wel.

Groetjes,

Michèle

ja ik ben nog bij mn ouders maar had het er net met Wil ook over, en ik heb gewoon naar haar dokter gebeld, (even wijziging haha, mn moeders dokter dus) maar wel met Wil gesproken pff haha vat je mnog.
we moeten vandaag langskomen terwijl het normaal de regel is naar je eigen dokter te gaan, als het mild klinkt.
maar ze zei ook al dat zacht plastic idd hard kan worden en daardoor de maag kan perforeren.
ze denkt zelf aan een virale infectie maar wat je zegt better safe…than sorry
moeten er vandaag dus naartoe

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Dec 2009 09:20:56

Succes!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

thnx, maar zal wel gewoon een griep zijn want ik heb het ook ineens te pakken, heb het ijskoud maagpijn overgeven en overal spierpijn.
ik ga dus opde bank liggen, heb net rico in bed gestopt. ooh hellp ik ben alleen met hem nou en mn temperatuur is 39.2
vanochtend had ik nog nergens last van en nou kan ik niet eens uit mn ogen kijken. hou de pc dus even voor gezien. alsk me straks wat beter voel laat ik wel weten hoe het bij de dokter was.
bah

Begrijp je nou waarom een mamma nooit ziek kan zijn Inge. Probeer uit te rusten en te slapen als Rico slaapt en suc-6 bij de ha.

Groetjes,

Michèle

Succes bij de ha en beterschap voor jou Inge!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap Inge

Liefs Michelle

Hoe was het bij de ha Inge?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

met rico was het goed alleen fikse buikgriep.
maar met mij daarentegen… ik heb net de uitslag gehad van het onderzoek
en ik heb de mexicaanse griep.
heb voor de misselijkheid en het continue overgeven domperidon gekregen, en paracetamols.
de domperidon helpt wel redelijk.
het is sterk aanwezig in mijn luchtwegen en op weg naarmijn longen.
dit proberen ze te onderdrukken maar mocht het zover komen kan ik weer een marathon lopen in het ziekenhuis.
ik wilde jullie op de hoogte houden en ga nu naar bed. ik weet niet wanneer ik weer op ikkeben kom want nu heb ik even een paar redelijke minuten met mezelf alleen voel nu alweer dat het omslaat.

Jeetje inge, lees het verhaal net allemaal. Zit jullie ook niet mee hé meis. Heel veel beterschap, en hopelijk krabbelen jullie snel weer op. Zeker jij met de mex griep. Sterkte.

Gr patries

Och meissie toch, heel veel beterschap en goed uitzieken,
Nu toch maar goed dat je Rico hebt laten enten

Liefs Michelle

Hè gat, wat naar! Heel veel beterschap Inge en hopelijk hoef je niet al dat gedoe in het ziekenhuis in. Ziek lekker uit, wij wachten hier op je!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat je de mexicaanse griep hebt.

Heel veel beterschap en ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

He meid wat vervelend, ziek goed uit enne wij zijn er daarna ook nog wel.

Groetjes,

Michèle

Oh meid, heb je de Mexicaanse griep ook nog te pakken! Ik wens je heel veel beterschap! En ik hoop dat het ook weer beter zal gaan met Rico!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Beterschap allebei!!
Hoop datjullie snel weer de oude zijn!
Liefs, Anne

he bah doe niet zo eng,
volgens de dokter valt het allemaal reuze mee.

Ieh, wat een creepy bericht. Rico heeft natuurlijk geen wekenlang in een slecht geventileerde ruimte dozen dicht staan tapen, dus dat is wel even iets anders dan een stukje doorslikken. Is 'ie er trouwens al uit Inge?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed dat je geen onrust wil stoken, het kwam namelijk wel een beetje eng over. Maar goed, dan is dat ook weer de wereld uit. Stel je anders even voor in het ikkeben-gedeelte. Dan weten we met wie we kletsen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker