Stuk plakband ingeslikt :S

hmm raar, al paar x een bericht geplaatst maar komt niet aan ofzo.

maar ik zei iets van:

@Michele: ik geloof dat ie brommie heette

@Sandra: dankje!

Meiden, rico heeft m nog steeds niet uitgepoept.
gisteren toch even overleg gehad met de dokter.
als ie koorts of buikpijn zou krijgen moest ik bellen.
nou gisterenavond had ie dus koorts gekregen en vanacht heeft ie zitten brullen, nu gaat het wel weer beter maar heb contact gehad. als ie nou vandaag geen eetlust heeft moet ik meteen komen en dan denk ik dat ze een foto’tje moeten maken ofzo:S
pff sommige dingen kun je niet voorkomen en je let nog wel zo goed op!

trouwens van dat brullen, we zijn wel een paar daagjes uit logeren bij opa en oma dus misschien is het dat wel gewoon dat ie vanacht zo weinig sliep. ik heb zelf ook maar 2.5 uur geslapen hierdoor en om kwart over 5 waren we eruit, en meneer wil nog steeds niet slapen,
misschien toch een beetje de overgang van huis naar hier

Gewijzigd door - Asje op 12 Dec 2009 09:40:47

Gewijzigd door - MamavanRico op 12 Dec 2009 10:17:14

lieve asje, als jij iets een wijziging aan een bericht brengt, zeg je nooit waarom je dat doet haha, dus moet ik het maar weer vragen…
was het mijn ticker?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja het was je ticker. Aangezien ik in latere berichten zag dat je hem weer in orde had, leek het mij niet de moeite om erbij te vermelden. Als er iets anders aan de hand was geweest zal ik dat erbij vertellen.
Die tickers die het niet doen staan met volle code, erg rommelig vind ik dat op het forum, dus ga ik zo nu en dan lekker aan de slag zo her en der.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ojeee, die rico toch!!!
Wat een klein dondersteentje zeg! haha,
Maar zoals je zelf al zegt: Je kan niet alles voorblijven …
Strax krijgen we ook nog die periode met kralen in de mond/neus & oorgaten! ieeeh …
Het is natuurlijk wel eng … maar als hij nu geen koorts meer krijgt, dan valt het wel mee denk ik?!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

zn temp is weer hoger aan het gaan.

arme ziel

Even goed in de gaten houden en contact onderhouden met de ha. Je weet gelukkig waar het aan kan liggen.

Groetjes,

Michèle

je bedoeld zijn kiezen? of toch die plakband

Beide neem ik aan of zat zijn luier al vastgeplakt??

Groetjes,

Michèle

nou niet lachen he…maar zn luier plakte serieus meer hahahaha

Ha ha ha (sorry) dus hij is het wel al kwijt???

Groetjes,

Michèle

heb geen plakband gezien…maar toch plakte ie

even wat anders meiden
rico’s temp is weer wat hoger nu.
hij is ook wel moe, maar de dokter heeft gezegt dat KOORTS niet door vermoeidheid/drukmaken kan komen.
verhoging tot 38 wel, maar daarboven, dan scheelt er gewoon iets.
ik weet wel dat ik op mijn dokter moet kunnen vertrouwen maar je hoort zovaak tegenstrijdige verhalen hierover.
ik hoop dat ie snel weer fit is, hij is niet echt het mannetje meer, en misschien dom, maar zo begon het op vakantie ook, telkens ietsje hoger en s’nachts ineens 41,2. nu zit ik gewoon mezelf wat druk te maken van: hopelijk niet weer zoiets!
hij zit nu op 39,2, zit nog wel genoeg leven in maarja dat zegt dus niet altijd iets

quote:
heb geen plakband gezien...maar toch plakte ie

even wat anders meiden
rico’s temp is weer wat hoger nu.
hij is ook wel moe, maar de dokter heeft gezegt dat KOORTS niet door vermoeidheid/drukmaken kan komen.
verhoging tot 38 wel, maar daarboven, dan scheelt er gewoon iets.
ik weet wel dat ik op mijn dokter moet kunnen vertrouwen maar je hoort zovaak tegenstrijdige verhalen hierover.
ik hoop dat ie snel weer fit is, hij is niet echt het mannetje meer, en misschien dom, maar zo begon het op vakantie ook, telkens ietsje hoger en s’nachts ineens 41,2. nu zit ik gewoon mezelf wat druk te maken van: hopelijk niet weer zoiets!
hij zit nu op 39,2, zit nog wel genoeg leven in maarja dat zegt dus niet altijd iets.

zo… ik heb hem op bed gelegd met een pcm. zijn temp was wel gezakt weer, 37,9. flinke schommelingen dus. maar voor de nacht had ik zoiets van; pcm erin en hopen dat ie nu wel doorslaapt en niet weer om 5:15 wakker is.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

gewoon ff goed in de gaten houden Inge
Zakt de temperatuur wel met een zetpil?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

weet niet, heb overdag geen zetpil gegeven omdat het zo schommelde.
en omdat koorts ook zijn werking moet kunnen doen. ik dacht gewoon vandaag even zo: als ik elke keer een pcm geef als ie wat koorts heeft leert zijn lichaam nooit vechten tegen ziektes/virussen enzo
dus daarom heb ik het gewoon afgekeken en heb hem er 1 voor de nacht gegeven.
rico was verder ook gewoon levendig vandaag en at en dronk goed.
hij was alleen lastig
en heel even heeft ie hoge koorts gehad, maar daarna zwakte te hitte af (na zo’n uur) het is echt op en af.
wilde hem even de kans geven het zelf te doen (zijn lijfje dan he)
en voor de nacht laat ik hem niet modderen want hij heeft zijn rust nodig.
mocht de koorts vandaag echt to much worden en het was niet vanzelf gezakt had ik natuurlijk wel een pcm gegeven overdag.
of zijn koorts nu gezakt is weet ik niet, ik ga zo een lakentje inzijn bedje leggen, omdat het hier boven bij mijn ouders ijskoud is.
oud huis

Ik geef overdag ook zelden een paracetamol hoor. Indd meestal alleen voor de nacht en als het rond de 38 is, vaak ook nog niet eens, net wat je zegt ze hebben het niet voor niets. In ider geval wel fijn dat hij wel gewoon goed at en dronk. Kan ook van de kiezen zijn he

Liefs Michelle

ja dat zou ook kunnen,
alleen rijco die hoest al zo’n 3 weken inmiddels. en is niet helemaal fit.
hij gaat wel gewoon dingen doen enzo niet dat ie koorts heeft, maar het zit echt heel vast, en voelt vast in zn hoofd zeg maar.
ik had eergisteren ook heel veel maagklachten (darmklachten eigenlijk)
en last van mijn keel.
misschien ook een virus wat ie te pakken heeft gekregen.
maarja we zien morgenvroeg wel hoe het dan gaat.
ik ga op tijd slapen want pfoee
val echt al de hele dag bijna in slaap

nou…
we gingen vanmiddag naar de koopzondag. we hebben meer luiers staan verschonen dan winkels bezocht!
ontzettende diaree en heel veel buikpijn heeft ie nu

Is een virus waar half nederland mee besmet is volgens mij. Heeft dylano vorige week gehad en heeft 5 dagen geduurd.
Beterschap met het mopke

Liefs Michelle

hi,

mijn kereltje van 15 maanden heeft nu ook al paar dagen koorts, niet willen slapen eten, en drinken…
Krijg gelukkig wel wat vocht naar binnen bij hem. Ik geef hem extra melk, en appelmoes, en vanmiddag een pakje appelsap omdat ik weet dat hij het rietje leuk vind. Maar meer niet. Zn drinkbekers drinkt hij niet. ik heb zn huid iets omhoog getrokken en gelukkig valt het weer terug. dus uitdroging heeft hij niet. maar vind wel dat hij te weinig drinkt voor zijn doen. hij drinkt normaal 5 tot 6 drinkbekers leeg over een hele dag! nu geen een meer. uitgezonderd twee flessen melk en een pakje appelsap.

Hij heeft vanacht niet geslapen, vanmiddag maar anderhalf uur. En nu jammerd hij ook nog steeds. Hij slaapt gewoon niet! Hij kwijlt ongelooflijk en heeft een dikke opgezwolle bovenlip. Ik zelf denk ik aan de kiezen. maar ben zo ongerust of het iets anders is!

Morgen kan hij dan ook de vaccin niet krijgen voor de mex.griep. en ik moet morgen zelf werken. Wou dat ik bij hem kon zijn de hele dag. Bij mn zielige kereltje!

Beterschap voor de twee kleine zieke mannetjes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker