Stuk plakband ingeslikt :S

wij hadden vandaag een pakketje via post gekregen, en met het open maken is er dus een stuk plakband gevallen (niet gezien)
rico zag het wel en stopte het in zn mond,
rijco zag dat ie wat in zn mond stopte en wilde te hulp schieten,
rico klemt zn kaken op elkaar en rijco probeerd toch zn mond open te doen
zag ie 'n stuk plakband zitten en wilde het eruit pakken, maar rico slikte het snel door.
heb m maar brood erna gegeven omdat ik hoopte dat dat als omhulsel om de plakband zou vallen.
iemand tips nog?

Ik zou me voorlopig geen zorgen maken. Poept-ie vanzelf weer uit.

Wel even de komende dagen zijn poepluiers goed controleren of dat stukje er weer bij zit. En anders bijv. maandag de huisarts voor de zekerheid bellen voor overleg. Maar lijkt me dat die verder ook niks doet als Rico niet anders is dan anders.

Ik heb ooit een muntje van 1 cent ingeslikt toen ik klein was. Geen idee of het er ook weer uitgekomen is of dat het op röntgenfoto’s nog steeds ergens te vinden is. Ik leef nog steeds, dus het zal wel goed zitten.

Groetekes, Sje

Waarschijnlijk plakt zijn luier van de week een beetje, maar verder lijkt het me geen kwaad te kunnen.

Groetjes,

Michèle

ja ik wist niet, omdat ik bang was dat ie in zn keel zou blijven hangen of in ieder geval ergens in 1 van die pijpjes naar zn maag
maar daarom had ik dus brood gegeven omdat ik hoopte dat die om het plakband heen zou komen.

enne michele haha is dat nou een grap?

Ha ha ha tuurlijk is het een grapje. Denk niet dat na al die maagsappen de lijm nog echt zou werken op het plastic

Groetjes,

Michèle

haha nee daarom dacht ik al van, michele wat zeg je nou toch hahaha

Wat is die Rico toch een BOEF! Eerst al die chocola en nu is het ook al een plakbandmonster! Ik denk dat je het goed gedaan hebt om hem brood te geven, zodat alles makkelijker door kan glijden naar zijn maagje. Ik denk ook dat het geen kwaad kan, maar kijk toch even of je het de komende dagen terugvindt…ik denk van wel, is iets wat het lichaam niet herkent en dus afstoot!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja haha echt he, moet beter opletten
tja soms gebeuren die dingen en aangezien hij zo nieuwschierig is en echt alles af loopt te struimen, tja ahha niet alles is te voorzien,
ik zie het gerust nog gebeuren als ie 'n jaartje ouder is dat ie een knikker in zn neus stopt of weet ik veel wat.
of lieveheersbeestjes en pieren gaat eten hahaha
ik was er namelijk ook zo 1

Ach pieren is alleen maar extra eiwit dus dat kan geen kwaad enne lieveheerstbeestjes eten wat was jij gemeen inge. Die moet je over je hand laten lopen en stipjes telles

Groetjes,

Michèle

haha, evil he
ik dacht altijd als ik die at dat ik dan heel lief zou worden ofzoiets.
zei mn moeder pas terug haha

Precies Michelle, maar dan wel alleen de rode he, niet de zwarte met oranje stippen. Die zijn giftig zeiden ze altijd? Lieveheerbeestjes zijn de enige beestjes waar ik niet bang van ben. Pissebedden, rupsen, torren…IEKS. Ik ben ook doodsbang voor spinnen en probeerde me eens voor te stellen dat de spin die ik zag lief was. Bij Maya de Bij had Thekla (spin) altijd een lieveheersbeestmutsje op en ik probeerde me voor te stellen dat die zwarte spin dat ook had…maar hij bleef afgrijselijk!

Een vriendin van mijn collega werkt op de EHBO. Je wilt niet weten waarmee mensen naar het ziekenhuis komen. De leukste: een man had een DEURKLINK in zijn…de plek waar nooit de zon komt! Zolang Rico het bij plakband houdt…maak je niet druk! Hahaha.

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha nou aangezien hij alles in zn mond stopt wat binnen handbereik komt, zal het niet bij plakband blijven helaas!
maarja hoezeer we ook ons best doen het zo veilig mogelijk te houden, je kunt niet altijd ALLES in de gaten houden.

haha ja de zwart met rode stippen en de oranje met witte stippen EN de geel met zwarte stippen, daar moest ik niks an hebben
alleen de rood met zwarte stipjes haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goh, die Rico houdt jullie wel bezig hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en dan te bedenken dat lieveheersbeestjesvrouwtjes echt verschrikkelijk moordzuchtig zijn.

Groetjes,

Michèle

ja mriek haha rico is echt een boefje!
ik mag dat wel, dr moet wel wat inzitten, anders zit er weinig uitdaging aan voor hem.
en ik geniet met volle teugen, alhoewel ik ook vaak mn hart moet vasthouden hoor!
ach ik vind dat fouten gemaakt moeten kunnen worden, anders kun je ook niets leren. hetzelfde met kleintjes, ze mogen best vallen, daar leren ze juist van.
maar het moet wel redelijk veilig blijven

@Michele: moordzuchtig nog wel haha, ieuw, dadelijk zo’n vleesetend beest in mn maag… moet er niet aan denken zeg

Gewijzigd door - Asje op 12 Dec 2009 09:41:50

Wat een doerak die Rico.
Hier gaat nog steeds alles naar het mondje, dus dat is wel uitkijken.
Maar zo te lezen hebben jullie het verder prima opgelost met het brood en zal het er binnenkort wel weer uitkomen.

@ Inge eh de vrouwtjes eten de mannetjes op tijdens de sex… Niet jou nadat je ze opgepeuzeld hebt. En dan te bedenken dat dat het symbool tegen zinloos geweld is…

Groetjes,

Michèle

haha ja spot er maar mee jij!
maar ik heb ook ooit een bromvlieg (die was echt tam hahaha)
begraven toen hij dood was in een liga doosje, met watjes en bloemetjes erbij.
dat compenseert dan weer he

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh das lief, had ie ook een naam??

Groetjes,

Michèle

Haha wat een boefje Inge.

Kan me voorstellen dat je er even van schrikt, maar denk dat het geen kwaad kan.
Wat een ontzettend leuke foto heb je trouwens van Rico op je profiel.

Rainbow,

Vind jouw foto van Eva ook erg leuk. Heb haar papa nog nooit gezien, maar als ik deze foto zie vind ik haar echt op jou lijken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker