Stuk plakband ingeslikt :S

Mag ik vragen wat je nu constant zit te veranderen in je verhaal?

Gr patries

Oh oke, zat al te constant je verhaal te herlezen, en zag geen verschil. Vandaar mijn vraag.

Gr patries

ik mag toch mijn vraag ook wel aan viva stellen?aangezien de dokter niet helpt wilde ik gewoon wat meer verhalen hierover horen,
als dat al niet meer kan.
sorry hoor zal het niet meer aan viva vragen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Zucht…

Zullen we stoppen met de mama van Rico ongerust maken?
Sorry hoor maar ik vind het allemaal erg ver gaan, hoe aardig het mogelijk ook bedoeld is.

Maar na het gewraakte Olvarit-topic waarin iemand zich geroepen voelde om met allerlei scheikundige lappen tekst te komen om hier zoveel mogelijk moeders in paniek te laten raken krijg ik persoonlijk een beetje een onderbuikgevoel van mensen die lid worden en beginnen met het rondstrooien van dit soort verhalen (of ze nou waar zijn of niet).

Het lijkt er voor mij een beetje op of iemand het internet afstruint naar plekken waar hij/zij lappen tekst kwijt kan die mensen ongerust maken.

Laat de lucht die we inademen eens onderzoeken, die is ook niet zuiver. Als we over elke molecuul die in ons lichaam komt na moeten gaan denken kunnen we net zo goed in een donker hoekje kruipen.

Groetekes, Sje

nouja, jij hebt het over het inademen ramon, als het in de maag komt is het iets heel anders.
daar zitten zuren in die (hopelijk) de schadelijke stoffen afbreken.
ja of erger maken weet ik veel?
heb er geen verstand van.
maar wat sje zegt, zoveel lappen tekst ehb ik geen zin om te lezen want dat gaat over het stofje zelf en wat jij zei over je katten dan met inademen of iets in die zin.
ik ben al ongerust genoeg over mn mannetje door wat we hebben meegemaakt vorige week dus ik heb geen zin om dan ook nog niet relevante reacties te lezen die niet gaan over mijn vraag maar ove rhet inademen ervan

Helemaal mee eens, durfde het gister niet op te schrijven maar vind het niet echt leuk voor inge.

Gr patries

jij had het over het inademen, omdat je dagen bezig was met verhuisdozen.
ik bedoel dat ik het dan niet relevant vind omdat dat niet is waar dit over gaat.
en ik hoef je telefoonnummer ook niet ofzo, het zal allemaal best waar zijn wat je zegt over hoe het bij jullie is geweest maar dit is totaal wat anders

prima, doe dat, maar waarom zou je dat laten onderzoeken? speciaal voor mij of toch omdat er een andere rede achter zit?

nou het lijkt mij niet dat ze dingen gaan verkopen die niet mogen, regels in nederland zijn behoorlijk streng hierover… maak je niet zo druk hierover maar hou je liever met je ongeboren kindje bezig, dat is veel interesanter dan wel of niet schadelijke plakband wat er al jaaaaaaaaaaaaaaaren is in nederland.
ik meen het hoor je maakt je echt te druk hierover.
als rico een stuk glas in zou slikken hoeft dat ook niet verboden te worden in nederland.
is gewoon opletten!
en helaas let je vaak goed op maar net niet goed genoeg.