Slijmerige snot ontlasting door bambix/verkoudheid

Ja gaat goed met de hond en Dylano. De hond is bang van Dylano hahahaha, Allemaal van die gekke zwaaiende armen en benen, hij weet niet goed wat hij daar mee aan moet. Al gaat het steeds beter want vanochtend zat René (mijn mannetje) met Dylani in de bank en toen ging hij met zijn kopje op Dylano’s benen liggen om geaaid te worden .

enne ik heb er ook 18 jaar over gedaan om de tweede op de wereld te zetten

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha zo lang wil ik ook niet wachten Michelle want dan hoef ik er niet meer aan te beginnen denk ik.

Maar het eerste jaar mag ik niet zwanger worden. Ik heb een keizersnee gehad. En ik wil zelf pas als morgan zo 2 a 2.5 is. Want ik heb een slechte rug en dan is Morgan al iets meer zelfstandig en kan lopen. Want twee tillen de hele tijd zou ik niet meer redden.

En ik ben heel eerlijk het moet je ook maar gegeven zijn hoor. We hebben een gezonde meid en op het moment hoor ik zoveel om me heen waar het mis bij gaat. Maar we willen het wel proberen tegen die tijd. Maar eerst maar even van haar genieten

Groetjes,

Michèle

Je hebt groot gelijk en inderdaad moet je het maar gegeven zijn. Na madelon zit ik ook met me rug en bekken en daarom is zij eigenlijk ook altijd alleen gebleven maar ja toen gescheiden en vond het voor René toch wel sneu al had hij er totaal geen problemen mee hoor. Ik heb toen niets meer gebruikt en zei we zien wel wat er gebeurt. Toen heb ik eerst bijna 6 jaar geleden een miskraam gehad en toen heeft het dus nog bijna 5 1/2 jaar geduurd voor ik weer zwanger was.

Groetjes Michelle

RICO HEEFT ZIJN EERSTE TANDJEEEEEEE JOEEEHOEEE!!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

GEFELICITEERD!!!

Bij Dylano was de tweede er de dag erna dus hou maar in de gaten En pas op je vingers ze zijn vlijmscherp hahahaha

Groetjes Michelle

Gefeliciteerd! En vanavond poetsen hè?!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha, ja ik ben zoooooooo trots! echt waar!
ja morgen poetsen Mriek want denk dat het met een sterielle gaasje moet in het begin of niet?
en ik had een tandeborstel gekocht voor hem maar ik snap eigelijk niet wat voor raar ding het is haha
het is een tandeborstel met breed rond handvat zeg maar…met een gat erin en er zitten van die bobbeltjes op het handvat…ik weet niet of jullie die ooit gezien hebben haha maar het is in ieder geval van 0 t/m 2 jaar.
heb ook peuter tandpasta van oralB met winnie the pooh erop
die kun je toch gewoong ebruiken of heb je andere nodig voor in het begin?
nouja ik hoor het wel!

@Michelle:
ja melktandjes zijn van die karteltandjes zeg maar…en idd het doet PIJN. hij was aan’t sabbelen op mn vinger en toen ineens tjak! auwww echt vlijmscherp. viel me mee dat het er niet doorheen was
oh enne…hoelang heeft Dylano al tandjes?

hier nog niks wel kwijlen kwijlen en hij wil zijn speen totaal niet meer maar verder niks hoor hahahaha

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Scherp hè Inge? Hier al twee tandjes, kun je nagaan hoe ik soms mishandeld word. Haha! Enne, wij hebben hetzelfde tandenborsteltje! Weet dus precies wat je bedoelt. En peutertandpasta. We zijn gelijk daarmee gaan poetsen hoor, steriel gaasje is volgens mij helemaal niet nodig. Als het tandje helemaal door is tenminste, gewoon met het borsteltje doen zou ik zeggen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja het is een fijn tandenborsteltje maar rico vond het echt afschuwelijk.
kom er dus nu achter dat ik de verkeerde tandpasta had (echt erg!)
maargoed ander topic praten we wel verder want dit wordt weer zo’n chaos boeltje.
maarr die ontlasting van m en die rode billen kunnen dus wel hierdoor gekomen zijn…en dat past dan weer WEL in dit topic

Hij heeft sinds 3 weken tandjes Inge de eerste op dinsdag de tweede op woensdag. Hij is dus heel vroeg maar was madelon ook die was nog vroeger die had ze met 4 maanden al.

Moest wel lachen dat ie je al te pakken heeft gehad. Ik was afgelopen zaterdag ook weer de pineut, we zaten een spelletje te doen en hij zat bij mij op schoot en hij kwam opeens na voren en HAP ging het. Kind schrok zijn eigen rot want ik zag het niet aankomen en menn wat deed dat zeer

Groetjes Michelle

Is Morgan dan zo laat of zijn jullie kindjes zo vroeg?

Groetjes,

Michèle

lieverd nee hoor maak je niet druk,
snel is als je met tandjes geboren wordt en laat is als ze met het jaar nog geen tandjes hebben.
komt goed hoor!

Ik hoop het voor der want ze zit steeds gekke bekkies te trekken en te kwijlen volgens mij is ze het zelf ook zat.

Groetjes,

Michèle

gekke bekkies alsof ze aan het kauwen is?
want toen kwam het bij rico door. elke dag een keer voelen aan het tandvlees (denk dat het ook bij morgan wel onder begint dat is meestal zo)
flink laten bijten op een bijtring of een harde rammelaar ofzo en vantevoren dentinoxen KAAA UU TEEE ben de tandpasta vergeten kom NET van de winkel…en ik besef het me nu opeens gvd!! sorry!

De eerste tandjes komen gemiddeld tussen de 6-8 maanden Michèle dus niets om je zorgen over te maken.
Moet maar zo denken nu kan ze je ook nog niet bijten

Groetjes Michelle

Ja ze knaagt op van alles Inge enne ze wil geen dentinox erop. Ze heeft denk ik een hoge pijngrens want als ik zie hoe ze erop knaagt…

En ja das waar michelle

Groetjes,

Michèle

ja rico heeft dat ook al die huilt nooit krijserig behalve met een prik en de dag voordat zn tandje doorbrak toen hij met zn hand best hard tegen zijn eige lip aanstootte, toen voelde hij het wel, maar was ook na 10 sec weer stil.

oke rico’s laatste fles zit nu op half 10…met als gevolg, het hele dagritme naar de @#%$
en mama is helemaal in de war hoe ze nu de dagindeling het beste kan indelen voor haar lieve mannetje.
hoelang slapen kleintjes GEMIDDELD in de MIDDAG? want normaal als hijw akker wordt leg ik m na zn boertje even terug, en dat deed ik dus gisteren ook met als gevolg dat hij s’avonds niet wilde gaan slapen dus ik weet even niet hoelang hij het best in zn bedje moet slapen in de middag…de ochtenden is me nu wel gelukt om goed in te delen alleen die middag wil maar niet lukken! hij stond gisteren om half 9 nog te jumpen op mn schoot en wilde niet slapen terwijl hij normaal om 8 uur in dromenland is METEEN als ie in bed ligt al:S

Ja bij elke kind is het anders kwa slaap. Morgan slaapt 2 tot 3 uur 's middags en 's morgens en laat in de middag een uurtje. Alleen na 18.00 mag ze van mij niet meer slapen. Dat is de enige keer dat ik haar echt wakker maak.

Groetjes,

Michèle