rico slaapt nu van half 8 tot half 10
van 12 uur tot kwart over 1 / van 4 tot 6 uur en van kwart over 8 tot half tien en om tien uur de nacht in tot 7.
is t teveel?
Slijmerige snot ontlasting door bambix/verkoudheid
Nee lijkt mij niet, als ie verder gewoon rustig slaapt 's nachts zou ik het lekker zo laten. Slaap is de beste genezing he. En hij is nog aan het snotteren??
Pas als ie 's nacht niet meer zou slapen zou ik hem op de dag wat meer wakker houden anders lekker zo laten. Ze hebt een slaapkop net als Morgan Als die van ons nou aan Julia konden vertellen hoe fijn slapen is dan is de drie eenheid weer compleet.
Groetjes,
Michèle

Nee hoor Michelle, Morgan is niet laat. Gemiddeld komt het 1e tandje tussen de 6 en 7 maanden. Maar ja dat zijn gemiddelde, sommige hebben met een paar maanden al een tand en sommige pas bij 9 maanden. Tim had zijn 1e tandje toen hij precies 7 maanden was en een week later de 2e.
Groetjes,
Sandra
Ik weet het Sandra, maar dan hoor ik hier de een na de andere die een tand krijgt en Morgan heeft nog steeds geen haar en tanden. Ha ha ha ik voel me dan zo achtergesteld
Groetjes,
Michèle

Ja, kan ik me heel goed voorstellen hoor Michelle
Zeker omdat Morgan natuurlijk ook al erg lang de symptomen heeft om tandjes te krijgen.
Ach voor je het weet zijn jullie ook druk aan het poetsen
Groetjes,
Sandra
haha lieve schat rico is ook een kale bowling head
met 1 halve tand, stoer he
lijkt wel een rednek
ja maar weet je wat het is, hij gaat nu eerder slapen s’avonds omdat ik die fles vervroeg,
dus wil ik een iets ander ritme inbouwen, maarja hij wordt vanzelf wakker als ie wakker is…wat zwets ik toch allemaal
net in de zon gewandeld, en factor 50 gesmeerd van sun palls.
nu zijn zn wangen toch redelijk tot erg rood, niet erg warm dus zal wel niet verbrand zijn.
en om het kwartier nieuwe opgesmeert omdat zn huidje iets gevoeliger is dan “normaal” is.
Ik smeer Morgan ook altijd in als ze langs de lijn staat enne met die hoge factor verbranden ze niet zo snel hoor…
Enne ja ik weet het Inge, de strikken blijven nog wel even in de kast
Groetjes,
Michèle

ach zie het maar zo…het neemt zn tijd om alle donshaartjes te doen uitvallen…geduld is dan een schone zaak…want…dadelijk een PRACHTIGE BOS HAAR! wat zeggen ze altijd:
hoe lelijker in de luier hoe mooier in de sluier rico in zn pak dan.
en ze zijn dan wel niet lelijk, maar knap zonder haar
Elk kindje heeft een ander slaapritme Inge. Dat hoeven we jou toch niet meer te vertellen? Als Rico moe is, moet 'ie gewoon slapen. Aan het eind van de middag slaapt Erik hier hooguit nog een half uur, maar zeker niet na half zes nog. Dan maken we hem wakker, anders slaapt 'ie om zeven uur niet. Ik zou dus zeggen: Rico aan het eind van de middag niet meer zolang laten slapen, maar eerder wakker maken misschien.
Groetjes!
Dylano slaapt 's morgens 2 uur en 's middags 1 1/2 tot 2 uur en dan meestal bij mij pf zijn grote zus in de bank nog een half uurtje na de groente want dan is hij niet meer wakker te houden maar in bed krijst hij dan de hele boel bij elkaar en dan uiteindelijk om half 8 fles en naar bed.
Groetjes Michelle
Mriek:
dat is het hem nou juist hij slaapt INEENS (na zn sprong haha) niet veel meer sinds ik zijn laatste fles op half tien heb gezet.
en soms is ie dan na een half uur (is ie b.v. om 5 uur wakker) alweer aan het oogjes wrijven dus dan is ie ineens weer moe, tja moet ik m dan maar weer terug leggen voor dat half uurtje dat ie eten krijgt want hij ligt tegen 8 uur in bed normaal en dan moet alles ineens vroeger, met als gevolg dat hij de nacht weer bagger slaapt:S
Lastig! Misschien is 'ie nu druk bezig om de boel om te gooien na z’n sprong, maar is 'ie er nog niet helemaal uit. Dat hebben we hier ook gehad rond zes maanden: het hele slaapschema op de hobbel en dat kwam vanzelf weer goed.
Groetjes!
ja misschien wel, maar het is net alsof hij zoiets heeft van: oh ik slaap nu s’nachts langer dus wordt ik overdag eerder wakker (normaal ligt hij na de voeding van 11 uur s’ochtends ROND 12:00 uur in bed en werd dan om half 3 wakker…nu wordt ie om 1 uur half 2 wakker, Dan ligt hij na de fles van 3 uur tegen 4 uur half 5 in bed en werd eerst om half 7 / 7 uur wakker, nu al om kwart over 5)
het is echt bizar.
heb m net zn laatste fles gegeven, en hij was bloedchagerijnig op mij dat ik hem daarvoor wakker maakte
maargoed eenmaal in bed gelegd ging hij kei hard met zn hoofd schuden alsof ie helemaal krankzinnig werd ofzo! zal wel van vermoeidheid zijn ofzo want hij had wel goed zn boertjes gedaan maar vond het best freaky
Freaky Rico! Haha. Wel snel in slaap gevallen uiteindelijk? En vannacht goed gegaan? Hier super. Geen kik gegeven en pas om half zeven de eerste geluidjes. Daar doen we het voor!
Groetjes!
hier slaapt nick vrij weinig over dag smorgens vaak half uurtje uurtje en smiddags een uurtje en verder wakker en vrolijk laatste fles is hier om 7uur en dan hoor je hem pas weer om 7uur smorgens ideaal maar als die keertje heel moe is bv als ze op de opvang van alles hebben gedaan gaat ie wat eerder slaapje doen vind het trouwens zo mooi dat je nu meteen merkt aan je kleine wat er is poep moe honger het gaat vanzelf geloofde dat 5maanden geleden echt niet hoor hahaha
groetjes wendy