Slijmerige snot ontlasting door bambix/verkoudheid

Volgens oei ik groei nog geen sprongetje Inge…

Knappert hè? Haha. Ik was nog iets vergeten: in z’n handjes klappen. Als we dat liedje zingen (klap eens in je handjes) klapt 'ie en beweegt 'ie met z’n lijfje erbij. Dansen dus hè? Hihi. Zo geinig.

Vannacht weer vier keer eruit, maar had er weinig geduld meer voor. Even troosten, speen erin, knuffel geven en muziekdoosje aan. En toen: weltrusten! Na even jengelen wel telkens weer in slaap gevallen. Hoop zo dat het snel weer zoals anders loopt 's nachts.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou michele ze hebben weer liggen baby talken waarschijnlijk ook hier een heerlijk nachtje gehad.
vanochtend weer zo’n derrie luier met mn lamme hoofd schoon staan maken
en michelle:
TOEVALLIG rico doet het nu ook non stop! wat grappig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ja die twee hebben wel een goede invloed naar elkaar. Keep up the good work baby’s

Enne is Rico ook zo moe dan?? Morgan kon echt haar oogjes niet open houden in der wagen vanmorgen en dat terwijl ze echt de hele nacht geslapen heeft. Vraag me ook af of ze meer gaan dromen nu want soms maakt ze geluidjes in haar slaap en zo.

Groetjes,

Michèle

ja!!! ik wilde het net zeggen! rico is de laatste dagen ZO moe, ik haal hem uit bed en een half uur daarna is ie weer aan het oogjes wrijven! ik snap er niks van! jij wel?
maarja dan kan ie nog niet naar bed want hij moest zn fles nog, en heb m daarna meteen in bed gelegd na het verschonen een kwartiertje na zn voeding… en hij is meteen stil net als de rest van zn slaapjes…hij is helemaal uitgeput maar waarvan mag joost weten.
hopelijk niet door dat gepoep van m

Rolt rico ook terug naar zijn buik Inge hier alleen van buik naar rug maar dan is ie boos omdat hij terug op zijn buik wil. Leg je hem weer op zijn buik is 1 tel en ligt weer op zijn rug. ZEER vermoeiend voor mama dus laat he maf en toe maar gewoon krijsen

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

precies wat dylano doet doet rico ook haha
dus alleen van buik naar rug en niet terug en ook meteen binnen een paar seconde.
soms is ie wat moe en lukt t m niet meteen dan zie je hem wel met zn lichaam gooien maar valt dan weer terug en dan wrodt ie helemaal laaiend (hahhaha)
en als het hem dan lukt dan gilt ie eerst zovan: jeuuuujjj en dan zovan: eeeeej!!

oh en Michele…die vermoeidheid van onze moppies kunnen ook van tandjes komen.
en nog iets. als ze verkouden zijn beter geen yoghurt geven want dat maakt slijm aan en duurt de verkoudheid langer (tip van mn ka vandaag gekregen)

Is Rico dan wel tevreden op zijn rug?

Groetjes Michelle

9 maanden banner

ja eigelijk wel… maar niet voor lang hij vind buikliggen prettig maar ook niet te lang. en dan gooit ie zich om.
oooh michelle ik heb me rot gelachen vandaag.
rico was om 5 uur wakker en ik dacht tis goed met je…maar om half 6 was ie nog bezig dus ik had hem er maar uitgehaald en dacht doe ik m lekker in bad.
dus hij had het naar zn zin in bad…lag op zn bad matras en pieste de hele boel onder. dat was al 1 punt wat ik errug grappig vond.
toen ging ik hem aankleden, en had m lekker met bodylotion in lopen smeren en m een kwartier lang gemasseerd, hij vond het echt fijn! toen had ik m op ons grote bed op zn buik gelegd en hij rolde en rolde en rolde…echt tof om te zien…MAAR toen wilde ik hem zn boxpakje aangeven en ik legde hem op zn buik om de knoopjes achter dicht te doen en hij rolde dus constant om, haha het was zo grappig om te zien en hij had zo’n lol!
en als dank voor de massage heefti e netjes een half potje 6+ opgegeten (wat ik altijd opschep op zn bord) en daarna nog een HEEL TOETJE OP! jaja mijn massage werd dus beloond

Jahhh leuk is dat he. En je inspanningen beloond wat wil je nog meer, Leuk trouwens he dat plassen van die jongetjes hahahahah. Ik wist de eerste keer niet wat me overkwam was meid gewend natuurlijk. Hij heeft me al een paar keer gehad hoor hahahaha.

Rolde hij op het bed constant door of legde jij hem iedere keer op zijn buik?

Groetjes Michelle

9 maanden banner

ik legde hem op zijn buik elke keer
ho ho michelle! niet zo snel
maar hij wilde wel verder rolle maar dat lukte hem niet

Werd al bijna jaloers hahahaha

Groetjes Michelle

hahaha nee we blijven vast wel op hetzelfde ritme zitten als ik dat zo hoor

Nou Morgan ligt hier alweer in knorre land. Ze heeft tot 7 uur gelapen, nou ja tot 6 echt geslapen en daarna liggen kletsen en zo. Ze was alleen wel weer 1 grote snottebel. Maar ik mocht het zowaar allemaal schoonmaken, zelfs met de zuiger. Daarna fles gegeten en gespeeld op het kleed. Mamma meteen even haar was erin gegooid en der bed verschoond. Zo meteen kan die in de droger en dan kan onze was erin, en ik even snel douchen en aankleden. Tegen die tijd zal ze wel weer wakker zijn denk ik. Jeetje ik heb er alweer een halve dag op zitten als ik het zo lees…

Groetjes,

Michèle

jij bent vroeg wakker op een zaterdag
mama was doodmoe en sliep pas om 1 uur ofzo dus ik heb de 1ste fles gegeven en rijco heeft zn fruitje gegeven en mama had de wekker wel gezet maar zo moe dat ik er doorheen sliep pfff. kwart voor 11 schoot ik wakker: oooh shit… over 'n kwartier zn fles weer."
dus even snel wakker worden maar ik was echt doodmoe.
nouja lekker uitslaap dagje gehad

Zo hier was het ook vroeg dag na een baggernacht pfffffff. Ben er tig keer uitgeweest en manlief moest werken vannacht dus was vanochtend ook aa nde beurt hahahaha. En het was niet huilen maar gewoon heel het huis bij elkaar gillen en dan de grootste lol hebben poepoe tis dat mijn dochter er vroeg uit moest om te werken en die er naast ligt dat ik regelmatig maar ff speen er in gaan doen. Sliep ik eindelijk tegen 1 uur kwam het mannetje al om half 2 thuis hup hond blaffen. wordt je niet vrolijk van hahahha. En ja hoor daar begon het gegil weer lollll, maar niet heus. dylano was om 8.15 al klaar met badderen hahaha normaal ben ik daar zo vroeg niet mee. en indd al wassen gedraaid en in de droger en afgewassen ed. had er om 9 uur ook al een halve dag opzitten dus toe nDylano na zijn fruithap in bed lag en papa intussen op ben ik heerlijk teruggegaan heb nog lekker 2 uur geslapen

Groetjes Michelle

ooh dat is lekker he terug je bed in kruipen! ik kon vroeger dan nooit meer slapen maar nu wel! echt lekker. bed verslaafd
wat voor hond heb je? ik heb een kruising tussen een franse bull en een engelse stafford. en hij is iets groter als een franse bull. maar die blaft nooit HAPPY ME. die knort alleen

rico ligt nu ook lekker te slapen. hij poept nu trouwens wel minder maar nog steeds wel 4x ofzo op een dag een hele VOLLE diaree/ of snot luier.
en stinken!!..niet normaal!

Dames, ten 1e is 7 uur voor mij al uitslapen gezien hier door de weeks om 5 uur de wekker gaat, en ik zou wel langer willen slapen, maar pappa werkt op zaterdag dus ik moet wel. Enne die uurtjes die ze terug gaat zijn voor mij niet haalbaar. Dus helaas ik ben elke dag vroeg op enne tegen de tijd dat ze bij ons op zondag nog een uurtje of twee in bed zou kunnen slapen hebben we waarschijnlijk nummer 2 of ie het onderweg als het ons gegund is

Groetjes,

Michèle

Jah inderdaad heerlijk dat je af en toe is terug kan. Ook ik ben momenteel bed verslaafd. hahaha.

Wil je de tweede er snel achteraan Michèle als et wil lukken? Pffff wel brutale vraag

Groetjes Michelle

Ik heb een maltezer leeuwtje Inge.
was ik nog ff vergeten

Groetjes Michelle

oke en gaat dat goed met de ukkepuk?
en wij willen (voorlopig??) geen tweede.
zoals op het geboortekaartje staat:
compleet gelukkig…en gelukkig compleet zijn wij met de geboorte van rico
enne HOERA IK BEN OP MIJN VERJAARDAG GEBOREN
en ook een heel mooi gedichtje