Slijmerige snot ontlasting door bambix/verkoudheid

Gefeliciteerd Inge! Wat is 'ie al groot! En knap!

Kunnen kindjes elkaar ook aansteken via dit forum? Erik is ook weer ziek. Strontverkouden, hoesten, koorts. Zucht, wanneer houdt dit op? Gelukkig vandaag wel goed gegeten en gedronken, maar vind het toch sneu. Deze mama had morgen vrijgenomen met het plan dat Erik lekker naar het kdv zou gaan en mama een ikke-dag zou hebben, maar moet nog maar even afwachten…als de kleine man morgenochtend nou nog koorts heeft, dan laat ik hem bij me thuis en vervalt m’n ikke-dag. Nou ja, één ding scheelt: gelukkig had ik al vrijgenomen, dus geen opvangprobleem dan. En je wilt toch het liefste zelf bij je kindje zijn als het ziek is tenslotte.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

GEFELICITEERD Inge, aftellen naar de eerste verjaardag nu he

Enne ik maak morgan haar neus schoon met een nat wattestaafje en dan alleen de randen van haar neus en niet erin want dat niest ze er wel uit, maar ik haal wel die harde opgedroogde snotranden weg.

Groetjes,

Michèle

Gaat dat hard hè Inge. Nog een half jaar en dan is ie al babyaf.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

dankjewel
ja hij is zeker al groot en stoer!!
hij heeft gisteren voor het eerst een toetje na gehad.
en rarara…die at hij WEL zonder problemen op
maar toen papa het uiteindelijk overnam het bordje avondeten…toen at ie wel normaal want met papa valt blijkbaar minder te spotten dan met mij. ik snap het ook niet want we doen het alle 2 opdezelfde manier. bij mij pakt hij die lepel alleen af en bij Rijco doet hij dat niet…

maar nou even een vraagje…
@Mriek;
erik had toch ook hypoallergene voeding he?
maar je gaf wel een toetje? want daar zit wel koemelkeiwit enzo in he?
rico reageerd er eigelijk wel goed op tot nu toe…en ik zit me af te vragen of ik hem dan niet gewoon normale voeding kan gaan geven want tja…alles gaat toch gewoon goed?
hij poept alleen NOG STEEDS veel wel iets minder dan eerst maarja.
dat heeft toch niks met een allergische reactie te maken wel?
dus een paar vraagjes maar geod ik hoor het wel

@michele; rico heeft gelukkig geen bloedneus meer gehad. hij snottert nog wel erg. en de luuf is bijna op dus moet nieuwe halen.
ik smeer luuf 2x per dag. dat is toch opzich wel voldoende niet?
morgan ook nog bloedkorstjes?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee geen bloedkorstjes meer alleen wel een klein sliertje bloed toen ze nieste. Mamma loopt ook steeds met bloedneuzen… Wij smeren alleen luuf als ze gaat slapen. Op de dag gaat het zo wel goed. Alleen der neusspray af en toe.

Groetjes,

Michèle

quote:
maar nou even een vraagje.. @Mriek; erik had toch ook hypoallergene voeding he? maar je gaf wel een toetje? want daar zit wel koemelkeiwit enzo in he? rico reageerd er eigelijk wel goed op tot nu toe..en ik zit me af te vragen of ik hem dan niet gewoon normale voeding kan gaan geven want tja..alles gaat toch gewoon goed? hij poept alleen NOG STEEDS veel wel iets minder dan eerst maarja. dat heeft toch niks met een allergische reactie te maken wel? dus een paar vraagjes maar geod ik hoor het wel

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090318/rn9u.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/WenKp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Erik had inderdaad HA-voeding. Maar toen we hem een toetje gaven en hij er goed op reageerde zijn we langzaam overgestapt op de standaard-voeding. En dat ging goed. En scheelt ook een hoop in de kosten. Natuurlijk raar om HA te blijven gebruiken, terwijl je wel gewoon een toetje geeft op basis van koemelk. Ik weet niet of dat meer poepen een allergische reactie is. Dat deed 'ie ook al voordat je met het toetje begon toch? Zo ja, dan lijkt het me niks met het toetje te maken te hebben hoor.

Groetjes!

nee ik bedoel of dat met die 6+ potjes te maken kan hebben of een reactie op gluten ivm bambix??

Tja…geen idee. Heb je niets aan, maar zou het je echt niet durven zeggen.

Groetjes!

ik ben nu even 2 x een papfles van nutrix aan het geven ipv bambix, om te checken hoe dat gaat, omdat het misschien met de gluten te maken heeft
nu heeft ie dus al 1x nutrix gehad s’avonds en hij heeft nog maar 1x gepoept vandaag dus misschien toch gluten allergie ofzo…zal maandag als we naar t cb moeten toch is overleggen vragen wat hun van dit verhaal vinden

Verstandig…

Groetjes!

ja ik vind het ook vervelend dat ik voor hem wat uit moet proberen maar beter dan doorgaan en er niet achter komen. constant switche is ook niet gezond maar als het nou over een paar dagen echt veel beter gaat, probeer ik weer een paar dagen bambix en mocht het dan slechter gan weet ik waar het van komt

Precies. En zo ben je je eigen wetenschapper…

Groetjes!

haha ja precies. rico is weer lekker aan het gillen vandaag op een leuke manier dan.
rollen doet ie weer niet:S hij heeft een nieuwe knuffel die hij heel grappig vind want hij lacht duidelijk met het bekende HAHAHA geluid. verder is ie nog steeds aan het bijten op zn rammelaar…tandjes kom nou!!
oh enne al 2 nachten goed geslapen vanaf 22:00 uur laatste voeding mama is trots!!

Ha ha ha volgens mij hebben Morgan en Rico met elkaar zitten smoezen hier nu ook alle rust in huis afgelopen nacht. Hopelijk aankomende nacht ook weer…

enne ook geen tandjes hier nog hoor.

Groetjes,

Michèle

pfffff het schiet niet op he michele, met die tandjes, voor je het weet duurt het nog 2 maanden.
haha ja telepathie noemen ze zoiets he, baby telepathie hopelijk doen ze dat vanacht weer dan kunnen wij ook weer lekker door maffen.
hij ligt nu heerlijk in dromenland.
net heeft ie een liga gehad stap 2 maar hier is het weer stukjes die in de keel schieten en rrrgg urgg geluiden daarbij. hoe doet morgan dat met liga?
blijft dit zo?

Fijn dat het bij jullie rustig was! Hier was het de afgelopen twee nachten drama, hou m’n hart vast voor vannacht. Ik heb de afgelopen nacht maar vier uur geslapen; om de anderhalf uur was meneer een uur aan het huilen ongeveer. En zodanig dat je het niet kon negeren. Was vandaag als een zombie. De reden van dat gehuil, geen idee. Maar vermoeiend en heftig is het wel…

Oh en ook nog iets leuks. Erik heeft besloten: als ik niet kan kruipen, dan verplaats ik me rollend. Ineens rolt 'ie van rug naar buik en dan weer naar rug en zo maar door. Hij gaat de hele kamer door. Erg grappig! En hij kan sinds zondag ook zwaaien. We oefenden altijd al, dan deden we z’n armpje omhoog en gingen we zwaaien. Nu doet 'ie dus z’n armpje zelf omhoog en beweegt 'ie z’n handje van links naar rechts. Hij snapt ook dingen: als we zeggen “waar is de poes” kijkt 'ie gelijk naar de poes en als we zeggen “ga maar zwaaien” dan gaat 'ie zwaaien. Misschien is 'ie wel van slag door alle nieuwe dingen die 'ie ineens kan en slaapt 'ie daardoor slechter. Meer te verwerken ofzo. Je verzint wat hè?

Groetjes!

is dit geen sprong fase Mriek?
en ik heb echt dubbel gelegen om dat rol verhaal van erik. wat is het ook een droppie, echt een knappertje!
Rico rolde gisteren en vandaag overdag weer niet. en net in de box constant en hij zat daarna kei hard te krijsen van plezier haha echt gaaf

Hoop dat je een rustige nacht krijgt mriek want dat heb je zelf ook nodig.
Dylano heeft vandaag het buik naar rug rollen herondekt hahahah pfff een maand niet meer gedaan en nu kan hij niet ophouden als het aan hem ligt maar hij kan niet van rug naar buik nog dus iedere keer jengelen van draai me om hahahaha heb je 1 stap gezet ligt ie alweer op zijn rug pff. vermoeiend voor mama hahhaha

Groetjes Michelle

Hier wel weer een hele rustige nacht. Het lijkt alleen wel of Morgan moeier is nu ze doorslaapt. Ze wil weer eerder slapen als ze haar fles op heeft.

En Morgan gaat op het moment in haar achteruit overal naar toe. De frustratie is alleen erg groot als ze alles kleiner ziet worden wat ze hebben wil

Groetjes,

Michèle

Ik den kniet dat dat van het doorslapen komt Michèle maar omdat ze actiever is als ze uit bed is. Dat kost kracht hoor achteruitschuiven en dan frustatie erbij van het alles kleiner zien worden hahaha. Merk aan Dylano ook dat hij sneller moe is nu hij het omrolle ban buik naar rug heeft ontdekt.

Groetjes Michelle