Slecht in slaap vallen

Helaas, ik moet altijd opletten want paddington gaat overal mee naar toe. Das gekomen omdat er op haar oude kdv zoveel wisseling van leidsters was en daarna ging ze zelf naar het kdv enne ze slaapt daar ook dus paddi gaat nu dus overal mee naar toe.

Groetjes,

Michèle

Tim heeft een hondje waar hij altijd mee slaapt. Zonder die hond gaat hij echt niet slapen. Het liefst neemt hij die ook overal mee naar toe, maar hij moet van ons in zijn bed blijven. We nemen hem wel mee als hij ergens anders gaat slapen. Op het KDV heeft hij hem niet en dat gaat prima.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben het geprobeerd, maar dat was drama Sandra. En ik moet zeggen ze neemt er nu wel wat meer afstand van maar van de week wilde ik wegfietsen thuis begon ze heel zielig te huilen met diepe snikken en lange uithalen en naar de deur te wijzen. Dus ik afgestapt en naar binnen met der. Ja hoor paddington vergeten. Dus ben bang dat onze paddi nog wel wat heen en weer reist

Groetjes,

Michèle

Ik had voor Eva een heel mooi popje van Ann Gedes, een katje met een babyhoofdje. Ik vond 'm zelf helemaal mooi en kocht 'm. Maar Eva kijkt eigenlijk helemaal niet zo om naar Molly, zoals ik haar genoemd heb! Van een collega kreeg ze Polar, een ijsbeer met een Unoxmuts op. Daar is ze dus helemaal gek op! Ze nam 'm mee naar de IKEA en daarna zat ze piepend in de wagen: ‘eh-eh’ en maar wijzen. Bleek dat ze Polar had laten vallen en dat wij al door aan het lopebn waren. Ze was echt in paniek! Polar is natuurlijk een gratis en dus goedkoop gemaakte knuffel, dus ik vrees dat hij niet eeuwig mee kan. Zijn nekje gaat al wat scheuren! Als ze op staa, neemt ze drie knuffels mee naar beneden: Mascha (Difraxdoekje), Purr (katje van de HEMA) en Polar.

Als ze gaat slapen, wil ze de olifant in haar kamer aaien. Daarna legt papa haar in bed, maar tegenwoordig wil ze dan even bij mij knuffelen. Dan moet ik alle vogels op haar behang drinken geven. Eerder kan ze niet slapen. Nou sla ik er een heleboel over en zeg ik: ‘Zo, álle vogels hebben gedronken!’ en gelukkig neemt ze daar genoegen mee. Anders blijf ik bezig, want op haar Pip-behang staan wel 100 vogels! Ik ben ermee begonnen toen ze een keer niet wilde slapen en nu MOET ik het dus elke avond doen! Daarna is ze wel meteen stil en kunnen wij de hele nacht doorslapen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Ik had voor Eva een heel mooi popje van Ann Gedes, een katje met een babyhoofdje.

Dat vind ik heeeel freaky klinken. Wat moet ik me daarbij voorstellen; een harig lijfje zoals een kat en dan echt met een babyhoofd?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hahahaha! Ken je Ann Gedes niet? Zij maakt bv foto’s van baby’s met bv een zonnebloem op hun hoofdje? Dit poppetje heeft een zacht kattenlijfje en dan inderdaad een hard poppengezichtje! Het is niet eng hoor! Maar Eva kijkt er nu dus ook niet meer naar om! Misschien vindt zij het ook freaky?

Morgan zou er nu de hele dag mee aan komen lopen en zeggen kijk mamma bibi (baby). Ha ha ha die is helemaal in de baby’s nu. Elk kindje dat in een wagen zit ongeacht de leeftijd zegt ze bibi tegen.

Groetjes,

Michèle

Sandra,
Hoe is het nu met Tim? Slaapt hij al eerder 's avonds, of is het nog steeds drama?

Seth is nu in ieder geval nog aan het feesten:S
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier was het kwart voor zeven erin half acht slapen dus dat valt mee alleen zat ze nu net rechtop der oogjes uit te wrijven en das niet de bedoeling.

Groetjes,

Michèle

quote:
Morgan zou er nu de hele dag mee aan komen lopen en zeggen kijk mamma bibi (baby). Ha ha ha die is helemaal in de baby's nu. Elk kindje dat in een wagen zit ongeacht de leeftijd zegt ze bibi tegen.

Groetjes,

Michèle

haha, precies Nora, geweldig! Komt door de creche bij haar, daar zijn ineens veel babies, vindt ze helemaal geweldig!

liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/4SIQp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Nora noemt haar pop overigens geen bibi, wij ook niet. Ze noemt haar pop Poep, wel zo fris, hahah!

Ze is niet aan 1 pop gehecht, gelukkig. Dat zorgt er inderdaad voor dat je er echt aan vast zit, daar heb ik niet zo’n trek in. Afgelopen zondag had ze ernie mee naar een verjaardag, soms neemt ze muis mee naar de supermarkt, maar meestal naar buiten zonder knuffel. Ze slaapt wel met 2 vaste knuffels, maar die blijven in bed.

liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/4SIQp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Haha Rainbow, misschien vindt Eva het idd ook maar een raar popje. Ik heb er wel eens iets van gezien, nu je het uitlegt. Maar hou er niet zo van.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

quote:
Sandra, Hoe is het nu met Tim? Slaapt hij al eerder 's avonds, of is het nog steeds drama?

Seth is nu in ieder geval nog aan het feesten:S
Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Het gaat helaas nog steeds niet goed. We laten hem nu echt kort slapen tussen de middag, maar helaas zonder resultaat. Hij gaat om 13.00 uur naar bed en om 14.30 uur maken we hem wakkker. Hij slaapt dus maar 1,5 uur.

Groetjes,
Sandra

En 's avonds nog steeds drama Sandra??

Groetjes,

Michèle

@Michele: Rico is ook echt gek op konijnen.
Hij heeft een knuffel konijn (Nijno) en noemt elk konijn Nijno, zowel echte als neppe als in een boekje
we hebben hem beloofd zo gauw we een tuin hebben hij een konijn krijgt.
want hij rende ook achter het konijn van een vriendin van me aan en wilde hem persee de hele tijd knuffelen…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Rico Konijnen zijn ook geweldig. Mijn oude liep altijd in de woonkamer rond

Groetjes,

Michèle

Ja, Michelle helaas nog steeds drama. We maken hem nu na 1,5 uur slaap al wakker, maar hij slaapt nog steeds pas rond half 10/kwart voor 10.

Groetjes,
Sandra

En helemaal niet meer laten slapen?? Zit die optie er nog in?? Heb je overigens het idee dat ie er last van aan het krijgen is??

Groetjes,

Michèle

@Morgan, mocht jij van mama achter de laptop?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Inge, wij hebben geen laptop enne mamma heeft een konijn gehad

Groetjes,

Michèle