Ik had voor Eva een heel mooi popje van Ann Gedes, een katje met een babyhoofdje. Ik vond 'm zelf helemaal mooi en kocht 'm. Maar Eva kijkt eigenlijk helemaal niet zo om naar Molly, zoals ik haar genoemd heb! Van een collega kreeg ze Polar, een ijsbeer met een Unoxmuts op. Daar is ze dus helemaal gek op! Ze nam 'm mee naar de IKEA en daarna zat ze piepend in de wagen: ‘eh-eh’ en maar wijzen. Bleek dat ze Polar had laten vallen en dat wij al door aan het lopebn waren. Ze was echt in paniek! Polar is natuurlijk een gratis en dus goedkoop gemaakte knuffel, dus ik vrees dat hij niet eeuwig mee kan. Zijn nekje gaat al wat scheuren! Als ze op staa, neemt ze drie knuffels mee naar beneden: Mascha (Difraxdoekje), Purr (katje van de HEMA) en Polar.
Als ze gaat slapen, wil ze de olifant in haar kamer aaien. Daarna legt papa haar in bed, maar tegenwoordig wil ze dan even bij mij knuffelen. Dan moet ik alle vogels op haar behang drinken geven. Eerder kan ze niet slapen. Nou sla ik er een heleboel over en zeg ik: ‘Zo, álle vogels hebben gedronken!’ en gelukkig neemt ze daar genoegen mee. Anders blijf ik bezig, want op haar Pip-behang staan wel 100 vogels!
Ik ben ermee begonnen toen ze een keer niet wilde slapen en nu MOET ik het dus elke avond doen! Daarna is ze wel meteen stil en kunnen wij de hele nacht doorslapen!
Groetjes Rainbow, trotse mama