Slecht in slaap vallen

Alleen op zaterdag Inge. Mervin werkt dan tot half zeven en is tussen zeven en uiterlijk half acht thuis. Morgan heeft dan al gegeten en kan dan nog even met pappa knuffelen en zo. Anders zien ze mekaar de hele dag niet want hij begint om half zeven met werken.

Op donderdag slaapt ze wel al als hij thuis komt maar dan werkt ie tot half acht dus dat zou te laat zijn dan.

Groetjes,

Michèle

oke… ja logisch, Rico wil ook altijd even met papa knuffelen voordat hij gaat slapen. maargoed dat is natuurlijk niet altijd mogelijk.

Hoe is de nacht bij jullie gegaan?
Rico heeft gelukkig geen slechte nacht gehad zoals de nacht ervoor, om kwart over 9 wilde hij er pas uit. heb echt uitgeslapen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier hadden onze antiliaanse buren een feestje en de hele straat moch om half 5 meegenieten hoe het bezoek naar huis ging. Het zijn zulke #$%$@#$ aso’s. Vorig jaar was het half 3 en toen ben ik helemaal verot gescholden omdat ik er wat van zei. Maar goed morgan kwam pas om 8.00 en om kwart voor negen wilde ze we uit dus hier was het ook relaxed.

Groetjes,

Michèle

pff wat een asociaal volk!
jouw verrot schelden?! wat zei jij terug??
tis toch niet normaal meer, ik zou echt pissed off worden.
maar gelukkig heeft morgan wel lekker lang geslapen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vorig jaar niks inge het was 3 uur 's nachts en ik was te verbouwereerd eigenlijk.

Ze slaapt nu weer. Ze was zo vertrokken, en na der slaapje gaan we naar het knagertje.

Groetjes,

Michèle

Knagertje??? Was da?

Wij heben de speeltuin vanochtend al gehad Papa heeft weinig tijd nu met wk Maar hij heeft pech want hij oet om 3 uur ff lading little pophalen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Het knagertje is een dierenasiel hier in den haag voor alleen maar knaagdieren. En die hebben open dag vandaag. En gezien wij een konijn voor morgan willen gaan we meteen even kijken hoe het in zijn werk gaat en wat ze hebben. Ik wil namelijk gaan baby van 8 weken want daar ik morgan nog te klein voor maar ook geen ouwetje dat maar 2 jaar meegaat.

Oh jee michelle ben je ook wk weduwe??

Groetjes,

Michèle

Aha ik snap hem, leuk verjarscadeau trouwens Zou ik vor Dylano ook wel leuk vinden maar durf het niet aan ivm de haren ben blij dat het goed met gaat sinds de vogel weg is.
Hij doet het dus voorlopig maar met de Aqarium en over een paar jaar een nieuw hondje denk ik.

Indd ook wk weduwe moet wel zeggen dat ik het wel half meevolg. Jij ook dus

Liefs Michelle

Een konijnenvacht heeft een andere structuur dan een vogel he michelle, niet dat ie er dan tegen kan maar het kan wel. Zo kan iemand die niet tegen katten kan wel vaak tegen honden, maar niet tegen konijnen. Het heeft met de vachtstructuur te maken.

Maar hij komt wel lekker in de tuin kan het beesie lekker rondhuppelen.

Een halve. Mer kijkt wel zo veel mogelijk wedstrijden, maar we gaan wel zo met zijn drie weg zeg maar. Alleen als nederland speelt wil hij het liefst wel thuis zijn met alle toeters en bellen

Groetjes,

Michèle

René doe er verder ook niet echt moeilijk over maar net als de speeltuin ach doe nwe dat 's morgens kan hij weer een deel van de eerste wedstrijd kijken voor hij even weg oet. En net als vanavond moet hij van 6 tot 10 werken maakt hem ook niet zoveel uit al ging het wel gelijk ow op zondag zijn we meestal wel vroeg kan ik de tweede helft nog zien en dan heeft hij een week vakantie.

Is ook zo dat hij er misschie nbest tegen zou kunnen maar dan zou ik een week ofzo een leen konijn moeten hebben om het te testen want vind het sneu om een diertje weer weg te moeten doen.

Liefs Michelle

pff konijne leuke dieren maar hier werden er v2 jaar geleden twee ondergebracht omdat het asiel te vol was prima zoek ik wel een huisje voor ze en tot die tijd zorgen wij dr wel voor binnen een korte tijd had ik er acht kleintjes bij, ja zeg dat lijkt me moeilijk als je twee vrouwtjes krijgt en je verzekerd was dat ze niet zwanger zouden zijn maar goed heb ze alle een goed huisje bezorgd en ben blij dat ik dr van af ben want mijn kids keken dr niet naar en ik maar dat vieze hok schaaonmaken want met 10 konijnen blijf je dat ieder dag doen.en had toen ook al een klein buikje van de jongste dus had er heel geen zin in ook

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Mag je dan een konijnenhok schoonmaken als je zwanger bent mamma van 3 jongens?? Want een kattenbak mag absoluut niet.

enne ik heb zelf ook een konijn gehad. Sterker nog mijn oudste kat is door dat konnijn groot gebracht en ik heb er altijd zoveel lol mee gehad. Ze was handtam, zindelijk en liep altijd los in huis. Dus ik doe het ook een beetje voor mij

Maar inderdaad ineens 10 zou voor mij ook een beetje veel zijn, ik heb ook nog 5 katten.

Groetjes,

Michèle

nee eigelijk mag dat volgens mij niet maar ik had netjes handschoenen aan en hield me adem in,
wij hebben nu een kitten in de opvang die we waarschijnlijk zelf houden en dan ook maar stoppen met dieren op vangen heb er geen zin meer in om steeds opnieuw een beesje zindelijk te maken afscheid nemen heb het nu een jaar of drie gedaan en vind het nu wel goed zo en dit is echt een schtaje en heel slim ze gaat naar buiten en komt zelf weer terug, de vorige kittens moesten we altijd gaan zoeken haha

Wel top dat je dat doet, petje af. Ik zou ze niet meer af kunnen staan

Liefs Michelle

quote:
@Rainbow: Nee, Mara is pas 16 maanden, maar rond 10 mnd heb ik er voor gekozen om haar onder een dekbed te leggen. Gewoon een peuterdekbed van de Hema. Als ik haar uit bed haalde toen ze nog onder het dekentje lag voelde ze nooit echt lekker warm, en aangezien haar raam altijd een stukje open staat wilde ik wat warmers voor dr. En ik moet zeggen, ze is er nog nooit...echt nooit onder geschoven. Maar dan maak ik ´m ook wel kort op. En sinds dat ze onder dat dekbed ligt slaapt ze als een zonnetje. Ik heb me nooit zo druk gemaakt over die enge verhalen over dekbedjes......vind je me nu een slechte moeder

XxX Mamsje Didi

</BLOCKQUOTE id=quote>

Hahahaha, welnee! Ik vroeg het me alleen af, omdat je inderdaad enge verhalen hoort over dat ze de warmte niet goed kwijt kunnen enzo. Ik durfde het zelf daarom niet te doen. Eva ligt ook gewoon alleen in een slaapzak, in de winter wel een dikke van fleece en dat ging goed. Maar nu gaat ze 'm zelf uit trekken en ik denk dat wij ook wel vóórdat ze echt 2 is (eind augustus) op een dekbedje over gaan!
[/quote]

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ mamma van 3 jongens. Oh nee dat kan ik niet dat afstaan weer. Ik zou alles willen houden inderdaad. Enne hier hebben we twee heel oude katten (17 en 14 jaar) dus er komt voorlopig geen kitten bij. Heel misschien als beide oude dames er niet meer zijn.

Groetjes,

Michèle

ik heb bij twee katten echt een traantje moeten wegpinken die weg gingen, maar je weet van te voren dat ze er maar tijdelijk zijn.maar ik heb het er gister met mijn man over gehad en we houden deze kitten zelf en kappen dr mee ondanks dat we weten dat het nu met de zomer weer drukker zou worden ik heb dr geen zin mee in nou ja miss met echte spoedjes dan nog wel maar in het algemeen niet.

@Mamavan Rico: Ja, Schapie is Mara’s knuffel. Als ze verdrietig is vind ze het wel fijn als ik haar knuffel, maar als Schapie in de buurt is leg ik het af, haha Met 4 maanden had ze gewoon al voorkeur voor Schapie. Ik had een hele leuke tutdoek van difrax gekocht in mn zwangerschap met de gedachte dat dat echt “de knuffel” moest worden, maar ukkie besloot anders.

Rico maakt er dus een heel showtje van met zn knuffels, haha. Wel grappig dat íe daarna dan gewoon gaat slapen. Gelukkkig houd Mara Schapie nog lekker in bed, haha. Maar goed, meestal als je zoiets hardop hebt gezegd, gebeurd het daarna.

XxX Mamsje Didi

@ mamma van didi. Dat bedenk je je inderdaad van te voren niet nee. Morgan heeft nooit echt naar een knuffel omgekeken tot ik afgelopen oud en nieuw een paddingtonbeertje voor der kocht. Ze was bij mijn schoonmoeder wezen logeren en ze had al een drukke hectische paar dagen achter de rug en ik dacht goed gedrag mag ook wel eens beloond worden. Nou sinds dat moment zijn zij en paddington onafscheidelijk. Overigens sliep en slaapt ze wel altijd al met twee badstof slabben zonder touwtjes. En nu sinds kort ligt er thuis ook een tijger in der bed.

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: Phew…gelukkig maar Voor ons was het dekbedje echt een oplossing. Een daarbij vind ik het er ook lekker uitzien onder zo’n dekbed…lekker warm.

@Michéle: Nee, je heb die favoriete knuffels inderdaad niet in de hand. Maar goed, ondertussen hebben we 3 Schapies die ik 'r om de beurt geef. Zo slijten ze alle drie gelijkmatig en kan 'ie regelmatig de was in. Wat leuk dat Morgan beertje paddington heeft, die is ook wel heel schattig. Ik smelt ook wel hoor, als ik bij Mara ga kijken als ze slaapt en dan Schapie strak in de armen heeft geklemd. Overdag probeer ik 'm in bed te laten en dan komt ze bij me staan en zegt dan heel lief: “Paaapie bed?”

XxX Mamsje Didi