Slecht in slaap vallen

Inge, ik had hem om kwart over 12 naar bed gegdaan. Maar goed dat is hem dus niet geworden, want iets over enen viel hij pas in slaap. Haha dus eigenlijk de gewone tijd die hij naar bed gaat. Hij stond te dansen en springen in zijn bed toen hij net op bed lag. Dat schiet dus ook niet op. En dat terwijl ik daarvoor nog een uur met hem buiten heb gelopen. Zonder wagen dan he, dus alles zelf gelopen. Dit schiet dus ook niet op.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: ooh springen ja! Rico’s bed kraakte eerst nooit sinds een paar maanden kraakt hij als hij springt.
hij heeft zijn box al een keer of 5 kapot gesprongen, en zn bed gaat er zo ook aan.
ben ik even blij als hij dadelijk een peuter bed heeft… want nu houdt hij aan de spijlen vast om af te zetten, en je ziet hem ook een beetje voorover gebogen staan omdat hij denkt dat hij dan harder op het matras neerkomt.
ik vraag me af wat de onderburen denken als ze al dat gekraak en gebonk horen… waarschijnlijk dat het plafond naar beneden komt ofzo

@ Sandra, ik zou het niet meteen opgeven want hij is het natuurlijk ook niet gewend. Al is het wel heel frustrerend.

@ Inge Morgan mag niet springen van mij. Bedden zijn om te liggen en te zitten niet om te springen. Juist om te voorkomen dat het stuk gaat.

Groetjes,

Michèle

@ Sandra hoe was/ is het bij jou?? Hier dachten we dat ze snel in slaap was maar nee. Ineens hoorde we haar weer en tot half negen weer. Ze slaapt nu net dus.

Groetjes,

Michèle

@Michéle: Gelukkig maar Ik denk dat je daar inderdaad gelijk in hebt. Thanx

XxX Mamsje Didi

Eh waar had ik ook alweer gelijk in??? Ben het even kwijt

Groetjes,

Michèle

Hahaha, dat iedereen moet doen waar ´ie zicg goed bi voelt en dat de leeftijd voor dekbedjes een richtlijn is.
Ik lees al die forum berichten nu pas weer, maar ondertussen zijn er alweer 20 bijgekomen, haha. Dus het kwam idd een beetje wazig over, haha

XxX Mamsje Didi

Ah oke, ja ik weet het weer [] Ja toch?? Als ik mijn moeder hoor moest zij alles anders met mijn broertje doen dan met mij (ik heb 3 maanden in het ziekenhuis gelegen na mijn geboorte dus dat heeft ze niet meegekregen). En ik denk als er een tweede mag komen dan gaan er ook weer dingen anders. En als jij je er goed bij voelt en de kleine dame ook dan lekker doen.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig was het dansen en springen zoals ik vanmiddag schreef niet letterlijk maar figuurlijk. Hij was gewoon klaarwakker doordat hij het niet gewent is zo vroeg zijn middagslaap te moeten doen.

Helaas weer kwart voor 10 vanavond

Groetjes,
Sandra

We waren dus beide weer terug bij af Sandra. Hier was het half negen slapen 7 uur weer wakker. En twee keer lopen omdat der tul uit bed gevallen was.

Groetjes,

Michèle

Heey ik weet niet of ik je nog tips kan geven voor je probleem maar hier komt ie dan toch: Ik had vroeger last van allergie voor melk volgens mij voor alle soorten maar daardoor werd ik elke keer wakker met huilbuien etc. dus ik weet niet of dat het is enzo… Maar ik denk misschien heb je hier iets aan. Ik was trouwens ook allergisch voor moedermelk en koeienmelk. Maar ik hoop dat dit je nog een beetje helpt.

Hier was het in slaap komen gisteren ook brak. rot dat het bij jullie ook weer zo ver was
Rico sliep om half 10. en vanacht is hij ook verschillende keren huilend wakker geworden.
maargoed dat maakte hij vanochtend goed door mij om 10 over 9 wakker te maken
denk dat we er toch doorheen zullen moeten mbt het in slaap komen, misschien is het de tijd van het jaar… net als het vroeg wakker worden een tijd terug

@ Eefjuh dank je voor de tip maar dat is het echt niet bij morgan. Het is hopelijk gewoon een fase, maar wel een vermoeiende soms.

Groetjes,

Michèle

tuurlijk is dat een fase… wij zijn er toch ook overheen gekomen?

Ha ha ha gelukkig wel Inge

Groetjes,

Michèle

haha, ja want anders waren we helemaal gaar overdag.
dat zijn we vaak al wel nu moe etc… maar dan denk dat we helemaal niet meer vooruit te branden zijn

Mara heeft ook een poosje liggen spoken ´s avonds en nu we haar een half uurtje eerder op bed leggen (7u ipv 7.30u) gaat het weer super goed.
Weet niet of jullie dat zien zitten, maar wie weet helpt het bij jullie ukkies ook.

Gister waren we allebei laat van het werk en lag Mara en om half 8 in, toen heeft ze liggen mieren tot kwart over 8.
Vandaag lag Mara er om 7u in, ze brabbelde even (De dag doornemen met Schapie, denk ik) en sliep op 7.10.

Ik denk dat ze dan gewoon over haar slaap heen is om 7.30u, maar bij ons werkt die strategie dus heel goed.

XxX Mamsje Didi

@mamsjedidi: haha de dag doornemen met schapie?
is dat dr knuffel?
hihi rico verteld ook altijd hele verhalen tegen zijn pooh!
en dan roept hij: mama! (met zo’n piep hoog stemmetje)
en dan blijft hij mama roepen en dat gaat dan zo: MAMA! maaaaaaamaaaah!!! MAMA??? mamaaa!!!
dan kom ik toch maar even kijken en dan zegt hij: nijno! pooh! (konijn en poohbeer)
wijst hij en ja hoor daar liggen ze dan tegen de gordijnen gesmeten.
heeft hij ze weer en zegt: mama?
ik zo: ja rico? hij: tut!!! en wijst naar de kast (andere kant van het gordijn zeg maar) ligt zn tut onder de kast hahaha gaat lekker…
en DAN pas gaat hij slapen…rust!

Hier sliep ze vlot vandag maar ja ze lag er dan ook pas om kwart voor acht in. Pappa laat en oma op bezoek

Groetjes,

Michèle

hou jij morgan op tot papa thuis komt? normaal gesproken dan?
hier moest papa weg vanavond… en Rico vond dat niet leuk, in zn bedje riep hij papa te roepen
want normaal krijgt hij een nachtzoen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker