Slecht in slaap vallen

hahahaja dat werkt vaak he, lekker uitputten!
te zingen in dr slaap?
rico praat eigenlijk niet in zn slaap heeft hij wel een tijdje gehad.
dan zat hij mama te fluisteren of bal ofzoiets.
en wat brabbeltaal erdoor heen,
Rico heeft ook maar anderhalf uur geslapen. om 2 uur was hij wakker. normaal slaapt hij wel tot 3 of half 4

Ja ze zong in der slaap. Is ook niet normaal hoor, maar wel grappig. Overigens heb ik wel huilen al meegemaakt in der slaap en mamma roepen.

Groetjes,

Michèle

ja huilen doet rico heel soms in zijn slaap komt nauwelijks voor maar dan ga ik kijken en dan slaapt hij gewoon.
en dat mama fluisteren heeft hij echt heel lang gedaan.
zou niet weten of hij het nu nog doet succes met Morgan’s in slaap komen vanavond! Rico heeft een wisselende stemming gehad vandaag… wat 9 van de 10 keer betekend dat hij ook slecht gaat slapen… afwachten dus

Morgan was wat baldadig vanavond. Ze wilde nog even spelen op ons bed alleen als ik dan zeg nu klaar dan wordt ze opstandig en gaat ze over het bed hollen. Dus ze viel bijna met der hoofd tegen de rand, Maar ik kon der opvangen en in der slaapzak stoppen. Ze ligt nu een beetje te friemelen aan der doekjes en een beetje te kletsen. Ik wacht het af vanavond.

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: Nee, Mara is pas 16 maanden, maar rond 10 mnd heb ik er voor gekozen om haar onder een dekbed te leggen. Gewoon een peuterdekbed van de Hema. Als ik haar uit bed haalde toen ze nog onder het dekentje lag voelde ze nooit echt lekker warm, en aangezien haar raam altijd een stukje open staat wilde ik wat warmers voor dr.
En ik moet zeggen, ze is er nog nooit…echt nooit onder geschoven. Maar dan maak ik ´m ook wel kort op. En sinds dat ze onder dat dekbed ligt slaapt ze als een zonnetje.
Ik heb me nooit zo druk gemaakt over die enge verhalen over dekbedjes…vind je me nu een slechte moeder

XxX Mamsje Didi

Als ik ook even mag reageren mamma van didi, Ik vind je geen slechte mamma, ik vind dat iedere moeder de keuze moet maken waar zij zich goed bij voelt. Ik denk dat het richtlijnen zijn. Morgan slaapt nog steeds goed en lekker in een slaapzak en is lekker warm. Dus wij kopen er denk ik pas 1 in september als het officieel mag

Groetjes,

Michèle

Nou ik kan het nog steeds niet geloven, maar het is echt waar. Tim lag om kwart voor 8 op bed vanavond en is om 8 uur in slaap gevallen !!! Dit is echt al zooooooo lang niet meer gebeurd.

Maar goed nu is de vraag hoe ga ik dit morgen doen. Zoals ik in mijn bericht van vanmiddag al schreef is hij na het zwemmen in de auto in slaap gevallen. 10 minuten later waren we thuis en heb ik hem overgelegd op bed. Na 1,5 uur slaap om 13.00 uur wakker gemaakt. Haha dit is het tijdstip dat hij normaal naar bed gaat voor zijn middagslaap.

Mijn man zei al dan moeten we hem om half 12 op bed gaan liggen. Maar goed dan maakt hij totaal geen vermoeide indruk. Dat gaat hem dus volgens mij niet worden. Hihi ik zei al nu hij zo vroeg slaapt is hij misschien wel om 5.00 uur vannacht klaarwakker!!

Groetjes,
Sandra

Wat goed dat hij al slaapt! Was hij nog een beetje wakker te krijgen vanmiddag?
Hoop niet voor je dat hij vroeg wakker wordt morgenochtend.

Liefs

Het gekke is hij was veel makkelijker wakker te krijgen dan normaal als we hem om 15.00 uur wakker maken.

Dus ja weet nu echt niet wat ik morgen moet doen.

Groetjes,
Sandra

Morgan slaapt wel altijd 12.00/ 12.30. Maar ja als tim dat niet gewend is. Wel lekker dat ie zo vroeg vertrokken was. Morgan sliep ook om 19.30 weer.

Groetjes,

Michèle

ooh sandra wat fijn! beter!!
Rico niet die moest ik net nog zn knuffel komen brengen. (vergeten in bed te leggen oejj)
ik gaf m en hij zei met tut in zn mond: poehhh…
(net als gisterenavond)

@Michele: ook al baldadig? hier nog zo 1, hij komt aanrennen met een auto’tje en slaat ermee tegen mijn hoofd.
ik was even heel boos geworden. ik kreeg toen een kus op mijn hoofd hahaha.
is het is andersom

Oh nee morgan heeft op de grond gelegen in het winkelcentrum En ik ben gewoon doorgelopen en toen hoorde ik mama en holde ze snel achter me aan

Groetjes,

Michèle

Lastig he sandra… Ik zit dan ook altijd te puzzelen van hoe/wat morgen… En zul je zien dat meneer het zelf aangeeft. Is hij niet moe om half 12, dan zou ik hem om 13.00 op bed leggen tot 14.00 en dan wakker maken… Kijken hoe dat werkt…

Hoelaat heeft Tim nu zijn brood op, want daar zit je ook weer mee als hij om half 12 gaat slapen.

Jurian heeft 1 x een hele dag niet geslapen (dagje dierentuin) ja toch wel half uur in de auto. Maar is maar minimaal. Genoeg afleiding. Dus de dagen op het KDV heeft hij misschien helemaal geen slaap nodig?

@ Sandra
Ik zou gewoon proberen om hem rond 12.00 uur op bed te leggen, wel of geen vermoeide indruk… soms denk je dat ze niet moe zijn terwijl ze dat wel zijn maar er nog niet aan toe willen geven Julian eet hier soms al om 11.30 uur een broodje en ligt er dan om 12.00 uur in. Op het kdv eten ze denk ik ook rond die tijd? Dan zal hij er vast niet zo heel veel problemen mee hebben
Ik hoop dat ie lekker blijft slapen.

Tim gaat altijd om 13.00 uur naar bed. Zit er dus toch maar aan te denken dit te vervroegen. Maar ja zit natuurlijk wel met zijn broodje. Die krijgt hij normaal om kwart over 12. Daarna nog even spelen en dan naar bed. Als ik hem dus al om 12 uur op bed leg dan eet hij wel extreem vroeg zijn broodje. Misschien 12 uur broodje en dan meteen daarna om half 1 ofzo naar bed. Wordt dus even puzzelen, maar na vandaag is dus duidelijk dat hij eerder moet slapen tussen de middag. Pff zo lang gaat het goed op de standaardtijden en dan ineens moet je zo puzzelen om hem s’avonds op tijd te laten slapen.

Groetjes,
Sandra

Gewijzigd door - Sandra1980 op 10 Jun 2010 21:27:39

Inderdaad lastig, maar misschien ook iets waar hij snel aan went. Baad het niet schaad het niet toch??? Maar het is ook een stukje gewenning van Tim. Al moet ik zeggen voor ons mamma’s wordt het wel makkelijker als ze niet meer hoeven te slapen

Groetjes,

Michèle

Idd Michelle. Ik ga hem vandaag wat eerder zijn brood geven en daarna meteen naar bed. Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik hoop het want het was wel heerlijk dat hij gisteren meteen vertrokken was. Haha en ik dacht nog dan zal hij vanmorgen wel heel vroeg wakker zijn. Maar het was gewoon kwart over 7.

Groetjes,
Sandra

Oke dat valt mee toch. Morgan heeft ook van half 8 tot 7 geslapen. En ik moet zeggen als morgan tot 8 uur slaapt zeg maar dan slaapt ze 's middags om een uur of 12.00 's middags. Later wordt ze meestal toch niet wakker tenzij ze bij oma slaapt

Hopelijk lukt het Sandra. Hier is het al 2 avonden half acht nu ze een half uurtje later naar bed gaat.

Groetjes,

Michèle

Succes Sandra, hoelaat heb je m in bed gestopt? sliep hij snel?

En Michele hoe is het met Morgan?

Rico heeft zijn dag tot nu toe niet echt. hij klampte zich net helemaal hysterisch aan me vast, omdat hij nijntje had gekeken. hij vond boris beer doodeng, en dus wil hij alleen nijntje zien zonder boris beer… ja beetje moeilijk…
maargoed. net in bed gestopt en hij is nu wel rustig.

Vanochtend heb ik hem er weer pas om kwart voor 9 uit hoeven halen… echt heerlijk moet ik zeggen na maanden lang tussen 5 en 6 wakker zijn met soms een gelukstreffer dat hij het tot half 7 uitzong

Ik heb geen idee hoe het met morgan is Inge. Ik denk wel goed want ze had erg veel zin in het kdv toen ik haar vanmorgen wegbracht

Groetjes,

Michèle